Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Oisit tullu kahville vaan jos on 3,5 tuntia myöhässä niin vartti lisää ei tunnu enää missään. Joutuu ulkoruokintaan kumminkin
    No ei olis kieltämättä tuntunut, mut nyt on jotain häikkää jossain. Ei tullut suukopua lainkaan. Rouva paistoi sitävastoin pihvin ihan vaan vain ja ainoastaan mulle heti kun tulin kotiin. Oli sen verran reilulla päällä että oli jättänyt punaviiniäkin. Ja sain ruokailla ruokasalissa. Oon vieläkin ihmeissäni että mitä täällä tapahtuu. Anyway, pääasia että kausi jatkuu....
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Hohhooo… 13 tuntia siihen meni! 835 kilsaa suunnilleen ja meni "pimiä-jutaamiseks" toi loppupätkä. Kiitos vaan järjettömän mutkaisesta reitistä!
    Nyt on tääkin avatar ja naama yhdistetty. Ton on hienoo että käydään naapurinkin letkoissa. Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?
    kiitos markolle ja muille matkailioille olipa hieno 500km reissu ja jasulle kans kiitos eilisen 500 km reissusta nyt tietää taas et on ajellu mutkia .mut tampereen kaveri vetää yheltistumiselta saman
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?
    No ei oikeastaan. Sastamalasta kannattaa mennä Punkalaitumelle. Makee tie. Oripäästä lähtee suoraan etelään Turuntie, ihan mukava perusmutkatie.

Ehkä nyt ainakin toi Lempäälä-Vesilahti-Ramsöö ja sieltä isoatietä kunnes Sastamala-Punkalaidun-Humppilaanpäin (Taikayöntie)…

Hervannasta voi luovia Kangasalalle josta Valkeakoskelle, mistä Toijalaan-Urjalaan -Punkalaidun.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Tate ja Jasu, on siinä kans aatanan pervot. Ite en pystyis tulemaan lähtöpaikalle kääntämään puukkoa omassa haavassa jos en pysty lähtemään reissuun. Äijät ne tulee sunnuntai aamulla kukonlaulun aikaa Lietoon saakka pelkästään aamukahvelle (ainakin Tate) ja katsomaan kun muut urhot lähtee matkaan kohti tuntematonta.
    Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
    Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellä mut meinas et tulis toisenkin kerran kiitos viellä markolle ja muille
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
    Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta
    Totta molemmat mut en kehannut kirjoittaa ett sää olit päiväkahviseuraa hakemassa.
  8.  
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellä mut meinas et tulis toisenkin kerran kiitos viellä markolle ja muille
    Kiva että kelpas. Ja toivota terve tulleeks uudestaankin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12