Oliskohan noi siivet katumallissa peilien varret
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Orggis ei riitä orgissa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Fiksua kopioida niitä linjoja merkiltä jonka mopot ovat ulkonäöltään kaikista hienoimpia. Onneksi eivät ottaneet bemmiltä mallia, vaikkakin niiden -15 mallin vespat ovatkin kyllä paljon fiksumman näköisiä kuin ennen...![]()
Supermoto
Ajaisin.
https://www.facebook.com/photo.php?f...04522859848683
Kyseessä siis photoshoppailtu vuoden 2014 Z1000:n maski ja kylkeä H2:n tekniikan päälle.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
kawasaki on kuitenkin saanut tuohon runkoon vähän sellaisen er6 viban.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
48000 escooneiksi muutettuna, halvempihan tuo on kuin kallein CVO HD. Mites kisapelien verotus mahtaa mennä ?
Oispahan sitten sellainen kerran elämässä peli. Tosin ei ole tuota 48 donaa..![]()
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Eiköhän ole feikki moinen kuponki. Ei tuo ahtaminen kuitenkaan noin kallista ole että mopon hinta tuplaantuu. Toivotaan joka tapauksessa että katupelissä on yhtä paljon särmää ja reilusti vähemmän hintaa.
Motorradin mukaan katuversion teho olisi 200ps. Jää harrastajille toimintavaraa...varmaankin palikkaa löytyy.
Saksalainen dealerin sivuilla mainostaa katuversiota 225 hv. Se kuulostaa aika realistiselta ja enemmän kuin muilla merkeillä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tekniikan puolesta kuulostaa realistiselta (ahdot jotain ~0,7bar?).
Sen lisäksi kun kympyrässä on jo 200hp, niin olettaisin että väh. +10% lisäyksellä lähdettäisiin markkinoimaan "uutta" tekniikkaa. Viripotentiaaliakin tosin varmasti on...
Ensimmäinen ZX10R vei Kawan jenkeissä onnettomuustilastojen kärkeen. Saas nähä estääkö H2:n hankintahinta saman toistumisen...![]()
'03 ZX6R
Sitä yrittää todennäköisesti estää valtava määrä elektroniikkaa.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Viikkoo ennen H2 julkasua tulee teaservideo optiona olevasta kitistä, jolla saa tuon R-mallin tehot. ;)
Testi
Aika kaukana on todellisuus tosta 200 hevosvoimasta vielä toistaiseksi 10r:ssä. 160whp on esim. sportrider ja motorcycle usa mittaillut sille (2012 malli), joka on noin 180 hevosvoimaa moottoritehoa. Kyllä Bmw:n rr on ainut sbk-replica, joka todellisuudessa on lähennellyt tuota 200 hevosvoiman rajapyykkiä vakiokunnossa. Sille on vastaavissa dynovertailuissa mitattu n. 180whp lukemia. Ja kawasakeista ainut on 2012-> ZZR1400 joka on vakiokunnossakin sysännyt yli 180whp lukemia (esimerkiksi tuossa em. sportriderin penkityksessä), eli se on jo 200hp kerhossa suurinpiirtein vakiokunnossa.
Eli jos tuo h2 katuversio tulisi IRL antamaan niitä ~225hp moottoritehon mukaisia n. 200whp lukemia vakiokunnossa, niin se ero on suuri mihin tahansa muuhun verrattuna. 10r:ään verrattuna 25% enemmän.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.10.2014 klo 01:13.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
No tarkotin lähellä paperilla olevia tehoja, niihin se markkinointiosasto joutuu "vastaamaan". Todelliset tehot sitten asia erikseen, enkä ole alaa viime vuosina hirveästi seurannut.
Ainoo mikä muuttuu niin H2:ssa on ahdot sit vaan vähän lähempänä 1bar. Mutuna 180hp vaparimotin "pohjalta" tehtynä 225hp vois irrota siellä ~0,9bar kieppeillä.
Nitrous: peruskone varmaan ~150hp ahdetuksi valmisteltuna, tuohon 1bar mekaanisesti tekis noin ~250hp tehot (arvioitu "lonkalta" 50hp ahtimen viemää tehoa yms. hyötysuhteisiin hukattua). Samalla tavalla arvioiden H2R ~1,5bar ahdot (ja äänistä päätellen siellä yli bar voisi olla).
Viimeksi muokannut: markketo; 07.10.2014 klo 10:13.
'03 ZX6R
Kaikki foorumikeskustelu on lähtökohtaisesti turhaa. Itseäni kiinnostaa lähinnä tuo tekninen puoli, ja ajattelin spekulaation sen pohjalta ehkä kiinnostavan jotakuta muutakin...
Käytetty ahdin on keskipakoisahdin, jolloin tehokäyrä on "aina" nouseva. Mielenkiintoista nähdä käyttävätkö tuota 2-lovista vaihteistoa ahtimen välityksessä.![]()
'03 ZX6R