Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Työkaverini veli olisi myymässä otsikon mukaista pyörää, mallia 95 ja ajettu noin 180tkm. Huoltohistoria löytyy ja kunto on hyvä. Millaisia kokemuksia on tuollaisesta pelistä, tärkeimmät tarkastuskohdat ym? Ajoin pienen koeajon ja ihastuin vääntävään bokserikoneeseen heti. Vähän kankea tuo ehkä oli, mutta todella vakaa ja kone oli mahtava. Miten K-mallit eroavat näistä, muuten kuin koneen osalta? Yksi K75 olisi Nettmotossa myynnissä vielä vähän tää Rs:ää halvemmalla.
  2. #2
    Tuohan on mainio peli. Siis jos ajoasento etukenoineen tuntuu sopivalta kuskille.
    Noi kilometrit eivät ole kauhistus. Tuo kestää.
    Helppo huoltaa ja korjata. Huolto-osat löytyvät vaikka Motonetistä ja jos jotain erikoisempaa tarvitsee, niin sitten
    Saksan Ebaystä

    Tarkistuskohteet tuolle voisivat olla kytkin ja perälaakeri ja kanssa kardaaniputken nivellaakerit. Ja Hall-antureitakin noista hajoaa kilometrien myötä. Onko nuo vaihdettu ja jos on, niin koska viimeksi?
    Itselläni on R1100GS, jolla on ajettu 196.000 km. Hienosti toimii.
    Voin kertoa pyörästä lisää, jos soitat minulle, puh nollaviisinolla 5768 480
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 15.11.2014 klo 01:00.
    Pekka
  3. #3
    Pekka tuossa jo olennaisen kertoikin. Perus-simppeli, helposti huollettava, kestävä peli. K75 on monelta osin samaa sarjaa, mutta moottorihan on täysin erilainen - turbiinimaisen tasakäyntinen, mutta onhan tuo pienempi RS'ään verrattuna. 75:ssa vastaan saattaa tulla mittaristovikoja, kardaanin poorivikoja ja onpa joissain laatikko-ongelmiakin. Ruiskutekniikka on myös vanhempaa (Kjetronic-muistaakseni).
    <p>2002-2014</p>
  4.  
  5. #4
    Kiitos vastauksista. Pitääkin harkita RS:ää tai K-mallista. tuollaista ihan tosissaan, varmaan vähän myöhemmin tässä talven puolella, tehdä ensin tilaa talliin.