Ostin pojalle kypärän jossa pinlockissa visiirin läpit tulevat ihme ruuvattavat 'nipat' joita omassani ei ole.
Mikä on niiden tarkoitus?
BMW F800GT
Suzuki GS1100G
Yamaha 550FJ
Yamaha 350RD
Ainakin Nolan 104 kypärässä noilla nipoilla kiristetään juurikin tuo pinlock paikoilleen visiiriin.
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Veikkaanpa että ovat epäkeskoiset "natsat" joilla saa työnnettyä pinlock.n piukempaan vasten visiiriä. Tällaiset ainakin likan Nolanissa ovat, kun taas omassa kypärässä pelkät natsat.![]()
Vähän tuntuu kalvo liikkuvan kun niitä ruvaa. Pitää kokeilla lisää.
BMW F800GT
Suzuki GS1100G
Yamaha 550FJ
Yamaha 350RD
Eikös ne ole "tear off" kalvoille tarkoitetut? Siis ne jotka löytyvät visiirin ulkopuolelta. Näin omassa HJC:ssa.
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
________________
Yamaha R1 -07
Husaberg FS650 -05
KTM sx 250 -05
Kuinkas kertakäyttöisiä nuo pinlockit ovat? Syksyllä vuoden vanhasta Cabergista irtosi pinlock visiiristä eikä tunnu enää tarttuvan uudelleen
Millä idealla sen ylipäätään pitäisi tarrata visiiriin? Visiirin nastat auttavat pysymään paikallaan, mutta pitäisikö pinlockin reunoilla olevien kumien saada aikaiseksi jonkunlainen imukuppiefekti vai jotakin muuta![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
No kas kiitos sehän alkoi pysyä... pikku putsaus, nastojen kääntö suurennuslasin avulla ja avot![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Millä tuon tiiveyden tarkistaa helposti? istuu saunassa potta päässä? Mulla pinlock valskaa ja asennellut sitä uudestaan, mutta vasta ajaessa vesisateella huomaa että ei toimi. ei auta vaikka kuinka sanomalehden liuskaa tökkii reunoihin. hitusen laittanut silikoonia reunoihin. Oliko se se virhe?
Triumph T-bird 900 Sport -03