Huomioitko sen 250€ refundin vanhasta vakiopenkistä. Mutta eivät siltikään mitään edullisia ole.
Itse tilasin korkean HP penkin tuolta -> http://www.bmw-motorrad-store.com/
Ja kahvat ja laukkua ja raudat... tapit pitää vielä...
Pyörän saan vasta keväällä...
Freude am Fahren.
Kiitokset vinkeistä. Tilasin tuon Bemun oman, jota Go-Za suositteli. Sain EMC:ltä hieman alennusta, hinnaksi jäi 395,-
Toimitus 0 €![]()
Viimeksi muokannut: J@ck; 22.12.2016 klo 21:13.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Joulupukki toi Scottoiler E-System V2 version. Tuossa hieman mallailin, mutta en ihan heti löytänyt sille täysin mieleistä paikkaa.. Olisko jollain hieman vinkkiä, niin säästyisi aikaa ja olutta. Tai vaikka kuvia XR:ään asennetusta oilerista.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Google->kuvat... Käviskö tämä:
http://www.scottoiler.com/kb/article/s1000xr-2015.html
Viimeksi muokannut: hidas57; 26.12.2016 klo 10:22.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Hetki oltiin kaiken keskipisteessä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tuollaiset Wunderlich:n suojaraudat naputtelin kiinni eliXiiRiin. Ja nänninnypykät vielä niihin kaupan päälle...
20170218_143357.jpg 20170218_143430.jpg 20170218_143406.jpg
Vielä ennen kauden alkua lukittava GPS-teline ja uusi HP-penkki...
BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Laitetaan tännekkin, kunnon huligaani
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-f...il-s1000xr.htm
Viimeksi muokannut: Husky510; 19.02.2017 klo 22:25.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Virittelitkö letkujen suojaksi kangasteippiä, jota lienee sinullekin tullut paketin mukana? Nuo raudat ottaa ainakin minulla hieman kiinni letkuihin ja varmuudeksi laitoin teippiä hankausvaurioita estämään.
Mittatarkkaa tekoa nuo W:n raudat ovat, ei tarvinnut yhtään sovitella.
HP-penkki on minullakin jo paikoillaan, näyttää ja tuntuu hyvältä. Gepsi irtoaa sekunnissa ja kiinnittyy kahdessa, otankin sen huotiksella tms. aina taskuuni.
Viimeksi muokannut: J@ck; 19.02.2017 klo 23:26.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
https://tekniikanmaailma.fi/shortcut...bmw-s-1000-xr/
Ihan napista, sellainen näkyy linkin kuvassa. En muista saako ajaessa, vai pitikö pysähtyä, kun ei ainakaan vielä viime kesänä ollut tarvetta ottaa abseja pois päältä.
Viimeksi muokannut: J@ck; 19.02.2017 klo 23:26.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
https://www.facebook.com/StuntersBlo...7218063367652/
Siitä mallia miten tolla ajetaan.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Onkos kukaan ajanu sekä 2015-16 mallia sekä 2017 mallia?? Eli huomaako päivityksissä eroa ajossa? Ulkomaisilla foorumeilla kovasti kehuvat että uusi olis paljon parempi! Vähän vaikea uskoa... mutta kai se täytyy käydä kokeilemassa.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Aprilliä, eiku se olikin eilinen viesti.. Mitä päivityksiä ja mitä ovat kehuneet jo nyt täydellisessä..? Ei helvatissa täydy käydä kokeilemassa, tähän täydellisyysleikkiin on palanut rahaa jo enemmän kuin ikinä kuvittelin..
5 v tällä, sitten matkailuautolinjalle - ehkä.
Ot. Tehtiin muuten todella upea reissu viime vuoden marraskuussa. Lomailtiin Euroopassa kuukausi vuokratulla matkailuautolla, eteläisin paikka oli Espanjan Valencian seutu. Lähtisin uudestaan, mutta mopo pitäis saada mukaan.
= Täytyy saada mukaan ja jos lähdetään, niin myös tulee mukaan. Haavena vähintään 6 kk.. Paku, johon pyörä kyytiin, perään asuntovaunu ja mukana kaikki tarvittava - elintarvikkeita lukuunottamatta.![]()
Viimeksi muokannut: J@ck; 02.04.2017 klo 01:31.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hommasin BoosterPlugin ja asentelin paikoileenkin. Muuten simppeli homma, mutta pyörää sai purkaa melkoisesti..
Eihän se lievä epätasainen käynti pikkukierroksilla oikeastaan haitannut, mutta jospa se tuolla katoaisi kokonaan.
Onko kukaan ottanut Dynamic Pro-moodia käyttöön? Siellä satulan alla on piuhanpää, jossa pieni avoin liitin. Ohjekirja sanoo jotain (käsittääkseni) siihen kytkettävästä koodauspistokkeesta.. Onko se joku marmoritiskiltä hommattava erikoisälylaite, vaiko vain liittimen navat yhdistävä pistoke? En uskalla ihan mutulla kokeilla.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Jep, Dynamic Pro on käytössä. Tuo hieman "hauskuutta" lisää kiihdytyksiin jne.
Vaatii tosiaankin vain tuon plugin asentamisen satulan alta löytyvään pistokkeeseen ja on helppo asentaa itsekin. Hieman pitää kaivella jotta pistoke löytyy ja itse jouduin katkaisemaan yhden nippusiteen että pääsin käsiksi siihen.
Plugi tulee jokaisen pyörän mukana ja löytynee alkuperäisten paperien joukosta (jos sulla on ne vielä tallella). Jos ei löydy niin pyydä marmoritiskiltä uusi.
BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
S1000XR "coding plug" on ihan saman näköinen pulikka kuin Gessussa (enduro pro mahdollistava)...jossa se käsittäkseni on oikosulkupalikka.
http://advrider.com/index.php?thread...works.1176671/
Joskus aikaisemmin oli juttua välitysten loiventamisesta. Tässä yhden kaverin kokemus takarattaan vaihdosta 45>42.
https://m.youtube.com/watch?v=bfi1d4YOAMs