Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kytkinnestesäiliöön kerääntyy jo yhden ajokauden aikana harmaata/mustaa kökköä pohjalle.
    Mikä se on ja mistä tulee? Jokin pinnoite jostain päin putkistoa vai ihan pelkkä peetä ja kerääntyy ajan mittaan?
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Tiivistynyt kosteus, letkuista ja tiivisteistä pikku hiljaa irtoavia hiukkasia + itse nesteen kuluminen. Kerran kauteen ei tee ollenkaan pahaa vaihtaa jarru- ja kytkinnesteitä esim. keväthuollon yhteydessä.
    Superbike #7
  3. #3
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Limppa kirjoitti Katso viesti
    Kytkinnestesäiliöön kerääntyy jo yhden ajokauden aikana harmaata/mustaa kökköä pohjalle.
    Mikä se on ja mistä tulee? Jokin pinnoite jostain päin putkistoa vai ihan pelkkä peetä ja kerääntyy ajan mittaan?
    Mulla oli susukin jarrupiirissä siellä sun täällä sellaista harmaata "savea". Tavaraa oli jarrunestesäiliössä, jarruletkujen välissä olevassa jakokappaleessa ja tietenkin jarrusatuloissa mäntien takana. Mulla on jotenkin fiilis että se liittyi jarruletkujen vaihtotarpeeseen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #4
    jep, just sellaista savimaista tököttiä.
    jos nyt ajokaudessa vaihtaa kytkinnesteitä niin eipä hätää. Mutta kävi kyllä mielessä letkujen vaihto jos siellä jossain joku pinnoite lähtee irti.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.
  5. #5
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mul oli sellasita jarrun kanssa, että kun jarrua painoi ekan kerran, niin kahva palautti kovasti hitaasti. Tokalla painalluksella sitten nrmaalisti. Sitten luin mchuurteen tarinan jumiin lyöneestä etujarrusta ja jarruletkuista. Tein rempan ja huolsin jarrut kokonaan ja ei enää takeltele.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6.  
  7. #6
    Jos niitä jarrukytkinnesteitä vaihtaa "pohjanmaan" kautta, niin alipainekannulla kannattaa imuroida säiliö puhtaaksi.
    Tarvittaessa useampaan kertaan, että kaikki "shaisse" lähtee sieltä säiliöstä pois.