No ei olis kieltämättä tuntunut, mut nyt on jotain häikkää jossain. Ei tullut suukopua lainkaan. Rouva paistoi sitävastoin pihvin ihan vaan vain ja ainoastaan mulle heti kun tulin kotiin. Oli sen verran reilulla päällä että oli jättänyt punaviiniäkin. Ja sain ruokailla ruokasalissa. Oon vieläkin ihmeissäni että mitä täällä tapahtuu. Anyway, pääasia että kausi jatkuu....
Nyt on tääkin avatar ja naama yhdistetty. Ton on hienoo että käydään naapurinkin letkoissa. Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?
kiitos markolle ja muille matkailioille olipa hieno 500km reissu ja jasulle kans kiitos eilisen 500 km reissusta nyt tietää taas et on ajellu mutkia .mut tampereen kaveri vetää yheltistumiselta saman![]()
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
No ei oikeastaan. Sastamalasta kannattaa mennä Punkalaitumelle. Makee tie. Oripäästä lähtee suoraan etelään Turuntie, ihan mukava perusmutkatie.
Ehkä nyt ainakin toi Lempäälä-Vesilahti-Ramsöö ja sieltä isoatietä kunnes Sastamala-Punkalaidun-Humppilaanpäin (Taikayöntie)…
Hervannasta voi luovia Kangasalalle josta Valkeakoskelle, mistä Toijalaan-Urjalaan -Punkalaidun.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta![]()
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellämut meinas et tulis toisenkin kerran
kiitos viellä markolle ja muille
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50