Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Ostin pojalle kypärän jossa pinlockissa visiirin läpit tulevat ihme ruuvattavat 'nipat' joita omassani ei ole.
    Mikä on niiden tarkoitus?
    BMW F800GT
    Suzuki GS1100G
    Yamaha 550FJ
    Yamaha 350RD
  2. #2
    Ainakin Nolan 104 kypärässä noilla nipoilla kiristetään juurikin tuo pinlock paikoilleen visiiriin.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  3. #3
    Veikkaanpa että ovat epäkeskoiset "natsat" joilla saa työnnettyä pinlock.n piukempaan vasten visiiriä. Tällaiset ainakin likan Nolanissa ovat, kun taas omassa kypärässä pelkät natsat.
  4. #4
    Vähän tuntuu kalvo liikkuvan kun niitä ruvaa. Pitää kokeilla lisää.
    BMW F800GT
    Suzuki GS1100G
    Yamaha 550FJ
    Yamaha 350RD
  5. #5
    Eikös ne ole "tear off" kalvoille tarkoitetut? Siis ne jotka löytyvät visiirin ulkopuolelta. Näin omassa HJC:ssa.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  6. #6
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    Eikös ne ole "tear off" kalvoille tarkoitetut? Siis ne jotka löytyvät visiirin ulkopuolelta. Näin omassa HJC:ssa.
    Mulla on ainakin X-Litessä molemmat. Pienet epäkeskonatsat pinlockille ja isommat, visiirin ulkopuolella kalvoille..
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  7. #7
    Kuinkas kertakäyttöisiä nuo pinlockit ovat? Syksyllä vuoden vanhasta Cabergista irtosi pinlock visiiristä eikä tunnu enää tarttuvan uudelleen

    Millä idealla sen ylipäätään pitäisi tarrata visiiriin? Visiirin nastat auttavat pysymään paikallaan, mutta pitäisikö pinlockin reunoilla olevien kumien saada aikaiseksi jonkunlainen imukuppiefekti vai jotakin muuta
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  8. #8
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas kertakäyttöisiä nuo pinlockit ovat? Syksyllä vuoden vanhasta Cabergista irtosi pinlock visiiristä eikä tunnu enää tarttuvan uudelleen

    Millä idealla sen ylipäätään pitäisi tarrata visiiriin? Visiirin nastat auttavat pysymään paikallaan, mutta pitäisikö pinlockin reunoilla olevien kumien saada aikaiseksi jonkunlainen imukuppiefekti vai jotakin muuta
    Nastat pitää sen paikoillaan ja kumien pitäisi tiivistyä visiirin pintaa vasten ettei sinne väliin pääse kosteutta.
    Jos ei tiivisty niin irti, pyöritä nastat eri asentoon ja uusi yritys.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  9. #9
    No kas kiitos sehän alkoi pysyä... pikku putsaus, nastojen kääntö suurennuslasin avulla ja avot
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  10.  
  11. #10
    Millä tuon tiiveyden tarkistaa helposti? istuu saunassa potta päässä? Mulla pinlock valskaa ja asennellut sitä uudestaan, mutta vasta ajaessa vesisateella huomaa että ei toimi. ei auta vaikka kuinka sanomalehden liuskaa tökkii reunoihin. hitusen laittanut silikoonia reunoihin. Oliko se se virhe?
    Triumph T-bird 900 Sport -03