En muista, että olis ollut aiemmin tätä niksiä saiteilla, mutta anyway...
Riittävän monta kertaa, kun irroittelee nuo kaikki katteiden torx:it, alkaa se näkymään niissä:
No tähän löytyy helppo ja nopia tapa tehdä niistä kuin uudet:
- pahvinpala
- matta musta spray
- torx-meisseli
Eli tökkäät vaan meisselillä yhtä monta reikää pahviin, kun on ruuvejakin. Ruuvit painaen paikoilleen ja sprayt perään. Maalaus pariin kertaa, ohuelti ja anna kuivua välillä, ettei maalia jää syvennyksiin - vóila!
Arkillinen uusia !![]()
Hauska ja käytännöllinen vihje.![]()
<p>2002-2014</p>
Mites sitten kun ainakin meikäläisen LT:ssä valtaosa noista on ilman maalia jo uusinakin?Ei taida yhtään mustaa olla näkyvillä...
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Sitten käytät tietenkin väritöntä maalia!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
huh huh miten monta ruuvia katteissa!![]()
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Onhan noita "pari". Purkuun ja kasaukseen tulee kuitenkin parin kerran jälkeen niin hyvä rutiini, ettei tuossa kauaa nokka tuhise kun tupperwaret suolistaa. Purkaessa kun vielä käyttää sähköistä ruuviväännintä, niin nuo saa irti melkein nopeammin kuin erilaiset muovinippelit, joista sakarat katkeilevat ja aina katteita purkaessa huomaa, että puolet puuttuu.
<p>2002-2014</p>
eihäse ota ku tunti ni putki hässäkältä jo näyttäää. pitäis taasen alkaa suunittelee semmosta 110tkm huoltoo.. jos vaikka uusis kytkimen stefoinee, samallla kartaanit voiteeseen. venttiilin säätö. läppäakselien kunnostus ?. synkkaus sitten kans.. perän laakerit, tai ainaki murikka-akselin laakerit. iso ku just vaihettii.. iskareille pitää löytää jotain parannusta. kovahko kyyti ja silti keula lyö pohjaan pahas montus ? vanhuus kai. pariks illaks siis ajanvietettä tievos..![]()
Aika hyvä idea, maali tosiaan häipyy ja mulla ruostetta tulee tilalle kun seisoo aina ulkona. Ebay.de:ssä on joku näiden samaisten ruuvien settejä myynnissä, jos on rosteria niin pysyisi siistinä. Toisaalta rosteri on pehmeää voi leikata kiinni, jos pahasti sattuu menemään vinoon. Etujarrulevyjen ruuvitkin pitäisi vaihtaa tai käyttää sinkityksessä....
BMW K1200RS vm. -98 /rek -00
Honda VF750F vm. -87
Ratapyörä Yamaha 250cc
Honda 305 Super Sport vm. -65
suattaapi olla nuinki. ja onkin varmaan. ei läpissä lie vikaa ole, yksi kumi holkki hhieman kostea. täytyy tutkia.. eniten häiritsee tärinä/Resonanssi äänet konehuoneesta n.3000 rpm.llä. eipä sekään menoa haittaa. etuiskari vois olla parempi. takasen kanssa pärjää. Oisko hyviä vinkkejä iskarien päivitykseen?
akku taas sökö. vuoden toimi. mikälie emc laatuinen halppis.. onko kukaan löytänyt jotain muuta selitystä alijännite herjaukseen kun akku ? laturin mittailin ni 14 oli jännitystä tyhjäkäynnilläki.. Paljonkohan absit hörppää virtaa. .? valot himmenee hiukan.. voishan laturin säädintä, hiiliä syyttää ehkä. mutta kun kone käynyt vartin niin ei jarru herjoja tule enää, paitsi kun kaikki lisävalot on päällä ja tyhjäkäynnille puottaa risteyksessä.
R1100GS ja uusi elämä alkoi..
ex K12LT "01
ex R1100RT
ex DR 650
No jos kerralla kunnolliset haluat niin sitten Öhlinsit. Wilbers on toinen. Maksavat mokomat aika lailla, mutta niin ne kunnolliset aina...
Jos nyt intoudut talven aikana sitä pyörääsi purkamaan niin vaikka itse ruiskurungoille ei mitään yleensä tarvitse tehdäkään, niin katso, että ne kumiset yhdysholkit, jotka yhdistää ruiskurungot imusarjaan ovat ehjät. Ne kun saattavat vanhemmiten haperoitua ja halkeilla ja ryhtyä vuotamaan, joka ei tietenkään seossuhteiden kannalta ole ihanteellista.
Onhan sulla pyörä aina seistessä jonkun Ctek, BMW tai vastaavan älylaturin päässä? Tuo nyt on ensimmäinen edellytys akun kestolle vähänkään pidempään. Pyörässähän on hituvirran viejiä päällä kaiken aikaa eli viikon laturittoman seisonnan jälkeen yleensä saat pitää pippelistä kiinni, jotta enää starttaa. Sullahan ei vielä ole edes servojarruja, jotka hörppää virtaa jotain 15 -20 ampeerin välillä. Ei tuo pelkkä ABS-pumppu pitäisi akkua erityisemmin rasittaa.
Jos nykyinen akkusi on geeliakku ja se on jossain vaiheessa päässyt tyhjäksi, niin se ei tuota oikein siedä. Jos haluat oikein halvan ja kohtuuhyvän ota tavallinen loiskeakku ja vahdi sen nestepntaa ajoittain. Jos taas haluat oikein hyvän ja (valitettavasti ei-niin-halvan) niin tilaa netistä Odyssey PC 680. On erittäin hyvä akku. Joudut vähän näpertelemään kaapelikenkien kanssa, mutta homma kannattaa. Uusi ruuvikiinnitys kun on paljon alkuperäistä viksumpi irroittaa kun aina joskus kumminkin joudut miinuskaapelin irroittamaan radiohäiriön kuittaamiseksi...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Pozo tuossa jo hyvät neuvot antoi. Toi jännite-homma on pasha akku. Nähty ja koettu niiiiiin monta kertaa. Oikeasti on aika paljon tarinoita netissä siitä mitä tapahtuu, kun lähtee tuota ruiskutukkia purkamaan. Yleensä homma päätyy Bingille lähettämiseen. Noilla muuten on palvelu, jossa muistaakseni (ilman kuljetuskuluja) parilla satasella synkkaavat / huoltavat tuon tukin säädöt ja TPC-potikan kohdalleen. BMWLT-foorumilla on tuosta juttua.
<p>2002-2014</p>
väittäisimpä omistavani integroidut jarrut omaavan mopon, vaikka on 01 vuotinen. . niin lukee ja näyttää. ja virtaa haukkaa. pitäs tutkia onko kaikki liittimet hapettunu. vois tuo akku kestää enemmän ku vuoden. pitänee varoen tutkia läppiä jos niin pitkälle tulee purettua. kaasuvaijerin kun vaihtaa nii. ...jos viittii
R1100GS ja uusi elämä alkoi..
ex K12LT "01
ex R1100RT
ex DR 650
Integroidut ovat, jos jarrusatuloissa lukee BMW (eikä Brembo). Perusasia, eli alijännitteen johtuminen 99% varmuudella luovuttaneesta akusta pysyy samana. Huono akku ei LT:ssä kestä kunnolla sitä vuottakaan. Hyvänkin saa rikki, jos seisottaa pitkään ilman ylläpitolaturia. Joissain malleissa oli vielä ongelma radion ja radio-ohjaimen ohjelmaversioiden välillä. Tuo puolestaan aiheutti akun nopeamman tyhjentymisen radion imiessä akun tyhjäksi hyvinkin nopeasti pyörän seisoessa käyttämättömänä. Ohjelmaversioiden tarkastamiseen löytyy ohjeet jenkkifoorumilta - voin kaivella.
<p>2002-2014</p>