Eli peruttu osallistujien puutteessa.
Eli letka-reitti-ajoreissua olis suunnitteilla reilun viikon päähän, joko lauantaille tai varaksi sunnuntaille, miten paremmin porukoille sopii tai on keliä.![]()
Mennään mukaillen noita PK-letka-ajosääntöjä (ajotapa, ajojärjestys, risteysten merkkaus): Ohje!
Reitti alkaa aamulla Tampereelta Kolmenkulman ABC:lta kello 10.30 ja ensin ajellaan isoa tietä lähemmäs vieraampia maisemia (satakunta) mistä kurvaillaan mielenkiintoisia teitä takaisin. Mukaan voi tulla myös alkumatkasta Häijään Nesteeltä ja pois voi jäädä Huittisissa Härkäpakarissa. Kokonaismatka on Google mapsin mukaan noin 430 kilometriä (Tre->Tre).
Ideana on taas pyörittää arvon motoristimadamet ja gentlemannit jossainmäärin sekaisin missä ollaan ja mutkiahan laitetaan matkalle tuttuun tapaan reilusti! Vauhti on sellainen kohtalainen-reipas, mulla on tältä kesältä vähän vähemmän mutkapätkäajoa alla, niin voi olla vauhti hiukan alhaisempaa ainakin paikoitellen. Jokin syömataukokioskikin on tarkoitus matkalta löytää.
Reissu sillä varauksella että mun pyörä ja jalka on kunnossa parkkipaikkakaadosta, ja että porukkaa olis tulossa jonkun näkösen letkan verran, eli kertokaa jos olette tulossa![]()
Viimeksi muokannut: shyhander; 04.09.2014 klo 22:13. Syy: Lähtöpaikan karttalinkki lisätty
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Onko porukkaa mahdollisesti lähdössä? Toistaiseksi olis ihan hyvää keliäkin tiedossa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kiinnostaa kovasti. Jos on samanlaiset mutkat ja reitit kuin shyhanderin edelliset veturoinnit. niin takuuvarmasti on mukavaa. Periaatteessa minulle käy la tai su.
Eli mukana ollaan.
Meinasi jäädä huomaamatta koko kutsu kun se ei ollut tuolla länsisuomi osiossa.
Mähän oon tätä jo henkisesti perumassa tätä, ja hyppäämässä TouRingin kyytiin lauantaina. Mut kyllähän tossa sunnuntaina keliä olis toistaiseksi ajaa tämäkin. Et ei ny peruta viel sitte
Mun jalka voi kyllä olla vielä kysymysmerkki, että miten se ajamista kestää.
Mut pidetään nyt sitte sunnuntaita tällä hetkellä ajopäivänä!
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mainiota keliä tarjoilee sunnuntaiksi!
Screen Shot 2014-09-12 at 17.14.33.png
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Jos joku tulee tuolta Häijään Nesteeltä, niin ole siellä arviosi mukaan ajoissa, kierretään siitä parkkiksen edestä ja jatketaan matkaa saman tein.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ollaankohan me kolmistaan menossa ajelee, kun kovin hiljaiselta vaikuttaa?![]()
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Joudun valitettavasti perumaan osallistumiseni. Työkiireet ei antanut myöten. Sori.
Ilmeisesti ollaan menossa sit shy kahdestaan? Vai jätetäänkö mekin väliin?
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Joo jätetään tää sitten vaan.
Eli peruttu osallistujien puutteessa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)