Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Varmaan tästä on täällä jo puhuttu mutta...

    Ajattelin poistaa triumph thunderbirdistä katin. Katalysaattorihan on tässä pyörässä käsittääkseni isossa mötikässä, putkien keskellä, mikä toimii samalla äänenvaimentimena. Kysymys kuuluukin että pitääkö katin tilalle tehdä x/h putk,i vai voiko tuohon tehdä suorat putket? Pyörässähän on ohut yhdysputki alkukäyrien lopussa.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Moto Guzzi California 1000 -88
  2. #2
    En tiedä kyseisestä mallista, mutta esim noissa katukäyttöön tarkoitetut kilpa supermotot/katusupermotot ja pitäisi vielä olla myös kadulle tarkoitetut endurot kun katin ottaa pois, niin se katin tilalle suora putki.
    Yleensä about saman kokoinen kuin se vaimentimen sisällä oleva reikä putki....
    Viimeksi muokannut: Husky510; 14.10.2014 klo 19:56. Syy: Ei krossipyörissä, näpy virhe
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  3. #3
    Onhan noita tehty:



    Kai sitä vielä voisi sitten miettiä lambda-anturin ohitusta (?) ja ruiskun säädöt ja mahdolliset ilmanottopuolen muutokset ym.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  4. #4
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    En tiedä kyseisestä mallista, mutta esin noissa crossi pyörissä kun katin ottaa pois, niin se katin tilalle suora putki.
    Yleensä about saman kokoinen kuin se vaimentimen sisällä oleva reikä putki....
    Missä krossipyörässä on katalysaattori?
  5. #5
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Missä krossipyörässä on katalysaattori?
    Sori, pieni näpy virhe....
    Siis noissa katusupermoto pyörissä, myös kilpa versioissa katukäyttöön ja pitäisi vielä olla myös kadulle tarkoitetuissa enduroissa
    Viimeksi muokannut: Husky510; 14.10.2014 klo 19:55. Syy: korjataan tähänkin
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6.  
  7. #6
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    Onhan noita tehty:



    Kai sitä vielä voisi sitten miettiä lambda-anturin ohitusta (?) ja ruiskun säädöt ja mahdolliset ilmanottopuolen muutokset ym.
    Tottakai ilmanotto aukkoa paremmaksi ja keväällä pyörä penkitykseen. Lamba-anturit on heti alkukäyrien jälkeen, ei siis lähelläkään kattia.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Moto Guzzi California 1000 -88