Sivu: 8 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1245:sta
  1. #211
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti

    silti jos haluaa tehoa, niin ostaa turbobusan. Niitä saa jo nyt ja ei tarvitse odottaa.
    Taitaa kawa olla tollakin sektorilla jo nyt parempi/tehokkaampi/nopeempi.
    Superbike #7
  2. #212
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oliskohan noi siivet katumallissa peilien varret
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  3. #213
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Nytkin on ihan sama onko tuossa kawassa 220 vai 300 heppaa, kummassakin tapauksessa se pitää putkivirittää, muuttaa e85:selle ja isontaa se ahdin tai jotain.
    Nyt olet asian ytimessä, vaatii tuo putkiston ja ahtimen lisäksi tosiaan myös moottorinohjauksen ja isommat suuttimet välittömästi, koska orkkikset eivät tule riittämään varsinkaan viinalla eikä kukaan ole niin vanhanaikainen että ajaisi nykypäivänä enää bensalla.
    Supermoto
  4. #214
    Orggis ei riitä orgissa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #215
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Orggis ei riitä orgissa.
    Minkäs teet. Liika on aina liikaa mutta kohtuus on aina liian vähän.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6. #216
  7. #217
    Fiksua kopioida niitä linjoja merkiltä jonka mopot ovat ulkonäöltään kaikista hienoimpia. Onneksi eivät ottaneet bemmiltä mallia, vaikkakin niiden -15 mallin vespat ovatkin kyllä paljon fiksumman näköisiä kuin ennen...
    Supermoto
  8. #218
    Ajaisin.

    https://www.facebook.com/photo.php?f...04522859848683

    Kyseessä siis photoshoppailtu vuoden 2014 Z1000:n maski ja kylkeä H2:n tekniikan päälle.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  9. #219
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Onkohan aito lirpake, $60K?
    nyt on kyllä sellanen hinta että morjens
    Hypermotard
  10. #220
    kawasaki on kuitenkin saanut tuohon runkoon vähän sellaisen er6 viban.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #221
    48000 escooneiksi muutettuna, halvempihan tuo on kuin kallein CVO HD. Mites kisapelien verotus mahtaa mennä ?
    Oispahan sitten sellainen kerran elämässä peli. Tosin ei ole tuota 48 donaa..
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  12. #222
    Eiköhän ole feikki moinen kuponki. Ei tuo ahtaminen kuitenkaan noin kallista ole että mopon hinta tuplaantuu. Toivotaan joka tapauksessa että katupelissä on yhtä paljon särmää ja reilusti vähemmän hintaa.
  13. #223
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    48000 escooneiksi muutettuna, halvempihan tuo on kuin kallein CVO HD. Mites kisapelien verotus mahtaa mennä ?
    Oispahan sitten sellainen kerran elämässä peli. Tosin ei ole tuota 48 donaa..
    Alvin siitä joutuu pulittamaan, mutta ei autoveroa (tai mikä sen nimi nyt taas olikaan).
    Superbike #7
  14. #224
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    kawasaki on kuitenkin saanut tuohon runkoon vähän sellaisen er6 viban.
    Minulle tulee ainakin ihan hyvä viba varsinkin tuosta rungosta. Sitä paitti ER-6 on foorumin mukaan aika kova rassi, vie bussiakin kuin pässiä kutosella.
    Supermoto
  15. #225
    Motorradin mukaan katuversion teho olisi 200ps. Jää harrastajille toimintavaraa...varmaankin palikkaa löytyy.
  16. #226
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Nää ny on näitä ku hakemalla haetaan... ;)



    Kuvakulmat vaikuttaa, livenä varmasti aika paljonkin erilaiset. Niinkun nuo kaksi pyörää tuossa ylläkin...
    '03 ZX6R
  17. #227
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    48000 escooneiksi muutettuna, halvempihan tuo on kuin kallein CVO HD. Mites kisapelien verotus mahtaa mennä ?
    Oispahan sitten sellainen kerran elämässä peli. Tosin ei ole tuota 48 donaa..
    Kerran se kirpaisee, nytkin näitä prätkä-avokki-toinen prätkä-mönkkäri-vene- parimuutalelua tuossa pyörimässä jossain arvossa, go for it
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  18. #228
    Saksalainen dealerin sivuilla mainostaa katuversiota 225 hv. Se kuulostaa aika realistiselta ja enemmän kuin muilla merkeillä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  19. #229
    Lainaa markketo kirjoitti Katso viesti
    Nää ny on näitä ku hakemalla haetaan... ;)



    Kuvakulmat vaikuttaa, livenä varmasti aika paljonkin erilaiset. Niinkun nuo kaksi pyörää tuossa ylläkin...
    Aika loistava postaus, uniikki kun ei itse asiassa olekkaan niin uniikki... Kyllä me sopulit kuolataan justiin sitä mitä linjastolta halutaan kuolattavan, kun ei kellään mielikuvitus oikeen muuhun riitä.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  20. #230
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  21. #231
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Saksalainen dealerin sivuilla mainostaa katuversiota 225 hv. Se kuulostaa aika realistiselta ja enemmän kuin muilla merkeillä.
    Tekniikan puolesta kuulostaa realistiselta (ahdot jotain ~0,7bar?).

    Sen lisäksi kun kympyrässä on jo 200hp, niin olettaisin että väh. +10% lisäyksellä lähdettäisiin markkinoimaan "uutta" tekniikkaa. Viripotentiaaliakin tosin varmasti on...

    Ensimmäinen ZX10R vei Kawan jenkeissä onnettomuustilastojen kärkeen. Saas nähä estääkö H2:n hankintahinta saman toistumisen...
    '03 ZX6R
  22. #232
    Sitä yrittää todennäköisesti estää valtava määrä elektroniikkaa.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  23. #233
    Viikkoo ennen H2 julkasua tulee teaservideo optiona olevasta kitistä, jolla saa tuon R-mallin tehot. ;)
    Testi
  24. #234
    Lainaa markketo kirjoitti Katso viesti
    Tekniikan puolesta kuulostaa realistiselta (ahdot jotain ~0,7bar?).

    Sen lisäksi kun kympyrässä on jo 200hp, niin olettaisin että väh. +10% lisäyksellä lähdettäisiin markkinoimaan "uutta" tekniikkaa. Viripotentiaaliakin tosin varmasti on...

    Ensimmäinen ZX10R vei Kawan jenkeissä onnettomuustilastojen kärkeen. Saas nähä estääkö H2:n hankintahinta saman toistumisen...

    Aika kaukana on todellisuus tosta 200 hevosvoimasta vielä toistaiseksi 10r:ssä. 160whp on esim. sportrider ja motorcycle usa mittaillut sille (2012 malli), joka on noin 180 hevosvoimaa moottoritehoa. Kyllä Bmw:n rr on ainut sbk-replica, joka todellisuudessa on lähennellyt tuota 200 hevosvoiman rajapyykkiä vakiokunnossa. Sille on vastaavissa dynovertailuissa mitattu n. 180whp lukemia. Ja kawasakeista ainut on 2012-> ZZR1400 joka on vakiokunnossakin sysännyt yli 180whp lukemia (esimerkiksi tuossa em. sportriderin penkityksessä), eli se on jo 200hp kerhossa suurinpiirtein vakiokunnossa.

    Eli jos tuo h2 katuversio tulisi IRL antamaan niitä ~225hp moottoritehon mukaisia n. 200whp lukemia vakiokunnossa, niin se ero on suuri mihin tahansa muuhun verrattuna. 10r:ään verrattuna 25% enemmän.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.10.2014 klo 01:13.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  25. #235
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa markketo kirjoitti Katso viesti
    Tekniikan puolesta kuulostaa realistiselta (ahdot jotain ~0,7bar?).

    Sen lisäksi kun kympyrässä on jo 200hp, niin olettaisin että väh. +10% lisäyksellä lähdettäisiin markkinoimaan "uutta" tekniikkaa. Viripotentiaaliakin tosin varmasti on...

    Ensimmäinen ZX10R vei Kawan jenkeissä onnettomuustilastojen kärkeen. Saas nähä estääkö H2:n hankintahinta saman toistumisen...
    Äkkiä räknäten noilla 0,7bar ahdoilla paukkuu 300 kaakkia rikki ihan heittämällä jos peruskone on jollain tapaa järkevä. Tuossa rataversiossa ahdot lienee jossain 0,5-0,7 bar haarukassa ja katuversiossa 0,25-0,3bar.
    Superbike #7
  26. #236
    No tarkotin lähellä paperilla olevia tehoja, niihin se markkinointiosasto joutuu "vastaamaan". Todelliset tehot sitten asia erikseen, enkä ole alaa viime vuosina hirveästi seurannut.

    Ainoo mikä muuttuu niin H2:ssa on ahdot sit vaan vähän lähempänä 1bar. Mutuna 180hp vaparimotin "pohjalta" tehtynä 225hp vois irrota siellä ~0,9bar kieppeillä.

    Nitrous: peruskone varmaan ~150hp ahdetuksi valmisteltuna, tuohon 1bar mekaanisesti tekis noin ~250hp tehot (arvioitu "lonkalta" 50hp ahtimen viemää tehoa yms. hyötysuhteisiin hukattua). Samalla tavalla arvioiden H2R ~1,5bar ahdot (ja äänistä päätellen siellä yli bar voisi olla).
    Viimeksi muokannut: markketo; 07.10.2014 klo 10:13.
    '03 ZX6R
  27. #237
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Aika kaukana on todellisuus tosta 200 hevosvoimasta vielä toistaiseksi 10r:ssä. 160whp on esim. sportrider ja motorcycle usa mittaillut sille (2012 malli), joka on noin 180 hevosvoimaa moottoritehoa. Kyllä Bmw:n rr on ainut sbk-replica, joka todellisuudessa on lähennellyt tuota 200 hevosvoiman rajapyykkiä vakiokunnossa.
    Gen4 kympin konehan on säädöissään saman oloinen ja tehoinen kuin bemminkin...

    Sitä miksi kawa rajoitti nuo gen4 kympit eculla on itselle mysteeri. Kuitenkin sen 15-20hv on niistä on jätetty softalla pois.
    Supermoto
  28. #238
    Lainaa markketo kirjoitti Katso viesti
    No tarkotin lähellä paperilla olevia tehoja, niihin se markkinointiosasto joutuu "vastaamaan". Todelliset tehot sitten asia erikseen, enkä ole alaa viime vuosina hirveästi seurannut.

    Ainoo mikä muuttuu niin H2:ssa on ahdot sit vaan vähän lähempänä 1bar. Mutuna 180hp vaparimotin "pohjalta" tehtynä 225hp vois irrota siellä ~0,9bar kieppeillä.

    Nitrous: peruskone varmaan ~150hp ahdetuksi valmisteltuna, tuohon 1bar mekaanisesti tekis noin ~250hp tehot (arvioitu "lonkalta" 50hp ahtimen viemää tehoa yms. hyötysuhteisiin hukattua). Samalla tavalla arvioiden H2R ~1,5bar ahdot (ja äänistä päätellen siellä yli bar voisi olla).
    Varmaan aika turha arvailla jotain tarvittavia ahtopaineita... Tärkeintä että ahdin on saatu mitoitettua tuolle motille oikein ja se antaa halutun tehon nousevana rajoittimelle asti.
    Supermoto
  29. #239
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Varmaan aika turha arvailla jotain tarvittavia ahtopaineita... Tärkeintä että ahdin on saatu mitoitettua tuolle motille oikein ja se antaa halutun tehon nousevana rajoittimelle asti.
    Kaikki foorumikeskustelu on lähtökohtaisesti turhaa. Itseäni kiinnostaa lähinnä tuo tekninen puoli, ja ajattelin spekulaation sen pohjalta ehkä kiinnostavan jotakuta muutakin...

    Käytetty ahdin on keskipakoisahdin, jolloin tehokäyrä on "aina" nouseva. Mielenkiintoista nähdä käyttävätkö tuota 2-lovista vaihteistoa ahtimen välityksessä.
    '03 ZX6R
  30.  
  31. #240
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Gen4 kympin konehan on säädöissään saman oloinen ja tehoinen kuin bemminkin...

    Sitä miksi kawa rajoitti nuo gen4 kympit eculla on itselle mysteeri. Kuitenkin sen 15-20hv on niistä on jätetty softalla pois.
    Taitaa koskea vain Amerikan markkinoita ja sen takia ei hirveästi kannata tuijottaa vakion dynolappuja. Syynä varmaan päästöt jne...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Sivu: 8 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen