Tämmöinen sattui korvaan. Elikkä aiheena: moottoripyöräily.
Kuuntelijat soittavat, ja luultavasti motoristit saavat taas paskaa niskaan, lähinnä ........ehkä autoilijapuolelta, otaksun
Jos satutte olemaan ration ääressä, kannattaa kunnella![]()
kaikki puhelimella jonottamaan ohjelmaan, mikäli ei nauhoitettu ole kyseessä..?![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Lainaus ohjelmaoppaasta:
"Mikä moottoripyöräilyssä kiehtoo? Kuuntelijoiden kanssa keskustelemassa on MP-kauppiaat ry:n puheenjohtaja Niko Kantola. Toimittajana Aki Laine. Osallistu keskusteluun puh. 0203 17600, tekstiviesti RS (välilyönti) AJANTASA (välilyönti) kommenttisi numeroon 16149 (0,40 e/viesti) tai ajantasa@yle.fi "
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Pitääkin laittaa tekstaria meneen. Soittamiseen on korkea kynnys näillä senojen sakoitustaidoilla. Puhemiehet ja -naiset, ottakaanhan luuri käteen!
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Oli muuten just tyypillinen Yleisradion show.
Soittajien keski-ikä korvakuulolla 104.
Muisteltiin miten mentiin Jawalla mettätöihin ja ihmeteltiin katsastuksen puuttumista ja heijastinliivien vapaaehtoisuutta.
Joku täti sanoi splittailleensa Suzuki kevytmoottoripyörällä.
No olishan se pitänyt arvata jo ennen kuin aloin autoradiosta kyseistä kanavaa etsiä.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Niin ja tietysti miksi ei ole käyttömaksua ja kilpeä edessä. Tosin joku sitten kertoi että peltipoliisit ei yleensä reagoi pyöriin.
Jos tuota katsastusta ajattelee kohta kohdalta, niin mitä siellä hallilla voi tehdä? Iskareita ei pysty testaamaan, sellaista laitetta ei ole, jarruja ei pysty testaamaan koska dynamometri ainoastaan tutkii jarrujen tasaisuutta eikä tehoa, niveliä on melko vähän ja tutkiminen vaikeaa. Jäljelle jää siis valot, renkaat ja äänet. Ja ne voi kaikki katsoa tien päällä.
FJR -17
Siellä voi ottaa tyhmiltä rahat pois. Katsastusyritykset ovat pääsääntöisesti osakeyhtiöitä ja osakeyhtiölain mukaan osakeyhtiön tarkoituksena on tuottaa osakkaiden sijoittamalle pääomalle mahdollisimman hyvä korko.
Vai meinasitko, että jollekin on herännyt aito huoli minun ja sinun ajoneuvojen turvallisuudesta?
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Oli harvinaisen onnetonta höpönhöpöä........... Usein tuossa kyseisessä
ohjelmassa on ollut ihan asiaa, siksi tästä muistutin.
Kuului tosiaan sarjaan....museoajoneuvoilla liikenteessä![]()
NT650
Tavallisen turha ohjelma taas. Yleensä nuo Ajantasan suora linja-lähetykset ovat vain hiukan siistimpi versio Kansanradiosta. Puuppaa verorahoilla tuotettuna, se tuntuu myös olevan Ylen linja nykyään. Illan ajankohtaisohjelmissakin luetaan jotain twiitteja....
https://reissu.org
kyllä mp,n iskarit voidaan testata, ihan samalla tavalla kun auton. Ja jarrudynamo mittaa myös jarrujen tehon. Prätkille on olemassa omat asetukset "paremmissa" jarrudynois, vaatii vaan et se mp myös köytetään kiinni dynamon päälle, niin et rengas pysyy rullien päällä.
Suurin ongelma on ettei suurimalla osalla katsureilla ole A-korttia, eikä konntoreilla ole kunnon koeajoratoja, jolla pystyis koeajamaan mp:t.
Ja kyllähän joku tonnari-kyykky pitäis kiihdyttä koeajolla vähintään johonki 200 km/h, ei alustast, ohjauksest, jarruist... saa muuten mitään kunnon tuntumaa![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"