Sivu: 6 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1245:sta
  1. #151
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Miks tossa ei oo alakatetta?
    Aivan mahtava ettei ole, poikkeaa silläkin tapaa tosi piristävästi normaalista muoviluotimuotoilusta!

    Toi peräosasto on omaan silmään vähän turhankin typistetty ja fighter tyylinen. Meinaa siis sitä, että jos kaupallisesta mallista napataan se arvatenkin KAAMEE kilpiteline / vilkkuhässäkkä pois niin takanakki heittää kaikki tiestä löytyvän sälän kuskin niskaan. Mut tämä on nykyään aivan normaalia monen muunkin mallin kohdalla...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #152
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Toi peräosasto on omaan silmään vähän turhankin typistetty ja fighter tyylinen. Meinaa siis sitä, että jos kaupallisesta mallista napataan se arvatenkin KAAMEE kilpiteline / vilkkuhässäkkä pois niin takanakki heittää kaikki tiestä löytyvän sälän kuskin niskaan. Mut tämä on nykyään aivan normaalia monen muunkin mallin kohdalla...
    Olipa muuten pikkaasen hedelmäkakkulakki-tyylinen kommentti tähän ketjuun...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #153
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    No joo ... Reilu kakssataaheppaisen turbosuperbiken tourinkiominaisuudet sateessa eivät miellytä minua... yhyy.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #154
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Olipa muuten pikkaasen hedelmäkakkulakki-tyylinen kommentti tähän ketjuun...
    Niin oli. Ei ihmekkään että alkoi hieman hävettämään...
    Supermoto
  5. #155
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Tuo paino nyt olisi monen mielestä katupyörässä vain positiivinen asia, siis esim. 220-240kg ajokunnossa vrt. alta 200kg.
    Täh? Ei kyllä ymmärrä...
    Supermoto
  6. #156
    [QUOTE=Nitrous;6334728]Sehän on ilmiselvä Darth Wader. [/QUOTE
    Be the force...
    <p>.</p>
  7. #157
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Täh? Ei kyllä ymmärrä...
    En minäkään. Paino ei tee vakaammaksi, pelkästään raskaammaksi ja hitaammaksi ohjata.
    Superbike #7
  8. #158
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No joo ... Reilu kakssataaheppaisen turbosuperbiken tourinkiominaisuudet sateessa eivät miellytä minua... yhyy.
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Niin oli. Ei ihmekkään että alkoi hieman hävettämään...
    Niimpä, mutta en ilmeisesti tällä "pähkinällä" juuri tuona hetkenä muuhun kyennyt... Aika onneton veto!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #159
    Mutta NYT takaisin asiaan. Kaivakaas nyt houdinit jostain meille kunnon videoo tästä masiinasta?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #160
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  11. #161
    Tuosta ranskankielisellä selotuksella: https://www.youtube.com/watch?v=0t1Ec6jVcB8
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  12. #162
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Tuo paino nyt olisi monen mielestä katupyörässä vain positiivinen asia, siis esim. 220-240kg ajokunnossa vrt. alta 200kg. Vakautta tuo yllättävän paljon lisää.
    En ymmärrä miekään, vaikka ei kai sitä tarvitsekkaan aina. Kylllä tässäkin mp on kuin nainen: kevyempi on parempi .
    Viimeksi muokannut: rantaile; 30.09.2014 klo 23:21. Syy: typo
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  13. #163
    Pakoputki tuossa laitoksessa on lähes samannäkönen kuin mun Zetorin Yoshi R55, ton reikä on vaan aika helvetin paljon horompi.... Ei auta vaikka ottaisin killerin pois...
  14. #164
    Ykspuoleinen haarukka. Onkohan klappia?
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  15. #165
    Nyt vaan samanlainen mökä päälle ku KTM hehkuttajat laitto omasta vessasta. Kyllä tohonkin tarroja saa
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  16. #166
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    En minäkään. Paino ei tee vakaammaksi, pelkästään raskaammaksi ja hitaammaksi ohjata.

    Ei tietenkään yksinään, akseliväli ja ohjausgeometria vaikuttaa. Mutta jos on ajanut Hayabusaa tai 12r:ää, ZZR:ää jne. sport-tourinkivehkeitä niin kyllähän ero varsinaisiin sporttipyöriin on huima suuntavakavuudessa niin maantiellä kuin varsinkin kovissa nopeuksissa. Etuakselilla kun on reippaasti massaa, niin lähellä 300 nopeuksia ilmavirran noste ei tee pyörästä vielä lainkaan epävakaata, kun joillakin sporttipyörillä meno on hyvin levotonta jo ennen tuota.

    Jos hypoteettisesti ajatellaan >330km/h kulkevaa katupyörää, niin kyllä siinä olisi hyvin loogista olla massaa ja akseliväliä hiukka enemmän kuin parhaissa ratatykeissä. Toki esim. Moto-gp kuskit ajaa noita vauhteja olemattomalla kokonaismassalla, mutta se nyt on vähän eriasia kun puikoissa on joku peruspertti joka ei välttämättä tykkää kun eturenkaan tuntuma tiehen lähes katoaa. Myös noiden kilpapyörien aerodynamiisia ratkaisuja on paljon enemmän hiottu kuin katupyörien, kehittyneestä elektroniikasta puhumattakaan. Hyvällä ohjausiskarilla jne. saa kyllä vakautettua kevyenkin pyörän keulan käytöstä vauhdin kasvaessa, mutta 250kg sport-toureri menee ilman sitäkin 300 helposti yksi käsi tangossa jos uskaltaa.

    Kyllä sillä busan ja kumppaneiden suurella massalla on myös kääntöpuolensa, positiivinen sellainen. Ei tarviis kahta kertaa valita kummalla lähtee autobaanalle nopealle siirtymälle, 1000rr:llä vai sporttourerilla.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 01.10.2014 klo 00:37.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  17. #167
    ^ Jaahans, täytynee painella kaapille ropaamaan popparit valmiiksi ja keissi kaljaa kylmään.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #168
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    ^ Jaahans, täytynee painella kaapille ropaamaan popparit valmiiksi ja keissi kaljaa kylmään.
    Näin on nyt tehtävä

    Kohta varmaan suositellaan, että takaswingi valetaan lyijyä täyteen jotta se pysyisi paremmin tontissa
    kuten eräätkin viisaat tekivät.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  19. #169
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Ei tietenkään yksinään, akseliväli ja ohjausgeometria vaikuttaa. .
    Käytännössä peruskyykystä saa täysin yhtä suuntavakaan ja kankeesti kääntyvä kuin Hayabusasta tai isosta zetorista jos ohjausgeometrian muuttaa samanlaiseksi kuin niissä. Toki pidempi akseliväli tuo oman osansa vakauteen, mutta massalla ei siinä leikissä ole edelleenkään merkittävää roolia. Kysymys voitaisiin esittää myös näin päin: Mitä järkeä on lisätä massaa vakauden kasvattamiseksi, jos siihen on käytössä parempia keinoja?
    Superbike #7
  20. #170
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eikös tossa ole noita siipiä just keulan vakauttamiseksi niissä isommissa nopeuksissa, kompensoidaan kyykkysporttigeometriaa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #171
    Mielenkiintoista nähä kuinka lähellä H2R on koneen puolesta perus H2. Kuinka paljon saa lastuttamalla irti lisää tuosta peruskoneesta. Vois olettaa ettei kuitenkaan ole yks yhteen palikat.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  22. #172
    ^ Niinpä.

    Ensinnäkin on hienoa että joku rohkenee tuoda markkinoille jotain todella uutta ja "mullistavaa".

    Toiseksi, myönnän olevani hieman pessimisti katuversion odotusten suhteen.
    Näinköhän Kawa kuitenkaan tuo meille ahdetun putkirunkoisen monoperäisen "viimosenpäälle" varustellun rajun ja ratapelin näköisen lelun kohtuulliseen hintaan.

    Mielenkiintoista ja markkinoitakin piristävää joka tapauksessa!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  23. #173
    Jotenki tää nostattaa kiinnostusta taas kyykkymopoilua kohtaan. Olin jo vaihtamassa johonki matka enskaan mutta empä teekään niin. On ne tehokkaita nuo mielikuva mainonnat. Ja ehkä tuo ouluzonekin vaikuttaa asiaan. Toivottavasti tän näkee messuilla helsingissä.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  24. #174
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Näinköhän Kawa kuitenkaan tuo meille ahdetun putkirunkoisen monoperäisen "viimosenpäälle" varustellun rajun ja ratapelin näköisen lelun kohtuulliseen hintaan.
    Eikös tuosta ollut kesällä puhetta mahdollisesti kilvettömän hankkimisesta Team Greenille.. no nythän on sellainen julkistettu
  25. #175
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rantaile kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoista nähä kuinka lähellä H2R on koneen puolesta perus H2. Kuinka paljon saa lastuttamalla irti lisää tuosta peruskoneesta. Vois olettaa ettei kuitenkaan ole yks yhteen palikat.
    Jos ite olisin ollut tuota suunnittelemassa niin perusmoottorin puristussuhde on katumallissa matalampi, ahtopaine matalampi ja nokat ehkä erilaiset + kierrosrajoitin alempana. Pienempiä muutoksia sitten erilainen pakoputkisto yms. perusjutut. Ahtopaineen rajoittamiseen on monia keinoja, pahimmillaan tuossa on erilainen ahdingeometria, mutta sitä en usko, koska tommonen hyrrä ei oo mikään halpa suunnitella.
    Superbike #7
  26. #176
    Eiköhän prototyyppejäkin ole rakennettu ja testattu vaikka kuinka monella erilaisella ahtimella joten tuskin niitä enää tarvii suunnitella.
    Sea-Doon vesijeteissähän käytetään aika samannäköistä ratasvälitteistä ahdinta ja niitä on sitten erilaisia eri tehoversioissa. Lisäksi löytyy tietenkin vielä viriahtimia.
  27. #177
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän prototyyppejäkin ole rakennettu ja testattu vaikka kuinka monella erilaisella ahtimella joten tuskin niitä enää tarvii suunnitella.
    Sea-Doon vesijeteissähän käytetään aika samannäköistä ratasvälitteistä ahdinta ja niitä on sitten erilaisia eri tehoversioissa. Lisäksi löytyy tietenkin vielä viriahtimia.
    ...ei oo halpa suunnitella eikä valmistaa.
    Superbike #7
  28. #178
    ei nopeesti tulut vastaan, onko tarkempia speksejä jossain julkaistu? Kone on siis ilmeisesti 1000 cc hukkaportilla oleva kompressori eikä turbo?
  29. #179
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Näinköhän Kawa kuitenkaan tuo meille ahdetun putkirunkoisen monoperäisen "viimosenpäälle" varustellun rajun ja ratapelin näköisen lelun kohtuulliseen hintaan.
    Eiköhän tuosta yhtälöstä vähintään yksi kohta puutu, veikkaisin tuota viimeistä. Olis toki kiva olla väärässä.
    Road racing aiheinen blogi

    Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

    ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
  30.  
  31. #180
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ...ei oo halpa suunnitella eikä valmistaa.
    Esimerkiksi ottamassani jetin moottorissa ahtopaineen nosto onnistuu myös pelkästään ahdinpyörää vaihtamalla hintaan 550e.
    Ei siihen hintaan hirveästi nokka-akseleita tai pakoputkiakaan vaihdella...
Sivu: 6 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen