http://yle.fi/uutiset/talta_nayttaa_..._video/7455231
Mielenkiintoinen projekti. Toivottavasti tuo ei nyt sitten ainakaan rahaan kaadu.
Tapahtuma sinänsä olisi mielenkiintoinen,mutta itse rata tylsä.
Viisi pitkää suoraa ja kuusi ykkösellä ajettavaa mutkaa(lue risteystä).
Nykypyörien vauhdit nousisi varsin huimiksi.
Kyllä siellä jo aikoinaan kyydit oli aika kovia. Samanmoisia kisoja ajetaan Keski-Euroopassa koko ajan, useissa maissa. Miksei meilläkin voisi? "Rataan" on jo suunnitteilla hidastusmutkia, joita toki oli jo ainakin 80-luvulla ajetulla radalla. Takasuoralla oli ainakin ja ennen Lehmuskujaa ne teki sen "bussipysäkin" jota kautta kilpailijat joutui kiertämään jotta vauhti saatiin alas. "Bussipysäkki" näkyy tuossa videollakin.
No odotellaan tulevaa,
Mutta siihen asti voin vain vilkuilla tallissa musta ja Randy Mamolasta otetua fotoa Imatran varikolla Suzuki ajoilta, silloin en tajunnut missä mennään, mutta aikanaan asia valkeni !
Tsemppiä puuhamiehille.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Nuorena kollina vuodesta -74 vuoteen -82 olin mukana Imatran ajojen ajanottoteamissä, voisin tulla uudestaan mukaan ihan talkoohengellä. Ja puheenjohtaja Backman pisti kerran mua pataan koulumatkalla, tuli kyllä miehekkäästi pyytämään tekosiaan anteeksikin...Tsemppiä hankkeelle!
-jp-
Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Aikanaan tuli fillarilla ajeltua kouluun maalisuoran vartta. Ja jostain 70-luvun alusta olin aina katsomassa kisoja. Erikoista, että tuo kaveri ei muistanut Teollisuustien nimeä (nykyinen Pietarintie).
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Ducati Streetfighter V4 -2021
Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.