En minäkään mikään Trafi ole mutta silti vastaan että ei ja ei.
Tuo esimerkin kärry on omapainoltaan 500 kg, siihen 4 mopoa niin ollaan jossain 1.400kg paikkeilla. Voi vetää "perusautolla", kärryn kokonaispaino ei ylitä vetoauton omapainoa eikä yhdistelmän kokonaispaino mene yli 3.500kg:n.
Mutta pliis, ei tehdä tästä lakitekstiketjua.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Mä odottelen sitä kuorma-auto diiliä, Mikäli se ei jostain syystä onnistu niin olisin valmis maksamaan parisataa Euroo jollekkin paku/peräkärry tiimille jos Busa+tarvikekassi mahtuis kyytiin. Mulla olis myös citymaasturi, jolla saa vetää 1500kg ja yhdistelmäpainokin jäis alle pikkuE rajan. jos joku haluu sitä lainata ja vuokrata kärryn niin korvaukseksi riittäisi mun haku ja vienti Visbyn lentokentältä.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
2012 reissu oli mahtava! Rata on hieno ja silleen. Ja majoituskin oli ihan hyvää tasoa siellä parin kilsan päässä mökkikylässä; yläpeti vaatis kyl tikkaat; ite hyppäsin sinne kyllä kuin vuorikauris (hiljaa JMH ;) , saa sitä yrittää useemman kerran kiroillen kuin turkkilainen HÄ?)
Ite joudun missaamaan tän loistoreissun, kalusto puuttuu.
Sekään ei haittaisi, mut työkuviot ei ole vielä selvillä.
JA uskoisin että luultavasti "noillakin" on joku keskikesän juhla silloin, majoitukset ja lautat on tupaten täyteen buukattu siinä kohtaa kun omat kuviot selvii. Katotaan yritänkö ruikuttaa mukaan myöhemmin. Ratailut on pois laskuista.
Suosittelen ehdottomasti niille, jotka pystyy irrottautumaan tuolloin oravanpyörästään.
Hieno reissu vaikkei radalle pääsiskään![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
^En naura, usot sie? Mut mä nukuin omas YLÄsängys, toisin ku jotku lyhytjalkaset. Ne nukku sohvalla, osalle sekin oli liian korkeella.
Kiitos ja anteeks.
Mut toivottavasti niihin mökkeihin on saatu tikkaat yläpetien vuorikauriitten sielujen pelastukseksi (PERKELE)![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Lisäetu jäsenille, alennuskoodi lauttavarauksille DestinationGotland.
Tsekkaa
http://www.moottoripyora.org/keskust...26#post6355826
(Huom! Vain jäsenille)
Team Green
Lomat sovittu ja liput taskussa, joten itseäkin kiinnostais tässä vaiheessa se mahdollinen kimppakuljetus.
Kauppa tarjoaa vain ei-jäsenhintaista lippua 115e. Eikö jäsenyyden uusimiseni ole rekisteröitynyt (tehty 27.1.) vai mistä kiikastaa?
edit. pari kertaa jo kirjauduttu ulos-sisään
Mulekki tarjoo vaan 115 hintaa. Jos tolla ostaa, ni kui saa ylimääräset takas?
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Lähtisin mukaan, mutta olisikohan tilaa mopolle +kuskille kenenkään kyydissä tuonne ?
Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
Triumph Daytona 675 -10
Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
^^ Meidän autoon mahtuu ainakin kuski.
^ Kauppa sekoilee taas. Ei hätää, kaikki mahtuu...![]()
Team Green
http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6357989
Tuohon todnäk mahtuu vielä.
Kokeilkaa kirjautua ulos ja sen jälkeen takaisin sisään. Kaupan ongelmaa tutkitaan parasta aikaa.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Liput pe-su ostettu![]()
Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
Triumph Daytona 675 -10
Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
Ostin sit fläbärit pe-su. Myös kämppä tuli varatuksi. Saas nährä, toteutuuko, olinko viimeinen oljenkorsi, vai meniks hyväksymisraja jo rikki aiemmin??![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ei ihan vielä mutta lähellä ollaan.![]()
Team Green
No pakkohan sen on toteutua.![]()
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Älkää ihan suorilta jaloilta peruuttako, vaikka kaikki paikat ei tulisi täyteen. Mä oon valmis pikkusen sponssaan, eli jos kaikki jo päivät lunastaneet olis valmiita hieman sponssaan, ni vois jopa onnistuakkin.
Tavoitemäärä ei aivan toteutunut määräaikaan mennessä, mutta olen huomenna (tai kun saan kiinni heidät) niin ratayhtiöön yhteydessä ja neuvotellaan asiasta. Kun asiasta on lisää kerrottavaa, niin tiedotan siitä täällä.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Huomioikaa mun aikaisempi kommentti. Juu on kello sata, mut ihan tosissaan.
liput taskussa. Eihän siel oo enää ku 19 jäljellä, joten pian varmaan myydään ei oota...
Mulla ainakin pelas tuo 100e hinta nyt.
Huomenna pitäisi olla tulossa tarjous/sopimus/lasku, josta selviää mustaa-valkoisella vielä hinta ja yksityiskohdat. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, että reissu toteutuu, mutta ei luvata vielä 100% varmaksi, ennenkuin on puumerkit paperissa ;)
Lauantaina ja sunnuntaina tulee meidän kanssa ajelemaan pieni porukka ruotsalaisia ratailijoita.
Onko kellään tilaa pakussa/kärryssä korvausta vastaan tai haluaisiko joku lähteä kimppakivaan meikäläisen kärryllä?
Pitäisi vissiin aktivoitua noiden matkojen osaltakin.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..