Joo olin yhteyksissä Guhliin mitä eri vaihtoehtoja tässä on. Esim. mitä vaikutusta katalysaattorilla ja läpällä on, pitäisikö ne poistaa ja mitä maksaisi uusi toinen ECU niin ei tarvitsisi lähettää ECUa sinne. Odottelen vastausta.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tästä saattaa olla jo keskusteltu mutten jaksa kahlata 37 sivua lävittä, onko vakuutukset minkä hintaset?
exxtatic
1090 € ympärivuotinen kaikin herkuin, täysin bonuksin Folksamilta
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Kukas perkele lähetti omaansa nymanin edestä tänään
Ei muuta kun kiitos vaan oli kyllä siisti nähdä miten lähti!![]()
Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
Ex Daytona 675 07
Ex honda hornet 900 05
Ex honda cbr 600f
Ex kawasaki zx6r 98
Turha laite kun ei pärjää edes Datsunille.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
No sen verta Kiikalasta tuli testattua mopoo että voinkin sanoo ihan huoletta etten nolaa ku itseni.. 5 lähdön ajat umpi surkeita 10,4 - 10,5 sek ja loparit 235 km/h. Apurattaiden kanssa totuttelin jotka rajas oleellisesti tehoja 200m asti. 60ft ajat olikin sitte ihan lepässä. 1,8-2,0 sek. Lyhyt akseliväli aiheuttaa aikamoista päänvaivaa. Kokeilen jossain vaiheessa ilman TC:tä madallettuna. Hyvä suoritus olisi minulle jos 10 sek alittas vakiopituisena..
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
En ole kokeillut mitään paikaltaan vetoja, mutta rata-ajossa liimakumilla dataloggerin mukaan järjestään 150km/h saakka traction control tekee aktiivista työtä. En osaa arvata paljonko se rajoittaa, kun keulimisongelma rajoittaa enemmän.
Kumpi sulla on pahempi ongelma, sutiminen vai keuliminen? Ja jos jollekin Kiikalan reissulle tms olet menossa ja mukaan mahtuisi, nakkaa viestiä kännykkään tai tänne.
Datsuni on vaan niiiiiin kova![]()
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Mihin lie menossa...![]()
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Triumph Street Triple 765 RS -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Löytyykö Hookakkoseen isompaa eturatasta jostain? Kymppiärrän ratas ei käy akseliin. 12R:n ratas käy akseliin mutta on liian paksu.
Eikö takaratasto voisi pienentää, vai onko eturattaan vaihdolla joku muukin syy kun vain välitysten vaihto?
edit: en äkkiseltään löytänyt takarattaankaan mittoja, mutta niitä voi teetätää suomessa haluttuun kokoon, jos ei vielä valmiita löydy.
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
No huhuhut toiset ottaa aika vakavasti![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Jokseenkin raskas tyyppi tuo Kawakuski.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Mites on palstalaisten H2:set pelanneet kesän aikana?
En ole ehtinyt ajaa kuin 900 km, mutta pyörä paranee koko ajan. Kulutus on ollut vähimmillään 7,5 ja yleensä 8,5. Yli 10 l/100km on mennyt muutaman kerran. Maantiekäyttöön se on muuten kyllä lähellä täydellistä. Vaihteisto on uskomattoman hyvä. Nyt olen reissussa Saksassa HP4:lla ja kyllä se tuntuu alhaalta tosi laiskalta H2:een verrattuna.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Onkos H2 kuskeilla kokemuksia radalta tältä kesältä? Pientä raporttia voisi laittaa, että millainen pyörä on ollut radalla.
Kawasaki ZX-10R 2011
Lokakuussa tulee koko Akra ja näyttää kovasti samalta vaimentimelta kuin slipari. Ei ole vielä tietoa saako käyriä erikseen ja sopiiko ne slipariin, joka mulla jo on. Hinta on yli 3000 koko putkistolla ja en nähtävästi raaski laittaa sitä vaan tyydyn slipariin ja annan katin olla paikallaan, jos se kestää. Tilasin toisen ECU:n, josta on kuristukset pois ja powercommanderin Brocksin tekemällä kartalla Huomenna pitäisi päättää otanko Stage 1 (street) vai Stage 2 (track). Nyt olisin kallistumassa Stage 1:een niin ei ainakaan olisi liian jyrkkä sytkäkäyrä ja teho riittänee silti. Powercommander vaihtoehdot kartalle ovat slip-on ja full pipe. Todennäköisesti jos ottaa myöhemmin katin pois ja vaihtaa kokoputken niin ei kai se ole kuin säätää penkissä PC:lle uuden kartan. Jos amerikan kartta nyt muutenkaan on kovin sopiva. Tärkeintä on saada kuristukset pois. Tällaiset speksit:
Stage 1 re-flash consists of:
Ninja H2 re-flash disables the following:
Decel fuel cutoff
Noise control
Exhaust servo
PAIR valve
O2 sensor
EVAP
Elimination of high speed (300 KPH/186 MPH) limiter
(Speedo will read a max of 300KPH/186 MPH, regardless
of actual top speed)
Derestricted in all gears
Throttle-by-wire derestricted
Fan temperature lowered
Stage 2 re-flash consists of:
All features of the Stage 1 re-flash
Increased high RPM limit by 1000 RPM (same as H2R)
Aggressively modified ignition timing
Also here is a link to our H2 information page. Just using our slip-on system, ECU flash, and Power commander with our mapping you can gain around 50hp.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500