Kiitos
Suzuki b-king -08
Ex Yamaha fz-1 n -07
Ex Suzuki gsf 1250 -07
Ex Suzuki gsf 1200 s -03
Ex Suzuki sv 650 s -99
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Mä en tiedä miten tämän luurin kuvia pienennetään.En löytänyt lumia kaupasta tota editor apsia.
Neuvoja otetaan vastaan.jos joku tietää miten lumia 920 otetaan pieniresoluutioisia kuvia.
Big Katoom
Käsittääkseni Lumiassa ei ole mitään keinoa valita otettavan kuvan kokoa,eikä puhelimen vakio-ohjelmat mahdollista pienennystä.
Minä olen löytänyt parikin vaihtoehtoa Lumia 920 luurin mobiilikäyttöä helpottamaan.
Ensin löysin hankalamman keinon, kun isot kuvat eivät latautuneet aina tienpäällä imgur palveluun (josta suoraan voi kopioida sopivankokoisen kuvan linkin foorumille).Eli jos lähettää Lumialla kuvatun valokuva itselle sähköpostilla,niin kuva automaattisesti pienenee senverran,että sähköpostista tallennetun kuvan lataus onnistuu tienpäältäkin hetkessä suoraan esim. imgur palveluun,josta voi kopioida oikeankokoisen kuvan linkin suoraan foorumille.
Ja vihdoin löysin helpon tavan.Latasin Lumiaan Image Compressor nimisen ohjelman,jolla voi halutun kuvan jakaa ilman välitallennuksiakin sopivankokoisena esim. imgur palveluun hetkessä ja sieltä edelleen kopioidaan kuvan linkki kokoa message board,joka liitetään viestiin.
Itse käytän foorumia Lumialla aina tapatalkilla.Helpottaa sekin paljon.