Moi
Mikäs voi olla että kyseinen peli lakkaa käymästä lämpimänä.
Alkaa pätkimään,rötäämään ja sammuilee ikäänkuin kävisi vajaalla.
Teki jo kerran näin mutta vaihdoin tulpat ja taas alkoi toimimaan
eikä kauaakaan niin sama juttu. Syökö jotenkin tulppia ja miksi?
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
No minkäs näköiset ne wanhat tulpat oli? Sysimustat? Käy todella rikkaalla, ja särkee tulpat. Eli bensahana/kaasarit syyniin.
Lataus toimii? Sehän on näissä usein säretty (säädin tai staattori tai molemmat) huonolla akulla. Ja jos säädin ollut pitkään huonossa hapessa (ylijännite) särkyy myös syttyboxi.
Niin, ja mites se ilmanputsari? Paikallaan, vai korvattu vapaavirtaussuodattimilla. Ja samaan aikaan vaihdettu suutinsatsia? Taikka muuten vaan sorvattu niitä tehtaalta liian pieniä reikiä vähän isommaksi, että varmasti löytyy kaikki tehot?
Viimeksi muokannut: ts18056; 14.08.2014 klo 22:01.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Mustat oli eli liikaa soppaa ja tulppa kaput. Kaasarit putsattu ja korjaussarjat laitettu.
Hana tuntuu toimivan eli ainetta tulee kun imasee alipaineletkusta.
Täytyy mitata se lataus. Siellä oli joku vapari paneelifiltteri, suuttimista ei ole tietoa..
Mites se säätöruuvi mikä on siinä kaasarin läpän kohdilla, joku seosruuvi? Oppaassa luki ettei
saa koskea kun ovat tehtaalla säädetty eikä mitään arvoja anneta. mut jos joku on niitä joskus menny ruuvaamaan
niin mistä tiedän/mihin ne pitäis laittaa? Onkse joku 2 kierrosta auki tms? Niinku omassa kawassa
Viimeksi muokannut: Jiivee666; 14.08.2014 klo 22:28.
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Jos siellä on alkuperäsessä ilmanputsarikotelossa, vaikka KN suodatin, semmonen kartiofiltteri, niin se pelaa kyllä siinä missä orkkiskin, ainakin silloin ku on puhdas ja läpeensä öljytty.
Ne seos ruuvit siellä kaasarin alapuolella, vois olla vaikka jotai 1,5 kierrosta auki ja nehän ei vaikuta oikeestaan muutaku tyhjäkäyntiseokseen.
Ryyppy ei pääse itestään päälle, että sentakia kävis paksulla?
Venttiilit tarkastettu ja säädetty, jos alkaa lämpösenä kantamaan?
Liian rikkaan seoksen voit tsekata siten, että otat ilmanputsarin kokeeksi kokonaan pois. Jos tuo helpottaa ongelmaa, niin rikas seos on tod.näk. syypää. Toinen tapa testata seosta on kääntää bensahana kiinni (tai muuten estää bensan tulo). Bensan loppuessa kaasareista käynti paranee, jos seos on liian rikkaalla.
Palasäätöhän siinä, jos on alkuperäinen -92 kone. Sitäkään ei näissä vanhoissa koskaan tiedä, vaikka olis vaihdettu jo koko motti joskus, mutta selvinnee venttiilikopan alle kurkkaamalla.
Bensahanaakaan tossa ei suoraan kiinni saa, koska on alipainetoiminen, tai ainakin alkuperäinen on.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Alkaa olee kaikkee kokeiltu ja ei auta. Jos venttiilivälykset on väärät niin rikkooko se tulpat vai lakkaisko käymästä kuumana? Ja kylmänä pelais taas? Kun toimii hienosti kylmänä uusilla tulpilla->lämpenee tulpat rikki eikä toimi enää kylmänäkään
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
Onkos puolat tarkastettu?
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
tee järjestelmällistä hommaa äläkä pompi ees taas
kato ny ekaks ne välykset, sitten kaasarin neulaventtiilien tiivisteet, mikään muu ei saa aikaan jatkuvaa
tulppien rökääntymistä, ihan sama onko seosruuvit kaakossa tai ei ja mikä putsari on-
niistä mikään ei pysty aiheuttamaan tuollaista, toki tehohukkaa ja huonoa käyntiä niillä saadaan aikaan mutta ei sitä että tulpat on kaput kun mylly lämpiää.
Polttoaineen täytyy tulla suoraan läpi jostakin tai venat alkaa kantamaan ja paineet häviää seurauksena huono poltto ja oljyn vetäminen kantavien venttiilien varsista palotilaan, siinähän se soppa sit on, joku taas sanoo fiksuna että eihän sieltä voi öljyä tulla kun on tiivisteet, tässä kohtaa saa sitten lauseen kirjoittaja miettiä kaksi kertaa moottorin toimintaa.
Jos uimurineulat vuotaisivat, niin eikö ongelma olisi päällä myös kylmälläkin koneella...
Ei, oikeastaan... ainoostaan kun koitin kipinää niin sain sormilleni toisesta tulpasta kovempaa kuin toisesta
Joku jälkivaraus jäi sammuttamisen jälkeen ja kun otti niin niin naps, pitää koskee uudestaan runkoon ennenku
nappaa kiinni. Noniin, mites se tehdään?
Jos näin niin jäljelle jää venavälykset?
Viimeksi muokannut: Jiivee666; 17.08.2014 klo 22:29.
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
Joutuuko tossa säädössä tosiaan irrottaa nokka akselit? Ketju pois päältä?
Sit kokeilla uudella palalla ja kasata nokka ja oho väärä pala ja taas uutta kokeilua?
Ja niitä palojaki hakee yksitellen oolraitilta tai ostaa sarja mikä maksaa 300.
Kuulostaa kauheen työläältä säätää tollasta verrattuna kawaan missä oli vaan se yks mutteri löysälle ja
talttapäisellä ruuvarilla kohillee ja musu kiinni.
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
Oliko tulpan runko varmasti koko ajan kunnolla jossain metallissa (koneessa) kun kipinää testasit? Ei miniusta ole todellakaan normaalia että puolaan jäisi varaus joka iskisi sormille jälkeenpäin. (?)
Mun vaisto sanoo että e tää mikään kaasariongelma ole eikä (varsinkaan) venttiilinvälys… Voin olla tietty väärässäkin. Mutta sähköpuolta ekaks alkaisin kattooon.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Venttiilien välykset kannattaa tietysti mitata kerralla kaikista sylintereista ja tehdä kaavio siitä, millanen välys kussakin venassa oli.
Tuo sähköpuolen ongelma tuntuu todennäköisemmältä kuin polttoainepuoli!
Onhan tulpat oikean malliset ja tulpanhatut tarkistettu?
Suzukissa on resistorit tulpanhatuissa ja jos ne ovat rikkoontuneet, lämpimänä esiintyy varmasti käyntihäiriöö.
Myös puolatkin voivat olla viottuneet ja niitä voi irtaallaankin testata tulpan kera, pärrän akusta virtaa ottaen.
Huom! Jos elektronisella sytytyksellä varustetun pärrän kipinää testaa laitteet kiinni pärrässä, pitää varmistua siitä, että tulppa VARMASTI maadoittuu!
Muuten on seurauksena elektroniikan tuhoutuminen!
Must be BMW K1200LT
Ei tarvi irrotella nokkia, keinuvipan saa vedettyä sivuun ja palan pois välistä.
Ihan mielenkiinnosta, mikä on keinuvipaTää ysikakkonen on ilmeisesti eka vesijäähdytetty malli ja ainakin Nakkilan räjäytyskuvien perusteella näyttää erittäin samanlaiselta kuin tän mun RF900:n venakoneisto, ja siitä kerran nokat irroittaneena en kyllä heti usko että säätöpaloja paininkuppien alta sais vaihdettua nokka-akseleita irroittamatta. Joka siis ei ole mitenkään niin hankala homma, huolto-oppaassa varmaan on ohjeet miten nokkaketjun kohdistus tulee nokka-akseleille, mutta itse menin ihan merkkaamalla vaan. Ainakin RF:n servicemanuaali muistaakseni oli sitä mieltä, että nokat pitää olla tietyssä asennossa kun ne poistetaan ja tietty hissuksiiin joka nokkapukin ruuvia pikkasen kerrallaan ja ristiin rastiiin…
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Netti sanoo että -92 olis kumpaakin mallia ollu vesiversiota ja ilmä-öljyjäähyä? Wikipedian mukaan usassa olis ollut ilma-öljyä -92 ja muu maailma olis ollu uudella vesijäähykoneella.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Keinuvippa on ihan yleisesti käytetty nimitys venttiilinpainimesta, joka esiintyykin kuvissa numerolla 5.
Takaisin asiaan, jostain syystä itsekin mielsin tämän automaattisesti iiilööksi, vaikkei tietysti olekkaan, ellei ole ylivuotinen, tai jenkkituonti
Mutta kai ne silti pystyy mittaan ne välykset, että onko aihetta lisätoimille.