Kerrotko ihan omin sanoin....
Miksi minun pitäisi jollain foorumilla oikeuttaa "olemassaoloni"
sillä.... että täyttäisin juuri sinun asettamat ja hyväksymät.... What Ever...
Ihan mielenkiinnolla odotan kestäviä perusteluja.
Muutoin... Ehkä huomasit itsekin.....
Ettei täällä ole menossa äidinkielen ylioppilaskirjoitukset.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Peace & Häpyness.., siihen mahdollisesti liittyvistä puutetiloista huolimatta....
jokaiselle säädylle tasapuolisesti.
Tarttee tässä ajankohta huomioiden lähteä keskittymään.... "olennaiseen".
Ötyjä kaikille![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Juu-ei... Mutta käytännössä homma tulee kintuille niin usein siinä kohtaa kun jompi kumpi, tai molemmat päät
menettää edes hieman ja/tai edes hetkeksi täydenpidon
Elikäpä... linjasta poiketen... täysin asiallisesti!
On TÄYSIN EPÄREALISTINEN lähtökohta, että kaksipyöräisellä mennään kovinkaan pitkään ilman "luistoja".
Tästä taas seuraa ihan väistämättä se, että luistoja on "pakko" harjoitella ja niihin otettava tuntumaa....
ettei niitä väistämättä kohdattaessa "tule jarruraitaa kalsonkeihin".... ja usein vielä paljon pahempaakin !!!!!
Jos tätä ei ymmärrä tai edes ole tästä "hajulla"... kannattaa lopettaa koko kaksipyöräisillä liikkuminen![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Eikä kannata. Meitä motoristeja montaa lajia. Kustomilla rauhallisesti pötköttelevää ei juuri kiinnosta opetella luistonhallintaa mutkasta avattaessa eikä ole suuremmin syytäkään. Useimmat jopa selviävät pystyssä kaudesta toiseen vaikka ei ikinä opettelisi luistoja sun muita. Sekin on taito, että sovittaa vauhdin omaan tekniseen osaamiseen tai jättää kokonaan ajamatta jos vaikka keli on liian haastava. Enkä muuten usko, että tuolla rauhallisempien pyörien osastolla olisi mitään ryntäystä tulossa ensi vuodelle luistonestojen yms. suhteen. Juurikin siksi, että se porukka ei välttis tarvitse kovia vauhteja suorilla tai mutkilla elämyksiä saadakseen. Annas nyt ihan itse kaikkien kukkien kukkia, kyllä me keskimäärin tuonne samoille teille mahdutaan.
Nyt ollaan kyllä vars. aiheesta todella kaukana.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Itse tarkoitan luistolla ihan jotain muuta kuin sellaista hetkellistä lipsahdusta. Toisekseen ajotekniikassa on jotain (esim. kaasukontrolli) oleellisesti pielessä jos noita lipsahduksia esiintyy kovinkin usein. Tietysti keväällä hiekoitushiekka tai tielle valunut diesel saattaa noita aiheuttaa, mutta liukkaaseen paikkaan ajettaessa puhutaan hieman eri asioista kuin mitä itse tarkoitin tuolla luistossa ajamisella. Luistossa ajaminenhan tarkoittaa mun mielestä esim sitä että mutkasta avatessa takanen luistaa hallitusti karvan verran ja luiston määrä hallitaan kaasulla, ja tuon opettelu kadulla on kyllä melko kyseenalasta puuhaa ja ainakin elinajanodote laskee jonkin verran.
Superbike #7
Kun syksyn näyttelyistä keskustellaan mm., niin kumpaa, INTERMOTIA vai EICMAA (Milano) seurataan enemmän alan tietäjien keskuudessa, kumpi on parempi käytäväksi? Jos sitä joskus suuntaisi jompaan kumpaan.
<p>.</p>
Ite oon käyny vain EICMAssa. Porukkaa oli paljon, mutta muuten ei tehnyt mitään WAU -efectiä. Sinne pääsee kätevästi kun sen sijaan INTERMOTtia kun katselin niin Kölniin ei tahdo millään päästä kovin halvalla. Molemmissa julkistetaan uusia malleja, EICMAssa ehkä enemmän Italialaisia valmistajia. Silmään pisti että Milanossa kaljan juonti ei näyttänyt kiinnostavan ketään (jos vertaa Helsingin MP messuun).
Ducati Streetfighter V4 -2021
Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Ducatin Scrambler esitellään näemmä Kölnissä.
Ducati Streetfighter V4 -2021
Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Yamaha julkaisee jonkun uuden ratatykin Milanossa!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Joo, vissiin jotain tälläst:
2015-yamaha-r1 rumoured to make 230hp
![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Tuossa G Z:n laittamassa klipissä on väläys asiasta, joka on ihmetyttänyt kautta aikojen. Jokaisesta uudesta kehitystyön tuloksesta tehdään savimalli 1:1.
<p>.</p>
Kyllä se vaan on aivoissa eri juttu kun näkee luonnossa fyysisen kappaleen, kun ruudulla kaksiulotteisen projektion – sama ongelma kun niissä hienoissa maisemakuvissa mitkä ei näytä "ollenkan niin hienoilta siinä valokuvassa". Toisaalta joku 3D-silmälasinäyttövehkeellä voitaisiin päästä lähemmäs. Ehkä käyttävätkin niitä jo ennen savimalleja.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sporttipyörissä ihan lupaava kausi tulossa monen melko vaisun vuoden jälkeen:
- Aprilialta päivityksiä Tuonoon ja RSV4:seen
- BMW S1000RR faceliftaus
- Ducatilta 1299 Panigalet
- Hondalta RC213V kadulle
- Kawalta ahdettu H2 ja H2R
- MV Agustalta uusi versio F4:sta
- Uusi Yamaha R1
Legendaarista, alkaa 200hv olemaan peruskauraa katumopossa.
Kiitos SBK Evo-säännöt, tuli vähän tehtaille motivaatiota kehitellä laitteita ja tuoda ne myyntiin.
Ei mitään tietoja ollut, kuva näkyi
Näyttäisi minusta että jossain pyörissä vähän ihmeellinen tuo muoto
Tämä menettelee noilla eksoottsilla osilla
![]()
Viimeksi muokannut: Husky510; 04.11.2014 klo 15:38.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Speksit S 1000 XR:lle
http://www.bmw-motorrad.fi/fi/fi/ind..._overview.html
Suzukin nukkuminen jaksaa ihmetyttää. täksi vuodeksi katteeton gikseri. Ja siinä se melkeen olikin.
Kai ne skootteri ja pikku customi uutuudet on taloudellisesti tärkeempiä. Ladakin pukkas uutuuksia tiuhempaan markkinoille. Oli pyäree lamppusta ja combia ja samaraa ja vaikka mitä. Nää tulee messuille kertoo että vanha busa on saanu taas uuden värin![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Julkaisihan Suzuki päivitetyn GSX-R:nkin... Tosin teknisesti tuossa ei taida olla mitään uutta... Mutta onhan tuo kivan värinen![]()
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Aijaijai uusi RSV4 RR, parhaasta tuli vielä parempi; 201 HP, telemetria, ymshttp://www.fastbikesmag.com/2014/11/...ia-rsv4-rr-rf/