Höh...elähän ny tommosia munattomia pyöriä noille isoille pojille tarjottele. Olis kyllä hieno nähä kun Miika ja Vesku vetäs noilla tosissaan. Saatas sit foorumillekin jossiteltavaa, että kumpi on enempi eläkkeellä ja kuinka paljon hidastunu. Aktiivivanhuksista Penna ja Wehnä olis aika tasaväkinen kaksikko ettei jäis kuskeista seliteltävää. Tai sit molempien pitäs ajaa molemmilla ja laskettas ajat yhteen. Mut sehän olis liian tieteellistä eikä jättäs foorumiväännölle sijaa.
Superbike #7
https://books.google.fi/books?id=E86...n%20r6&f=false
toimiskohan tuo linkki.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
pitäs mennä helpostikolme vetoo ite koittanu, -03 600RR sliparilla. Kaks ekaa aika tasan 12 vika 11.73. +1 eteen niin olis välit vartti hommiin kohillaan. Vakioilla joutuu lopus pahinmoilteen vaihtaan nelosta.
on tää makee laite ku poistaa tuon jäätävän ruman vakiovaimentajan. Minkäs näköinen akra tulee mikkoylin hookakkoseen?
hontamies RR
Mielestäni Kawasaki ei ole tuonut mitään mullistavaa ja merkittävää mielenkiintoa moottoripyöräilyn upeaan maailmaan, sitten -73, kun Z1 esiteltiin.
<p>.</p>
^
Tartuit koukkuun![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Keventämisen takia tilasin Akran, tuolla on kuvia
https://www.akrapovic.com/#!/news/25...ef-even-better
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Luulis suht ripeä olevan. Mielenkiintoista nähdä erot H2 vs Busa ja H2 vs ZZR1400.
<p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
Olis nyt voinu samalla kertoo sen vakion varttimailin ajan.
Oliko siinä muuta kun toi swingi ja iskari?
loppunopeus 266kmh
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Tässä linkissä on enempi tarinaa tuosta kiihdytyspyörästä:
http://touch.cycleworld.com/all/137553#1
Vähän meinaa mennä sekaisin paljonko on H2 tai H2R:ää tuossa pyörässä ja ehkä kaikkea ei kerrota. Mutta tuosta lukemalla:
- alunperin muuten vakio H2, mutta H2R putkisto ja ECU aika samanlainen kuin H2R (ei siis nokkia?). Silloin aika 9,16 s ja 160 mph eli 256 km/h. Kaasun pystyy avaamaan täysin vasta 4. vaihteella kun ZX14 pystyy 1:llä. Paino ilman peilejä 216 kg kun on gallona eli nelisen litraa bensaa.
- tällöin peli on rikkaalla 11,3-11,4 ja tehoa renkaalta 269 hv.
- asennettiin PC5 ja sytkämoduli, seos 12,2 ja tehoa tuli 292 hv eli noin 320 hv koneessa.
- laittoivat pitkän perän ja keveni samalla 7 kg. Katurenkailla aika 8,21 s ja nopeus 166 mph eli 266 km/h.
Eli aika yllättävää nokka-akseleista ja ahtopaineista ei puhu mitään, mutta varmaan ECU-muutokset tarkoittavat ahtopainetta kun seoksetkin oli noin rikkaalla ja tehoa noin paljon. Powercommanderilla ja sytkämuutoksilla siitä sitten 320 hv.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
se että vasta nelosella avaa täysiä oli vakio swingillä mun mielestä textin mukaan.
varmaan pitää olla aika rikkaalla, että ilman välijäähdytintä ei nakuta.
toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Onko tuossa yksipuoleisessa takahaarukassa mitään järkisyitä? Vai pelkästään se että se näyttää joidenkin mielestä hienolle?
Pitäisin kestävyyttä ja keveyttä enemmän järkevänä
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
ketjunsäätö ei muutu, kun vaihtaa takarengasta, ja rengaslinja pysyy oikeana, kaksipuolisessa jos teet millin virheen akselissa, niin akselivälissä se vastaa rungon 1cm linjavirhettä.
ei tarvitse pelata sovitus-palikoiden ja takajarrun kanssa kun vaihtaa takapyörää.
eikä se laakerijuttu mikään monimutkainen ole. Yksi laakeri enemmän kuin perusrakenteessa.
onhan kaikissa autoissakin toispuoleisesti renkaat kiinni ja hyvin pelaa.
vaihdoin pitkästä aikaa kaksipuolisen haarukan takarengasta ja käämi meni monta kertaa. Jarrulevyä pitää osuttaa jarruun ja palikat tippuu. Tuskin siinä edes mitään hinta-eroa on, koska yksipuolinen vanne on simppelimpi, kun siihen ei tarvitse pultata jarrua ja ratasta.
ja hienomman näköinen.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Nyt ollaan tutkivan journalismin juurilla.
Tuon rajoitetun myynnin tultua esille harmittanut, ettei ole itse asiakas, tykkäis oikeasti paljon.
Testi