Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    En ainakaan löytänyt mitään keskustelua tästä pyörästä. Itse tilasin kyseisen fillarin juuri eilen. Otin lisävarusteiksi Givin takaboksin ja keskituen. Tankin pälle tuleva laukku varmaan ensi kesänä hankintaan. Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä tähän malliin liittyen? Tällasen blogin löysin: http://www.webbikeworld.com/motorcyc...gw250/blog.htm
    <p>Kawasaki KX80 - Honda Monkey 50 - Yamaha FZX750 - Honda Icon 110 - Honda Zoomer X 110 - Suzuki Inazuma 250</p>
    siitä, että joku ui vastavirtaan jatkuvassa tehokilpailussa.
    Sanovat, että pitää olla turbobusa, ennen kuin voi kotoaan lähteä mihinkään, mutta ehkä se joillekkin on vain niin.
    Itse kävin Narvikissa 34hv Cagivalla ja matkatavaroihin kuulu mm. teltta. Pääsin sinne ja takaisin ilman tunnetta tehonpuutteesta.

Muuta en pyörästä tiedä, kuin mitä TM:n jutusta lukenut ja siitä jäi semmoinen mielikuva, että asiallinen käyttöpeli.
    Sen olen kuullut, että toissa Tahimaassa tehdyissä edullisissa pyörissä renkaat on oikeasti sieltä hinnat alkaen päästä, joten hyvä pyörä saattaa eka rengastuksen jälkeen muuttua vielä paremmaksi.
    Nyt on pyörä pihassa eli ekat 5 km ajettu Sisäänajovaihe tuntuu aika puuduttavalta, kun 6000 rpm tulee mittariin aika helposti. Noh, pitänee ajaa jotain rundia toi eka tonni, että saa pois jaloista...
    <p>Kawasaki KX80 - Honda Monkey 50 - Yamaha FZX750 - Honda Icon 110 - Honda Zoomer X 110 - Suzuki Inazuma 250</p>
    Ainiin ja raportoin tästä pyörästä myöhemmin tuolla blogini puolella... http://www.matkamittari.fi/?p=2480
  5.  
    Loppukesästä käy sitten kyseleen tuota tallissamme olevaa virheetöntä 12 tkm ajettua gsf 600 bandiittia. Martkavarusteet ja mintti kunto. Viisi tuhatta sellaiset kai maksaa.

edit: paitsi siellä Epsanjassa, missä kai ei muutenkaan tavernanväli poronkusemaa ole.