Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Tulossa uusi versio, 1299: Isompi, rajumpi, kalliimpi...?

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/t...lman-salaisuus

Halut vaan kasvaa säästöpossun kartuttamisessa.
    -06 Ducati 999s
    Noh, onhan tuota odotettukin. Ihmettelinkin jo että missä se oikein viipyy. Vääntöä on kaivattu takaisin ettei kone olisi pelkkä kierrosmylly, niinkuin se nyt on ollut ja vain radalle sopivaksi haukuttu.

Peukut Ducatille.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Italowestern kirjoitti Katso viesti
    vain radalle sopivaksi haukuttu.
    Onpas paskaa suunnittelua. Ratapyörä, joka sopii hyvin vain radalle. Enpä olis kyllä tällästä osannu arvata.
    Superbike #7
    Poistettu
    Minen niin kategorioista tiedä. Ja isoa Panokallea oon ajanut vain radalla. Mutta tää pikkunen ei nyt ainakaan huonolta tielläkään tunnu. Ja erkonomia niissä kaiketi on sama. 1299ssä ei kai noinniinku laskennallisesti ole vääntöä kuin 8,3% enemmän. Josei se muutos tule muualta; nokista, sytty- ja polttoainekartoista jne.

Siitä olen samaa mieltä että ihmeen hengettömän tuntunen 1199 on keskialueella. Sitä tunnetta tietty korostaa ryntäily kierroksilla, mutta kyllähän käppyrät kertoo samaa totuutta perseen kanssa.

Samapa tuo. Päätös on itselläni kypsynyt. Koitan laittaa pikkupanokalleni myyntiin ja lähden havittelemaan 1199S:ää. Sillä jälleen kerran totesin saman asian minkä luulin jo tietäväni; p**lua, tulivoimaa ja tehoa ei vaan voi olla miehellä liikaa.
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Koitan laittaa pikkupanokalleni myyntiin ja lähden havittelemaan 1199S:ää.
    Tuoltahan tuo löytyy --> http://www.auto24.ee/used/1771137

Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Eli perus- ja S-malli on 1300cc, ja R-malli 1200cc, jotta menee WSB-luokitukseen. Kaikille ilmoitetaan kuitenkin sama 205hv huipputeho.
    Mitäs eroa noilla Panigale äRrillä nyt sitten on keskenään? Toisen moottorinohjaus tuottaa 10hv enemmän? Luultavasti iSo S on hieman väännökkäämpi kuin iso R, mutta jos tähän jää nyt molemmat äRrät tuotantoon...?
    Njyt ei jummarra?
    -06 Ducati 999s
    Poistettu
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Tuoltahan tuo löytyy --> http://www.auto24.ee/used/1771137

Voi prkl, olin jo sopinut tästä kaupat kättä päälle vaiheeseen, mutta nyt toi 1299 alkoi kuumottamaan. Pitääkö tässä nyt alkaa ihan kaistapäiseksi, ettei sitten taas joudu johonkin välimallin harmittavaan loukkuun?
    Voi prkl, olin jo sopinut tästä kaupat kättä päälle vaiheeseen, mutta nyt toi 1299 alkoi kuumottamaan. Pitääkö tässä nyt alkaa ihan kaistapäiseksi, ettei sitten taas joudu johonkin välimallin harmittavaan loukkuun?
    Aina kannattaa odottaa sitä seuraavaa uutuusmallia joka lyö laudalta kaikki aiemmat ja nykyiset kuten myös sen juuri suunnittelupöydällä olevan.

Kaikki tulevat ajanmittaan olemaan niitä välimalleja.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Pitää. Jotain koukuttavaa on tossa Panissa. Tykkäisin itsekin vaikken kyykyistä muuten välitäkään. Mopoja ei osteta järkisyillä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Poistettu
    Sain kauppiaani kiinni messuilta. Nyt olis hinnat tiedossa. Jos välirahasta muodostuu siedettävä, tilaan saman tien.
    Sain kauppiaani kiinni messuilta. Nyt olis hinnat tiedossa. Jos välirahasta muodostuu siedettävä, tilaan saman tien.
    Mikä oli hinta-arvio?
    Poistettu
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Mikä oli hinta-arvio?
    En tiedä oliko mulle annettu hinta jo päätetty, mutta jos ne noina säilyy niin satasien ero nykymalleihin. Siis perus ja ässä.
    En tiedä oliko mulle annettu hinta jo päätetty, mutta jos ne noina säilyy niin satasien ero nykymalleihin. Siis perus ja ässä.

Voinemme jo onnitella :-)
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Poistettu
    Lainaa IlDuce kirjoitti Katso viesti
    Voinemme jo onnitella :-)
    No nyt voi.
    No nyt voi.
    Mitä oli listahinta ens vuodelle laitteissa?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Poistettu
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Mitä oli listahinta ens vuodelle laitteissa?
    Olisko ollu 29990 perusmalli ja 36990 ässä plus toimituskulut. Ärrää en kysyny. En tiedä tarkkaa hintaa, koska itelle vain väliraha merkkas.
    Onnittelut! Hieno pyörä. Hyvän näköinen ja jospa tässä olisi jo vääntöä alempanakin. Elektroniikkaa ja muita hienouksia aivan älyttömästi.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20.  
    Olisko ollu 29990 perusmalli ja 36990 ässä plus toimituskulut. Ärrää en kysyny. En tiedä tarkkaa hintaa, koska itelle vain väliraha merkkas.
    Eli ei ainakaan isoa korotusta tullut hintoihin.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -