Terve. Yritän saada viime kesän reissua tänne. Olen laittanut tekstin tällaiselle ruudule. Lisäsin photobucketista kuvia niinkuin ennenkin. Yritin sitten esikatsella. Kone herjasi ensin että juttu on liian pitkä. Jätin puolet pois. Sitten kone herjasi että liikaa kuvia. 10 kuvaa max. Yritin lähettää pienen osan kuten ennenkin. Ei onnistu. kone herjaa edelleen että liikaa kuvia. Osaako kukaan neuvoa.
kotka
Jos kuvat on linkkeinä niin ei pitäisi olla mitään rajoituksia. Jos taas niitä tunkee liitetiedostoiksi niin taitaa olla 2MB (tai jotain?) maksimi. Tekstin määrästä en osaa sanoa...
Tossa esim tekstiä vaikka kuinka paljon ja kuvat vain tekstiin upotettuina linkkeinä (itse tykkäisin jos olisivat kuvalinkkeinä!).
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tekstin suhteen entiedä… Pitä mikä pitkä? Useampaan pätkään vaan.
Mites kuvat jos laitat ne kuvat sinne internettiin johonkin palveluun ja otat sitten sieltä jostain sen kuvan osoitteen talteen. Sitten liität/kirjoitat sen osoitteen tähän viestinkirjoituskenttään ja laitat osoitteen "ympärille" alkuun ensin [IMG] ja loppuun sitten [/IMG] tagit mitkä merkkaa foorumisoftalle että olis kuvaa tarjolla tollasessa paikassa. Onko silloinkin maksimi kymmenen kuvaa? Jos ei onnistu niin sitten kai pitää vaan jakaa useampaan viestiin…![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kuvat on tästä ja aikaisemmistakin jutuista photobucketissa. Olen näitä juttuja jo monta tänne tehnyt. Aikaisemmin kopioin jutun tähän laatikkoon, lisäsin kuvat photobucketista. Lähetin jutun tänne pätkissä joissa oli max. kymmenen kuvaa. Nyt herjaa ensimmäisen kerran että liikaa tekstiä vaikka yritin laittaa pienen pätkän ja nuo max.10 kuvaa.
Ehkäpä tuolla osataan vastata paremmin!?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Hymiöt menevät jostain syystä kuvina. Eli tekstissä saa olla kuvia ja hymiöitä yhteensä 10 kpl.
Näin ainakin omaa stooria kirjoitellessa.
BMW R 1150 RT 2002
Kawasaki Z500 1981 -cafe racer
Yamaha DT125 1981
IC 56 1960