Reippaasti vain se stage 2. Lisää jenkaa koneeseen!!![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Ihan mutuna että voisko stage 1 sytkäkartta olla optimoitu matalaoktaaniselle ja stage 2 taas korkeaoktaaniselle![]()
ZH2 2020
Stage 2 se tuli tilattua
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Hienompi homma että mies pohjoisesta, kuoppaisten ja routaheittojen teitten maasta tilaa päheimmän mopon mitä maa päällä tällähetkellä kantaa. Ja jatkaa puhallinorkesterin erilaisin soittimin,, valitsemallaan polulla. Noissa keltaississa digitaalieläimissä ei ole sellaista hymiötä missä otetaan kohteliaasti Ja kunnioittavasti hattu pois päästä. ilman vittuilua. Kuvat jakoon kun vehjes on Suomessa.
Mutta konekulttuuri saisi rikastua tommosenkin tultua tuotantoon http://lanesplitter.jalopnik.com/suz...-st-1731081445
T sellasta suoraruisku2teekyykkyä odotellessa
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
hyvinhän tuo liikkuu tuolla stage 2:lla:
http://www.brocksperformance.com/bro...d=752&zoneid=1
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tuollainenhan kannattaisi valjastaa huippunopeus ajoon....
Tuo keraaminen pyörän laakeri kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
6800km mutkia takana ja Kawi toimii loistavasti. Erinomainen ajaa pitkiäkin päivämatkoja.
Jotain miinuksiakin on löytynyt muuta erittäin tyytyväinen olen mopottimeen.
Syylärille täytyy hommata/tehdä suoja, aika arka kiveniskuille. Yks paikkaus löytyy jo.
Niin tuli omistettua kesän aikana myös yks Busa ja Zetka mutta ajaminen niillä ei kiinnostanut olleskaan joten pistin lihoiks. Valitettavasti Kawin ostaminen oli virhe siinä mielessä. Muutaman ystävän "elämänkin" olen pilannut antamalla koeajon
Virittämistäkin mietin koko kesän mutta tulin siihen tulokseen että pidän Kawin vakiona kilpitelinettä/sliparia lukuunottamatta, mielestäni liian "arvokas" laite silputtavaksi.
11855628_885133884899965_7077127982518267655_n.jpg 12096554_914645425282144_2288054235604969337_n.jpg
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
mulla on hankittuna R&G syylarinsuoja, mutten ole vielä laittanut paikalleen. Laitan sen samalla kun ECU:n ja DNA:n ilmanputsarin. Ei ketään kiinnostaisi ostaa mun Akran sliparia, jos tulee hinku laittaa kokoputki?
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Yllättävän pieni ero sliparin
https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.ne...aff8738637.pdf
ja täysrännin välillä
https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.ne...00ea83eb6d.pdf
vai tuleeko hyödyt vasta ecu-häkkäilyn jälkeen...
ZH2 2020
Tänään tuli postia Kawasakilta. Hieno n. 5 cm paksu kansio, jossa oli laatta oman pyörän runkonumerolla, Ninja 30 years -kirja ja avaimen muodossa metallinen usb-tikku, jossa oli studiotason kuvia H2 ja H2R:stä, esite ja videoita. Minusta ainakin osa oli ennen julkaisemattomia. Kyllä Kawasaki jaksaa panostaa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
H2 bongattu mansessa RM-heinon vaihtopyörärivistössä. Karvan alle 5000km ajettu...on se aika "Predator" luonnossa....![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Heinon H2 4 056 km 29 800 €
http://www.nettimoto.com/kawasaki/ninja/1932740
Bike-Teamilta uusi (2015 mallinen) 33 800 €
http://www.nettimoto.com/kawasaki/h2/1901817
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Niinpä, pyörien pito on kallista, osamaksuja jne. Ehkä pärjään ilmankin kokoputkea. Mutta kun uudesta ECU:sta olisi valmiiksi jo läppäkin poistettu käytöstä niin vähän polttelis. Parempi kuitenkin ehkä alkaa myydä sliparia vasta sitten kun kokoputki on kädessä. Voi olla pitkä toimitusaika.
Katoin kuitenkin, että osanumerot ovat eri sliparilla ja kokoputken vaimentimella.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tänään asensin Brocksin tekemän Stage 2 ECU:n, Powercommanderin, DNA:n ilmanputsarin ja R&G:n syylarinsuojan. Siis samat virit kuin tuossa videossa paitsi käyrät on mulla vakiot. Akran sliparissa ei ole killeriä paikallaan ja on just makian matalahkot äänet. Meni 6,5 tuntia kun vähän luin ohjeitakin ja tuli irrotettua tarpeettomankin paljon osia. ECU:n telineeseen oli kivasti laitettu semmoiset ruuvit, jotka ei aukea millään ainakaan minun tuntemalla työkalulla. Lentokentällä taitaa jossain WC:ssä olla samanlaisia ruuveja. Sain kuitenkin 2 kpl pihteillä ja loppujen annoin olla kun telinettä sai väännettyä sen verran.
Vähän meinasi kylmätä kun lähti käymään kolmella pytyllä ja koneen häiriövalo paloi eka ja toka startissa. Ehkä se johtui siitä kun bensatankki ja letku piti käyttää irti. Kolmannella käynnistyksellä lähti sitten puhtaasti käymään ja moottorihäiriön valo sammui.
Valikko oli minusta muuttunut niin, että nyt antoi valita vaihtovalolle 9000 rpm tai 13500 rpm. Ennen taisi rajoitin olla 13000:ssa ja nyt pitäisi olla 14000:ssa.
Käynti oli selvästi erilaista. Ottaa kierroksia herkemmin. Ennen kierrokset eivät nousseet eikä myöskään laskeneet yhtä nopeasti kuin nyt. Jospa se ainoa asia mikä H2:ssä häiritsee eli kaasu on-off olisi nyt pienempi piirre.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Flässättiinkö oma ecu vai saitko toisen ecun vakion lisäksi ?
Niin on toi slipari ehkä aavistuksen kallis mun kukkarolle, jatkan Hindlellä...
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
2016 Ninja H2 unboxing & walkaround
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Ei taida olla sama hopeamaali tuossa 2016 mallissa? Metallinhohto ja vähän eri sävy. 2015 maali on aivan älyttömän arka, mutta näyttää hyvältä. Joskus melkein musta ja joskus kromin värinen. Itse tykkään kyllä 2015 vihreistä yksityiskohdista ja rungon metallinhohtovihreä on tosi hieno auringossa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
En ole varma, mutta kyllä jotenkin omaa silmään, tuo oli kirkkaampi, siis tuo "kromi" malli, noi vanhassa vihree runko, on kyllä paljon parempi, myös ne pienet vihreet yksityiskohdat paljon parempia, ainoa "parannus" ulkoisesti oli se että missä lukee tuo super charger juttu on vihreä. Kyllä se vihreä runko olisi ollut paljon parempi
Tässä ne vertaa väri eroja...
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää