Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    sain tossa eurobaikkerilta sähköpostin mukana tarjouksen talvisäilytyksestä 195e kausi,yli 500 cc pärrät.vanhat tiedot oli 35e kk 8 ekk akun lataus?
    soittelin siihen nroon tyyppi oli vähän asenteella mitä v......a sä soittelet.kyselin tilasta ja sijainnista,sano vielä että vaikka pärrä ois 1 kk maksu silti toi 195 e
    osoite tietona oli mekaanikonkatu,ei numeroa.kysäsin tältä yhteyshenkilöltä numeroa sano mitä sillä sillä tiedolla teet.jos mopoa viemässä talvisäilöön kai se numerokin ois kiva.firma oli www.moottoriparkki.fi tutkiskelin tätä firmaa niillä jotakin vuokaratiloja alastarolla,firman omistaja keravalainen kokoomus poliitikko taloussanomissa merkintä perintäyhtiöltä.käyttää ilmeiseti jotain bulvaania onkos kellään mitään tietoa tästä firmasta,ainakin haiskahti toi lause"mitä sä sillä kadun numerolla teet".oiskos tää sellanen firma joka kerää ensin mopoja sitten vasta hommaa sen hallin kun ei kerran kadun numeroa voinu antaa,ainoa ohje oli lähellä mekaanikonkadun liikkenen ympyrää...
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
    Johan on taas shaibaa.
    Opettele käyttämään pisteitä ja muitakin välimerkkejä, kukaan ei jaksa tuollaista sontaa lukea.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    jos mulla olisi talli jonne kasaan talveksi säilöön vaikkapa 20 pyörää ja muuta mukavaa muutaman kymmenen taikka toistasadan kiloeuron edestä, niin en minäkään tarkkaa osoitetta ihan julkisesti jakelis..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Johan on taas shaibaa.
    Opettele käyttämään pisteitä ja muitakin välimerkkejä, kukaan ei jaksa tuollaista sontaa lukea.
    On se hyvä kun on valveutunut pilkku poliisi, itse asiaan ei liittynyt millään....
    Käväses tuolla suoli24 siellä sulle riittäs työ sarkaa kun korjailet niiden tekstejä.
    Menikö nyt pilkut kohdilleen.
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    On se hyvä kun on valveutunut pilkku poliisi, itse asiaan ei liittynyt millään....
    Käväses tuolla suoli24 siellä sulle riittäs työ sarkaa kun korjailet niiden tekstejä.
    Menikö nyt pilkut kohdilleen.
    Työ sarka on yhdyssana...
    Jospa aiheeseen palatakseni sanoisin että: kysäseppä jostain muualta talvisäilytys paikkaa
    Tämä on Kouvolassa, mutta näyttäs olevan aika edullista säilytystilaa lämpimässä: www.gedafix.com
    mot0
    Olen käyttänyt firmaa kolme kertaa, sikahyvää palvelua ja olen todella iloinen etteivät jakele osoitetaan. Voisivat myös jättä kadun kertomatta, että rosvoillekkin jää hiukan työtä.

--BoTZo--
    Lainaa Botzo kirjoitti Katso viesti
    Olen käyttänyt firmaa kolme kertaa, sikahyvää palvelua ja olen todella iloinen etteivät jakele osoitetaan. Voisivat myös jättä kadun kertomatta, että rosvoillekkin jää hiukan työtä.

--BoTZo--
    miten löysit perille ensimmäisellä kerralla?
    Tuo Sovinto ry kuulostaa hyvältä, hinnasta en tiedä, ilmossa oli ollut 210€ sis. kuntotarkistuksen/akun yllä pidon
    Mopot/moottoripyörät/mönkijät, tilat lämpimät+vartioidut
    Helsingin roihupelto, Pulttitie 9.
    Se tyyppi joka hoitaa siellä tuon, niin asialliselta vaikuttaa, niin miksi ei esim huoltoja siellä tekisi ja rengastöitä.

Kun itsellä ei ole tarvetta, mutta kaveri on viemässä sinne ja mitä kävi katsomassa, niin asialliset tilat+porukka
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Kuulin että helsingin mp huolto sahaajankatu 14 hertsikassa, tarjoaa talvisäilytystä hintaan 200e kausi.
    10-2014-05-2015 ajalle.Firma lupaa akun latauksen,sekä mahdolliset huollot pyöriin.Tilat vartioitu ja lämmin.
    Kävin Biltemassa eilen. Joku yritys oli laittanut lapun pyörään, että Tattarisuolla on talvisäilytystä hintaan 190.- euroa kausi. No heitin lapun roskiin, kun en tarvitse talvisäilytystä. Ja en siis muista mikä yritys se oli.
    Pekka
  13.  
    Lainaa sammy76 kirjoitti Katso viesti
    miten löysit perille ensimmäisellä kerralla?
    Kertoivat osoitteen kun oli maksanut.