Sivu: 37 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273536373839 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 1245:sta
  1. #1081
    Joo olin yhteyksissä Guhliin mitä eri vaihtoehtoja tässä on. Esim. mitä vaikutusta katalysaattorilla ja läpällä on, pitäisikö ne poistaa ja mitä maksaisi uusi toinen ECU niin ei tarvitsisi lähettää ECUa sinne. Odottelen vastausta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #1082
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Tästä saattaa olla jo keskusteltu mutten jaksa kahlata 37 sivua lävittä, onko vakuutukset minkä hintaset?
    exxtatic
  3. #1083
    1090 € ympärivuotinen kaikin herkuin, täysin bonuksin Folksamilta
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  4. #1084
    Kukas perkele lähetti omaansa nymanin edestä tänään
    Ei muuta kun kiitos vaan oli kyllä siisti nähdä miten lähti!
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  5. #1085
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tuhti kirjoitti Katso viesti
    Kukas perkele lähetti omaansa nymanin edestä tänään
    Ei muuta kun kiitos vaan oli kyllä siisti nähdä miten lähti!
    Mutta kerkiskö näkeen et minne se meni?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #1086
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mutta kerkiskö näkeen et minne se meni?
    Kuulon perusteella pysy tiellä!
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  7. #1087
    Turha laite kun ei pärjää edes Datsunille.

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  8. #1088
    Ihan kivoja laitteita molemmat tuossa videolla😊
  9. #1089
    Lainaa tuhti kirjoitti Katso viesti
    Kukas perkele lähetti omaansa nymanin edestä tänään
    Ei muuta kun kiitos vaan oli kyllä siisti nähdä miten lähti!
    En tunnusta, oli varmaan joku muu...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  10. #1090
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eli sä tuut nolaamaan muut ... mikäpäs siinä.
    No sen verta Kiikalasta tuli testattua mopoo että voinkin sanoo ihan huoletta etten nolaa ku itseni.. 5 lähdön ajat umpi surkeita 10,4 - 10,5 sek ja loparit 235 km/h. Apurattaiden kanssa totuttelin jotka rajas oleellisesti tehoja 200m asti. 60ft ajat olikin sitte ihan lepässä. 1,8-2,0 sek. Lyhyt akseliväli aiheuttaa aikamoista päänvaivaa. Kokeilen jossain vaiheessa ilman TC:tä madallettuna. Hyvä suoritus olisi minulle jos 10 sek alittas vakiopituisena..
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  11. #1091
    Poistettu
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    No sen verta Kiikalasta tuli testattua mopoo että voinkin sanoo ihan huoletta etten nolaa ku itseni.. 5 lähdön ajat umpi surkeita 10,4 - 10,5 sek ja loparit 235 km/h. Apurattaiden kanssa totuttelin jotka rajas oleellisesti tehoja 200m asti. 60ft ajat olikin sitte ihan lepässä. 1,8-2,0 sek. Lyhyt akseliväli aiheuttaa aikamoista päänvaivaa. Kokeilen jossain vaiheessa ilman TC:tä madallettuna. Hyvä suoritus olisi minulle jos 10 sek alittas vakiopituisena..
    En ole kokeillut mitään paikaltaan vetoja, mutta rata-ajossa liimakumilla dataloggerin mukaan järjestään 150km/h saakka traction control tekee aktiivista työtä. En osaa arvata paljonko se rajoittaa, kun keulimisongelma rajoittaa enemmän.

    Kumpi sulla on pahempi ongelma, sutiminen vai keuliminen? Ja jos jollekin Kiikalan reissulle tms olet menossa ja mukaan mahtuisi, nakkaa viestiä kännykkään tai tänne.
  12. #1092
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  13. #1093
    Datsuni on vaan niiiiiin kova
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  14. #1094
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    En ole kokeillut mitään paikaltaan vetoja, mutta rata-ajossa liimakumilla dataloggerin mukaan järjestään 150km/h saakka traction control tekee aktiivista työtä. En osaa arvata paljonko se rajoittaa, kun keulimisongelma rajoittaa enemmän.

    Kumpi sulla on pahempi ongelma, sutiminen vai keuliminen? Ja jos jollekin Kiikalan reissulle tms olet menossa ja mukaan mahtuisi, nakkaa viestiä kännykkään tai tänne.
    Keuliminen on ongelma ylitse kaiken, tc+1 keuli viel nelosellakin. Kivaa muttei kello tykkää...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  15. #1095
    Mihin lie menossa...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  16. #1096
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  17. #1097
    SAI-RAS laite ja mikä ÄÄNI!
  18. #1098


    Laittakaa kaiuttimet TÄYSILLE!
  19. #1099
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Mihin lie menossa...
    Keikkaa heitin ku BI Turbo oli Koukkupajalla...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  20. #1100
    Löytyykö Hookakkoseen isompaa eturatasta jostain? Kymppiärrän ratas ei käy akseliin. 12R:n ratas käy akseliin mutta on liian paksu.
  21. #1101
    Eikö takaratasto voisi pienentää, vai onko eturattaan vaihdolla joku muukin syy kun vain välitysten vaihto?

    edit: en äkkiseltään löytänyt takarattaankaan mittoja, mutta niitä voi teetätää suomessa haluttuun kokoon, jos ei vielä valmiita löydy.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  22. #1102
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö Hookakkoseen isompaa eturatasta jostain? Kymppiärrän ratas ei käy akseliin. 12R:n ratas käy akseliin mutta on liian paksu.
    Liian paksu ketjuun vai paikoilleen? Jos speksit osuu ketjuun niin orginaali on paksu joo, tarvikkeet yleensä ohuita.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  23. #1103
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Liian paksu ketjuun vai paikoilleen? Jos speksit osuu ketjuun niin orginaali on paksu joo, tarvikkeet yleensä ohuita.
    Ratas olisi vaatinut leveämpää kettinkiä.
  24. #1104
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Ratas olisi vaatinut leveämpää kettinkiä.
    Sitten vaan oikean levyinen 12R:n tarvikeratas tilaukseen. Noita nyt saa varmaan ainakin 520, 525 ja 530 ketjuille sopivana.
    Superbike #7
  25. #1105

    No huhuhut toiset ottaa aika vakavasti
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #1106
    Jokseenkin raskas tyyppi tuo Kawakuski.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  27. #1107
    Mites on palstalaisten H2:set pelanneet kesän aikana?
  28. #1108
    En ole ehtinyt ajaa kuin 900 km, mutta pyörä paranee koko ajan. Kulutus on ollut vähimmillään 7,5 ja yleensä 8,5. Yli 10 l/100km on mennyt muutaman kerran. Maantiekäyttöön se on muuten kyllä lähellä täydellistä. Vaihteisto on uskomattoman hyvä. Nyt olen reissussa Saksassa HP4:lla ja kyllä se tuntuu alhaalta tosi laiskalta H2:een verrattuna.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  29. #1109
    Onkos H2 kuskeilla kokemuksia radalta tältä kesältä? Pientä raporttia voisi laittaa, että millainen pyörä on ollut radalla.
    Kawasaki ZX-10R 2011
  30.  
  31. #1110
    Lokakuussa tulee koko Akra ja näyttää kovasti samalta vaimentimelta kuin slipari. Ei ole vielä tietoa saako käyriä erikseen ja sopiiko ne slipariin, joka mulla jo on. Hinta on yli 3000 koko putkistolla ja en nähtävästi raaski laittaa sitä vaan tyydyn slipariin ja annan katin olla paikallaan, jos se kestää. Tilasin toisen ECU:n, josta on kuristukset pois ja powercommanderin Brocksin tekemällä kartalla Huomenna pitäisi päättää otanko Stage 1 (street) vai Stage 2 (track). Nyt olisin kallistumassa Stage 1:een niin ei ainakaan olisi liian jyrkkä sytkäkäyrä ja teho riittänee silti. Powercommander vaihtoehdot kartalle ovat slip-on ja full pipe. Todennäköisesti jos ottaa myöhemmin katin pois ja vaihtaa kokoputken niin ei kai se ole kuin säätää penkissä PC:lle uuden kartan. Jos amerikan kartta nyt muutenkaan on kovin sopiva. Tärkeintä on saada kuristukset pois. Tällaiset speksit:

    Stage 1 re-flash consists of:

    Ninja H2 re-flash disables the following:
    Decel fuel cutoff
    Noise control
    Exhaust servo
    PAIR valve
    O2 sensor
    EVAP
    Elimination of high speed (300 KPH/186 MPH) limiter
    (Speedo will read a max of 300KPH/186 MPH, regardless
    of actual top speed)
    Derestricted in all gears
    Throttle-by-wire derestricted
    Fan temperature lowered

    Stage 2 re-flash consists of:

    All features of the Stage 1 re-flash
    Increased high RPM limit by 1000 RPM (same as H2R)
    Aggressively modified ignition timing


    Also here is a link to our H2 information page. Just using our slip-on system, ECU flash, and Power commander with our mapping you can gain around 50hp.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Sivu: 37 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273536373839 ... ViimeinenViimeinen