02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tiedä nyt ton bemun niin urheilullisuudesta, mutta taitaa mennä tuohon Friskis&Svettis-osastoon: http://www.friskissvettis.fi/helsink...sopii-kaikille![]()
MAD (mean absolute deviation)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
"Seikkailu" kun vaatii ilman reunaehtoja "seikkailurenkaat".
Ei kovin pitkälle auta maa- tai joustovarat, eikä genret, ellei alla
ole alustaan purevaa gummia.
Sama rasti se on toisin päin asvaltille kavuttaessa.
Uudet Scrambler-tyyppiset pelit ovat siinä mielessä
hauskoja, että ne menee esim. karkeamman rengastuksensa ansiosta
ihan järkevällä tavalla hieman assun ulkopuolellakin.......
Ilman että kukaan puhuu seikkailugenrestä, pitkistä joustoista ja
maavaroista.
"Peruspyörä" ja "oikea rengastus"......
Siinä on se Genre, joka ei kastele kenenkään punttia unelmoinnin
ohessa, eikä liioin ole markkinointimielessä mitenkään kiihottava.
Sattuu vaan toimimaan kuin se junan vessa.... useimmissa hädissä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Toisaalta olet Bone oikeassa.... mutta toisaalta mulla kun on noita eri pyöriä ollut jo aika monta (ja erityyppisiä!) niin parhaiten viihdyin soratiellä Triumph Tigerilla -vaikka siinä oli tavalliset katurenkaat. Eikä ollut edellinen Bemarikaan huono soralla... lähinnä kai miljoonan eri elektroniikkahärpäkkeen takia. Tämän hetkinen isoilla joustovaroilla oleva pyörä (jossa M+S Avonit alla, eli jonkunmoiset endurorenkaat kai) ei ole noita kumpaakaan merkittävästi parempi soralla!
Sitten kun mennään soralta sinne pienemmälle polulle niin sitten on jo renkaillakin merkitystä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kaikki noista varmaan hyviä. BMW on keveimmän tuntuinen, jopa halvahkon oloisesti tehty mikä mielikuva tulee ehkä vääristyneenä keveydestä. Itse valitsin KTM:n eikä ollut vaikea valinta. Ja onhan se Gessukin ihan hyvä, muttei niin sportti. Jos on se Kotarikaan, mutta kyllä se silti varmasti kulkee hyvin. Se pitää lisätä vertailuun kun tulee sitten Kotarin uusi SMT 1290 vai mikä lieneekään. Se ON varmasti sportti.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
BMW GS meetingiin noita ei ole ilmoittautunut vielä yhtään.
Siellähän se seikkailu on.
Tervetuloa vaan noillakin sinne seikkailemaan.
www.bmwgsmeeting.com
Pekka
Oman pyörän saapumisesta maahan ajoissa ei edelleenkään 100% varmuutta. Sivulaukut ja HP-satula odottaa jo Biketeamin varastossa (yllättävää!!??) ja 13. kesäkuuta pitäisi pyörän olla luovutuskunnossa... 44 päivää vielä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Huomenna ensituntumia uudesta s1000 xr pyörästä.
http://www.motorcyclenews.com/news/f...1000xr-launch/
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
On siitä jo otettu aikasemminkin!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
800 XC, 690 Enduro, 640 Adventure
"Tykkää" on jopa melko lievä sana tohon tekstiin!
"From the beginning of our test route near Barcelona there was immediately no doubt that the XR is both a proper, adventure-style machine *– it’s a tall, substantial bike with bars that brace your arms wide behind a meaty fairing complete with hand-adjustable, two-position screen – but it’s also one with the heart of a snarling beast."
-
"Plenty of sportsbikes are set to be shamed by the XR, I guarantee."
-
"On this experience, the XR isn’t just a bike for all reasons, I’m struggling to think of any reason why you wouldn’t want one. Prices, TBC, are set to start around £13K for the bog basic that no-one will want, the around 15 for the fully-loaded variants."
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kyllä saman huomasin, että aikalailla ylistetty monessa suhteessa. XR itellä kiikarissa myös ja jos nyt kaikki menis niinku toivoa sopii, niin semmonen vois olla seuraavana alla. Nykynen vois lähtee ennen sitä.
800 XC, 690 Enduro, 640 Adventure
Kielitaito ei riitä allaolevan ymmärtämiseen, mutta kyllähän tuo näyttää perhanan hyvälle.
800 XC, 690 Enduro, 640 Adventure
http://www.visordown.com/road-tests-...iew/26669.html
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial.../#.VU7l8JOCc4J
Koeajoraporttia pukkaa uudesta tulokkaasta. Kiva on päästä aikanaan koeajolle.![]()
Viimeksi muokannut: Motohtori; 10.05.2015 klo 09:03.
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
BMW maahantuoja antoi MP Maailman julkaista kuvan ensimmäisestä maahan tulleesta XR:stä!
Niin ja lanseerauspäivä on muuttunut AIKAISEMMAKSI! Perjantaina 12.6. saa ensimmäiset pyörät ulos kaupasta...
Viimeksi muokannut: Go-Za; 23.05.2015 klo 19:09.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Briteissä olis jo koeajettavana!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kävin eilen jo kurkkaamassa tulevaa pyörää... Nimilappukin oli päällä:
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Go-Za ei saa nukuttua ennenkuin uus pyörä on alla. Eikä taida saada hetkeen sen jälkeenkään...![]()
Jos seikkailu rajoittuu hyväkuntoisille asfalttiteille, niin mikä ettei (paitsi hinta).
Tietysti tuostakin voisi saada kun ottaa 100 kg painoa pois ja lisää 100 mm joustovaroja.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Uusin Tekniikan Maailma (12/15) putosi postiluukusta tänään. Lyhyt testi tehty tällä XR:llä, jutussa pyörää verrataan enemmänkin Gessuun (??!!) ja sanotaan että moni Gessun omistaja tulee vaihtamaan tähän??
Itse en kyllä tätä kyllä usko! Ihan oma konseptinsa tämä "sportti-adventure" ja ainakin omasta mielestä tämä kiinnostaa keskimäärin nuorempia kuin GS.
Ulkomaiset lehdethän on verrannu tätä enemmänkin "sporttipyöriin".
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Hieno pyörä. Mieli tekisi mutta nuo ketjut ahdistaa. Olisi minulle tarpeeksi sporttinen kepilläkin.
"Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
Varmaan tuo vastaa selkeästi paremmin käytännön tasolla monen Gessukuskin tarpeita ja
tuo sitä kautta lisäarvoa.
Ei nuo mopoina oikeen samalle viivalle osu vaikka olis villimpikin mielikuvitus.
Sama se, minkä unelman alla tuota, Traceria, Multia ja vastaavia markkinoidaan.
Käytännöllisiä keksintöjä yleiskäyttöön suurimmalle osalle ajelijoita..... jos ei pakottava
tarve olla joku täysi trendipetteri aja kaiken muun yli.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Taidan passata ton.
Mut ton tonnarin kanssa olisin kyl "tehnyt Kinkyt",
eli kehitellyt reissuja varten söpöt irrotettavat
laukkutsydeemit.
Sulla menee nyt vähän kun menis tonninen Zeta
vaihtoon Versykseen.
Vähintään kunnon enskakenkää sulla toi homma nyt huutaa.....
Ei voi enää missään pehmeissä homotossuissa sujutella.....
ja lippaa ruukkuun..... ehdottomasti.
Toppapöksyissä taitaa kuitenkin jo löytyä, kuten takista.
Lumilapiota sitten tarakalle ja silleen.
Eiköhän tuossa jo tärkeimmät välittämiset tullu.....
Mutta hieno pyörä, siitä ei pääse mihinkään.
......Missäs parkkihallissa pariskunta hääyönsä?![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Alussa vähän höpinää... Sitten ymmärsin "Masturbation, Por Favor!"
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
taisi tuollainen tulla eilen vastaan ku gessulla töihin ajoin. oli hieman erilaisen näköinen keula, ni pisti silmään.
tekniika maailmassa sanotaan, et gessun omistajat saattaa vaihtaa tuohon, kun enemmän matkustusmukavuutta, koska ei tärise niin paljon.kuinkahan moni harrikan omistaja sitten vaihtaa tuohon..
mut kyllä matkapyörässä kardaani saisi mieluusti olla.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)