Kytkinnestesäiliöön kerääntyy jo yhden ajokauden aikana harmaata/mustaa kökköä pohjalle.
Mikä se on ja mistä tulee? Jokin pinnoite jostain päin putkistoa vai ihan pelkkä peetä ja kerääntyy ajan mittaan?
Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
Tiivistynyt kosteus, letkuista ja tiivisteistä pikku hiljaa irtoavia hiukkasia + itse nesteen kuluminen. Kerran kauteen ei tee ollenkaan pahaa vaihtaa jarru- ja kytkinnesteitä esim. keväthuollon yhteydessä.
Superbike #7
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
jep, just sellaista savimaista tököttiä.
jos nyt ajokaudessa vaihtaa kytkinnesteitä niin eipä hätää. Mutta kävi kyllä mielessä letkujen vaihto jos siellä jossain joku pinnoite lähtee irti.
Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
Mul oli sellasita jarrun kanssa, että kun jarrua painoi ekan kerran, niin kahva palautti kovasti hitaasti. Tokalla painalluksella sitten nrmaalisti. Sitten luin mchuurteen tarinan jumiin lyöneestä etujarrusta ja jarruletkuista. Tein rempan ja huolsin jarrut kokonaan ja ei enää takeltele.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Jos niitä jarrukytkinnesteitä vaihtaa "pohjanmaan" kautta, niin alipainekannulla kannattaa imuroida säiliö puhtaaksi.
Tarvittaessa useampaan kertaan, että kaikki "shaisse" lähtee sieltä säiliöstä pois.