Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Ihan kiinnostava malli olisi tulossa 2015. Toivottavasti hinnoittelevat jokseenkin järjellisesti, eli sinne 18-19 Ke:n luokkaan.

http://www.motouutiset.fi/fi/moottor...R-R1200-RS.htm
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
    Kiitokset, hinta ei ollut vielä silloin esillä kun tuon mallin aiemmin näin, nakumallin (R) hinta oli esillä.
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
    Oli tosi hieno pyörä. Peilit oli vähän köpöt ja laukut ämpärimuovin tuntuiset, mutta ajoasento ym. tosi mieleinen. Tulee varmasti hittipyörä. Parempihan tämä olisi kuin gessu suurimmalle osalle gessun ostajista edellyttäen, että jousitus on hyvistä palikoista.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Parempihan tämä olisi kuin gessu suurimmalle osalle gessun ostajista edellyttäen, että jousitus on hyvistä palikoista.
    Kuinka niin?
    En ymmärrä.
    Pekka
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Kuinka niin?
    En ymmärrä.
    Mihin sitä korkeutta tarvii asfaltilla ja karkeita renkaita jne. Autobahnalla tiukempi jousitus lienee eduksi. Kantaahan se gessu tieten tavaraa paremmin.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Mihin sitä korkeutta tarvii asfaltilla ja karkeita renkaita jne. Autobahnalla tiukempi jousitus lienee eduksi. Kantaahan se gessu tieten tavaraa paremmin.
    Nyt kyllä Mikkoyli sohaisit gessupesään isolla tikulla.

Kaikki ei aja koko ajan asfaltilla. Mulla ainakin gessun viehätys on just siinä että raskaastikin kuormattuna on kiva vedellä karkeilla renkailla pitkiä soramaanteitä ja joskus metsäautoteitä sun muita polkuja joissa RS:llä tulis enemmän kuin äitiä ikävä. Ja mihin sitä korkeutta tarvii? Sehän on just hienoo istuu korkeella ja ryhdikkäästi eikä käsiin nojaten. Pitkät joustovarat tekee pyörästä tosi mukavan.

Mut joo, ilman muuta R1200RS on kiinnostavan näköinen peli ja varmaan joskus mentävä sekin koeajamaan.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Lainaa tapjar kirjoitti Katso viesti
    Nyt kyllä Mikkoyli sohaisit gessupesään isolla tikulla.

Kaikki ei aja koko ajan asfaltilla. Mulla ainakin gessun viehätys on just siinä että raskaastikin kuormattuna on kiva vedellä karkeilla renkailla pitkiä soramaanteitä ja joskus metsäautoteitä sun muita polkuja joissa RS:llä tulis enemmän kuin äitiä ikävä. Ja mihin sitä korkeutta tarvii? Sehän on just hienoo istuu korkeella ja ryhdikkäästi eikä käsiin nojaten. Pitkät joustovarat tekee pyörästä tosi mukavan.

Mut joo, ilman muuta R1200RS on kiinnostavan näköinen peli ja varmaan joskus mentävä sekin koeajamaan.
    Tarkoitin lähinnä eurooppalaisia, missä sorateitä ei ole. Mulla oli Multistrada vaikka oikeasti olisin halunnut ST4 mallisen tai ihan peruspyörän sen sijaan. Siitä korkeudesta ei ollut kuin haittaa puhumattakaan ulkonäöstä. Nyt tämä RS aiheuttaa vähän kuumetta, vaikka onkin bokseri. Jos tuossa olisi 1600 kuutoskone vähän piristettynä niin ostaisin heti. Nyt harkitsen.
    Tarkoitin lähinnä eurooppalaisia, missä sorateitä ei ole. Mulla oli Multistrada vaikka oikeasti olisin halunnut ST4 mallisen tai ihan peruspyörän sen sijaan. Siitä korkeudesta ei ollut kuin haittaa puhumattakaan ulkonäöstä. Nyt tämä RS aiheuttaa vähän kuumetta, vaikka onkin bokseri. Jos tuossa olisi 1600 kuutoskone vähän piristettynä niin ostaisin heti. Nyt harkitsen.
    Mulla oli aikoinaan sivukonttori Rovaniemellä. Torniossakin touhusin tavan takaa. Niillä seuduin pyörin edelleen silloin tällöin. Ens kesänä taas. Alkoi hymyilyttämään tämä Tornio autobahn yhteys. Aika mielikuvituksellinen veto.

Itse asun Keravalla ja ajan RT:llä. Moottoritie menee jokaiseen maakuntaan lähtiessä jonkin matkaa ainakin. Siltikin paikallisia pikkuteitä on täällä ja niissä maakunnissa joihin ajan niin paljon että GS pyörii mielenpäällä.

Muilla kuin tienpohjaan perustuvat innot vaihdella mopoja ymmärrän hyvin, Torniolaisillakin.
    BMW R1150RS
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli aikoinaan sivukonttori Rovaniemellä. Torniossakin touhusin tavan takaa. Niillä seuduin pyörin edelleen silloin tällöin. Ens kesänä taas. Alkoi hymyilyttämään tämä Tornio autobahn yhteys. Aika mielikuvituksellinen veto.

Itse asun Keravalla ja ajan RT:llä. Moottoritie menee jokaiseen maakuntaan lähtiessä jonkin matkaa ainakin. Siltikin paikallisia pikkuteitä on täällä ja niissä maakunnissa joihin ajan niin paljon että GS pyörii mielenpäällä.

Muilla kuin tienpohjaan perustuvat innot vaihdella mopoja ymmärrän hyvin, Torniolaisillakin.
    No tuo autobahn tuli siitä kun ajoin eilen autobahnalla tai siis melkein koko viikon ja yleisin vastaantuleva pyörä autobahnalla oli gessu. Lisäksi näkyi landstrasseilla muutama R1 ja pari harrikkaa.
    Voishan ne vähän karheammat renkaat esim. TKC70 laittaa tuohon RS:äänkin tai R Nine T:hen. Se on kyllä tosi, että gessulla ajaa kaikki ajot. Valmistajat ovat keskittyneet tekemään painavia matkaenduroja ja varmaan ovat oikeassa kun kaikki ostaa niitä. Itse kaipailisin tehokkaan puoleista, keveää, kaunista, hyvällä alustalla olevaa RS:n tapaista peruspyörää.
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti

Pitäisi tulla gynttereidenkin tänne ajelemaan kerava-tornio välille.
    Supermoto
  12.  
    Tarkoitin lähinnä eurooppalaisia, missä sorateitä ei ole.
    Ai jaa, tänne vedetään jo kaikki eurooppalaisetkin mukaan ja sen mukaan muka pitäisi pyörä valita Suomeenkin.
    Eiköhän nyt kuitenkin pysytä enimmäkseen Suomen olosuhteissa ja teissä. Suurin osa noista 200.000 suomalaisesta moottoripyöräilijästä ajaa kuitenkin vain Suomessa, ja joskus jonkun Euroopan reissun.
    Gessuilla tekee noi Euroopan reissut ja vaikka maailman ympäri reissut.
    Eikä radallakaan yhtään huono.
    Hieno pyörähän tuo RS on, ei siinä mitään.
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 03.10.2014 klo 21:19.
    Pekka