Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 42:een 42:sta
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Mit tapahtuu jos vie esim Pijt-Hmeen kuvajahdin uuteen versioon ?
    No ensimmitteks alkaa Haminan suunnilta savu nousemaan, ku Googlen serverit kyykk. Teill on niit tppi siel kartalla niin julumetusti...
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Mit tapahtuu jos vie esim Pijt-Hmeen kuvajahdin uuteen versioon ?
    Joku oli sen jo pivittny... muuttui vain eri nkiseksi mutta kuulemma toimii!
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Mutta on toi uus versio edelleen perseest!!!!
    Tss esim. TouRinki Vihtapakotteet reitti. Tosta ei ne kuinka pitk reitti on kyseess, vanhasta nki. Tohon ei voi vied street view -ij reitin varrelle kattelemaan ett millainen tie, vanhassa pystyi. Ainakin noi tulee mieleen!
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Motorg ry, hallituksen varajsen shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mutta on toi uus versio edelleen perseest!!!!
    Tysin samaa mielt. Toinen valituksen aihe mulla on noi tysin ksittmttmt valkoiset laatikot mitk lojuu kartan pll. Ongelma niiss on, ett suurimman osan ajasta ne laatikot on tyhji (tyhj valkoista) ja peittvt sen kartan.

Mulla on nykyn aika monesti tullut viimevuosina sellainen olo, ett softien, ja vaikka Macin kyttiksen, suunnitteluun on tullut "nuoria tyyppej" jotka eivt kokemattomuuttaan tied miten loppukyttjt (ja "pro:t") hydynt niit ominaisuuksia ja boom, sitten rikkovat hienosti toimivan systeemin tekemll systeemin uusiksi tavalla joka est sen tehokkaan kytn.

Aikaiseminhan vuosi vai kaksi Google ptti muuttaa syrjisempien teiden vri/vahvuutta niin, ett niit ei en helposti erota "tosi pienist teist".
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Aina rakentelu mieless.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Sen verran mit google mapsia tullut kytetty, niin Tyren ohjelman kautta, sai ainakin reittitiedoston tallennettua ja mahdollisesti viel reitinkin onnistuneesti siirretty tomtomiin tai garminin laitteisiin.

Uuteen gmappiin kun tein reitin, niin min en ainakaan lytnyt mitn reittitiedoston tallennusmahdollisuutta! Miten uutta mappia hydynntte reittinavigoinnissa?

Eik tuon mapenginenkn kytt minulle ainakaan viel ihan auennut. Pisteet saan luotua, mutta ei siit mitn reitti viel muodostunut.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?

En tie miten muut on tuon uuden mapsin kytn kokenut mutta edell listattujen hankaluuksien lisksi tuo sy mielestni enemmn kaistaakin tai muuten vaan takeltelee. Vittumainen kun esim. zoomatessa menee aina joko liian tarkaks tai kauas kun npyttelet plussaa/miinusta.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Osaisiko joku neuvoa mapsin kanssa? Ongelmana on se ett suunnittelen reitin koneella mapsilla. Lisn mutkaptki, hitaampaa tiet ja lhetn reitin shkpostiin. Avatessani reitin puhelimella mapsiin kaikki tekemni muutokset ovat kadonneet ja kartalla on lyhyin reitti ilman muutoksia. Sama toistuu jokaikinen kerta.
    Yamaha R1 2007

Kawasaki ZX9R [ex]
    Kawasaki GPX 750 R [ex]
    Lainaa ViljooH kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku neuvoa mapsin kanssa? Ongelmana on se ett suunnittelen reitin koneella mapsilla. Lisn mutkaptki, hitaampaa tiet ja lhetn reitin shkpostiin. Avatessani reitin puhelimella mapsiin kaikki tekemni muutokset ovat kadonneet ja kartalla on lyhyin reitti ilman muutoksia. Sama toistuu jokaikinen kerta.
    Tuo on valitettavasti ominaisuus, navigointireittej ei pysty siirtmn koneelta mobiiliin ja mobiililla ei pysty muokkaamaan sopivaa mutkaptk. En myskn pidttisi hengittyst, ett tt oltaisiin kovin nopeassa tahdissa muuttamassa, kun viimeaikainen kehitys on itseasiassa viel heikentnyt mobiilin reittisuunnittelua jatkuvasti.
    Abusus non tollit usum
    En tied onko varsinaisesti apua mutta oheisessa keskustelussa ltin siit miten noita knnykknavigoinnin ongelmia kierretty.

http://www.moottoripyora.org/keskust...-reittipisteet
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    En tied onko varsinaisesti apua mutta oheisessa keskustelussa ltin siit miten noita knnykknavigoinnin ongelmia kierretty.

http://www.moottoripyora.org/keskust...-reittipisteet
    Reittipisteill sain itse yhden reissun pelailtua mutta silloinkin kun asetin reittipisteiksi paikkakunnat niin mikli en kyseiselle paikkakunnalle ajanut, alkoi maps neuvoa minulle uutta reitti ko. paikkakunnalle

Neuvoja vaihtoehtoisesta, huomattavasti paremmasta reittinavigointiohjelmasta otetaan vastaan
    Yamaha R1 2007

Kawasaki ZX9R [ex]
    Kawasaki GPX 750 R [ex]
    Tomtom go. Ei ole tosin ilmainen, 20 /vuosi. Samat ominaisuudet pitklti mitk on niiden prtkille tarkoitetussa navissa, josta olen itse pitnyt. 75 km matkan voi testata ilmaiseksi.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  12.  
    Lainaa designet kirjoitti Katso viesti
    Tomtom go. Ei ole tosin ilmainen, 20 /vuosi. Samat ominaisuudet pitklti mitk on niiden prtkille tarkoitetussa navissa, josta olen itse pitnyt. 75 km matkan voi testata ilmaiseksi.
    Mulla on knnyss ilmainen TomTom nopeuskamerat. Hyv sovellus varsinkin autoillessa kun voi kuittailla 'onko kameratolppa tss viel?' Kertoo mys siirrettvt kamerat ja ruuhkat -mikli niist riittvn moni on raportoinut.

No, se pivittyi sitten TomTom AmiGO'ksi. En ole siit maksanut mitn. MIten se halusi sen 20/vuosi rahan? Tuleeko suoraan vouti vaiko liivimiehet meill kymn? Mihinkn rahastukseen en (tietkseni) ole suostunut.

Hyv on tm AmiGO'kin, kehittynyt hiukan. Viel kun motukan toimisi kuittaukset, ainankaan mun hanskoilla ei toimi kosketusnytt.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12