Mä käytin tuota Wurthin drylubea ehkä noin 30tkm edellisessä mopossa. En tiedä mitä eka omistaja käytti n. 9tkm saakka ja mä käytin aluksi jotain ketjuvahaa ehkä n. 10tkm minkä jälkeen siirryin Wurthin tavaraan. Ketjuilla ajettu kaikkiaan n. 44tkm minkä jälkeen ne (ja rattaat) vaihettiin. Uusien ketjujen kanssa käytin myös Wurthia. Olin siihen tyytyväinen eikä ketjut paskottuneet samalla tavalla kuin vahan kanssa. Mä laitoin Wurthia n. 500 km välein, sadekeleillä useammin.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Katsoin tuon sun myynti-ilmoituksen ja täytyy myöntää että onpa juuri sisäänajetun pyörän lisäksi aika kattava kattaus lisävarusteita tarjolla kohtuuhinnalla. Siitä saa joku onnellinen huippupaketin edullisesti.
Kiinnostaisi allekirjoittanuttakin, mutten jostain syystä ole ihastunut tuohon palokunnan punaiseen...
"Valkoisella ratsullaan hän ratsasti auringonlaskuun..."
BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
Ota tuosta sitten selvää, näyttäis kokemukset Drylubesta vaihtelevan melkoisesti..
Öljyämisen ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, miksi porukat käyttää ketjujen voiteluun pahanhajuista peräöljyä, kun lähes hajuton moottoriöljy toimii aivan yhtä hyvin. 80W-90 perä / vaihteistoöljy vastaa viskositeetiltaan kutakuinkin 20W-50 moottoriöljyä.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Ai, minulle tuo Racing Red oli heti kättelyssä mieleinen ja sen valitsin, vaikka muutakin olisi ollut tarjolla. Vai olisko se värin valitsija ollut kuitenkin kaupoilla mukana ollut vaimoni..
Maalautin mustan etulokasuojankin punaiseksi ja pyörästä tuli mielestäni vieläkin paremman näköinen![]()
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Jos värinvaihto kiinnostaa niin tuolla on aika kattava teippivalikoima!!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Saatat olla oikeassa....Tällainen sattui vastaan advrider.com foorumilla:
"Yes. Theres the whole story here somewhere wth pics. i have a crack in engine case, right behind engine boss below sprocket, behind shift lever. leaking oil. BMW denied warranty claim, not their fault. Wunderlch engine bars at fault. "
http://advrider.com/index.php?thread...54716/page-140
Oma pyörä oli tänään 20k huollossa (ajettu todellisuudessa 22700), huollon hinta 260€ (eli oikein kohtuullinen). Ilman ongelmia on menty koko matka!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Oikeastaan ne tulee kiinni enimmäkseen runkoon!
Oma kiinnitys meni näin (in english)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Saipa taas mopokauppias veivattu ehdot muka hyviks ja XR kärrättiin pihaan. Värinöihin alkaa tottua, kierroksia saisi olla kyllä vähemmän.. Koeajossa oli rajoitin päällä, nyt kaikki kaakit pääsee ulos. Mukava yllätys tuo teho, tämähän keulii ja sutii siinä kuin muutkin. Ääntä pitää saada seuraavaksi, onko kukaan löytänyt muuta kuin Akran slipareita sopivasti ja mistä? Ebayssa näkyy tietenkin olevan vaikka mitä ehdolla..
Tuolla http://www.sc-project.com/bmw_s1000xr_e.htm yksi hyvä vaihtoehto eikä ole mahdottoman kalliskaan!
Slipariksi tää!!
Mutta joo, oli mulla asiaakin. Mulla oli siis Euroopanreissulla Scorpion Trail II alla, takanen meinas loppua ennen kuin pääsi kotiin (vaihdettiin 8700km kohdalla) ja etunen on ollu nyt alla 12tkm ja vieläkin on pintaa. Ei hyvä jos noin rankasti epäsuhteessa kuluvat. Muuten kyllä mainio rengas! Seuraavaks varmaan sitte Roadtec 01:t alle.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
^
Laita nopiaan ne tecit, ku oon niitä kaavaillut itelle ja
Hienot ämyrit kuvassa muuten.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mä mietin että seuraavat on 200/55.
Sitten talven ajan mietintään:
Tiny Tail ja isompi Wunderlich:n huggeri.
Lisäksi toi Cobran slipari kyllä kiinnostaa.
Unettomia öitä aiheuttaa myös Akran headerin asentaminen alkuperäisen möhköfantti-cat-headerin tilalle. Mutta arveluttaa re-map asiat.
BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
Olihan tossa clipissä kuitenkin se tärkein.... asia.
Aikasen kohdillaan noi mustat tumpit tohon kamppeeseen.
Catti pitää soundin suht asiallisena ilman killereitäkin.....
itse asiassa taitaa luonnossa kuulostaa paljon paremmalta
kun ei killerit vedä "niin tiukaksi".
Orkkisvaimennin pilaa aika monta pyörää totaalisesti, mutta
tässä XR:ssä ollaan kyllä aivan asian äärilaidalla.
Desibelit ei tosiaan aina "ratkaise", vaikka niitä kovasti mittaillaankin.
Toki silloin täytyy jonkunlaisen kohtuuden puitteissa liikkua sen mölyn suhteen.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Niinno.... Mutuna vois heittää, että mallilla / asioilla "seikkailu, off foad jne." ja sitä kautta eri markkina-alueiden
"metsäpalomääräykset".... tai mitä ne nyt kapulakielellä ovatkaan... vaativat muutama kilometriä
kipinäverkkoa ja kammioita vaimentimeen. Loputulos on sitten parhaimmallakin yrityksellä
jonkinlainen "aitokiukaan malli" pultattuna pyörään kiinni.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuo Cobrakin on listalla.. Härskin näköinen ainakin. Storm lupaili tilailla Leovincen 500 € kulmille, mielellään kannattaa kotimaista puljua.
Renkaista kokemukset myös kiinnostaa. Paljoko orkkikset on mennyt porukoilla? Vaihtohan se on kesällä edessä kuitenkin ennen pidempiä reissuja.
Viimeksi muokannut: Go-Za; 28.09.2016 klo 18:51.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Täällä Lounais-Suomessa Biketeamin pyörissä oli alla Bridgestonen kumit. Kahdenkympin aikana meni kaksi takasta (9tkm / 11tkm) ja yksi etunen. Nyt on alla Roadtec 01 molemmissa päissä, mutta kilometrejä vasta parisataa ajettuna. Suosituksia ja kommentteja joutuu siis vielä odottelemaan. Mustat ja pyöreähköt joka tapauksessa.
Jos täällä on joku joka ei tiedä tätä, niin tervetuloa mukaan.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi