Parempi saattaa olla kuin niden yhdistelmä. Vetää alhaalta tasaisemmin kuin Superduke. Yläpäätä en pystynyt kokeilemaan riittävästi kun oli suljettu alue, mutta mitä kokeilin niin ei HP4 mahda mitään.
Penkitin aamulla mun Superduken (koko Akra, Rottweiler, PC5) ja renkaalta 186 hv ja 171 Nm. Hyviä lukuja, mutta varmasti optimistinen penkki. Sitä ennen ajoin aamulla 1098R Ducatin näyttelyyn niin kyllä se tuntui paljon tykimmältä kuin Superduke koko alueella...
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Minä luulin, että tämä on englantilaisen MCN:n testitulos eikä mikään mielipide. Kenttäajoissa löytyy varmasti vaikka mitä turbotettuja nopeampia pyöriä, mutta tässä onkin kyse nopeista vakiopyöristä. Minusta tuo on ällistyttävä ero ja nyt kun olen ajanut miten pehmeästi teho tuleekin niin uskomatonta.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Eka 1000km huolto tehty ja kiva on päästellä. Kulutus mutkilla 7,5L satasella. Niin mitä tohon voiman pehmeyteen, tulee oikeesti ruoskalla silmille jos varomattomasti availee traction controllin ollessa ykkösellä. Itse en oo vielä ajanut ollenkaan ilman "apupyörii", sen verta äksyn oloinen mopedi on.. No jos ensviikolla testais hiukka tiukemmalla kädellä...![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Saataiskos me orgin kesäpäivälle joku H2 kuski varttimailia ajamaan?
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No koen kyllä tilanteen sitte että jos en vakiopituisella pääse alta kympin niin ranteiden repiminen on lähellä... 9,5 sek olis aika johon olisin oikeesti tyytyväinen.
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
http://www.moottoripyora.org/keskust...r%E4ysk%E4l%E4
Varaattehan tilaa kalenteriinne.
Tehdään porukalla hieno kesäpäivä.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
http://liy.fi/tulokset/ Niin no, miten sen tosta tulkitsee, kyllä S alkava merkki aikalailla miehittäny listan yläpään, pl nuo kilpapelit![]()
Gsx-r 1000 k8
Jep, Busat on enemmistönä listalla. Mutta mitä merkitystä on sillä vaikka Suikkia on sata seuraavat sijaa. Hopea tila on jo hävitty nopeimman titteliä metsästäessä.... Voittajat vain muistetaan...
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Sunnuntaisin jos aurinko paistaa... ja vaimo antaa luvan. Ei saa tuulla yhtään.
Niskaan schuberthin kypärä ja rukkan ajokamat, joita käyttää 4 kertaa vuodessa..
Täytyy muistaa laittaa myös korvatulpat ja työntää mopo syrjäiselle seudulle ennen käynnistystä.
Merkkihuollossa käydään ja pyydetään vaihtamaan hieman säyseämmät putket AGGRESSIIVISTEN tilalle.. ja laskemaan tehoja alle 35kw.
Pitkät päällä keskellä päivää ja majakkavalo kypärässä jotta kaikki näkevät.. eikä pidä unohtaa huomioliivejä.
Now thats what I call motorcycling![]()
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Miksi ensimmäisenä tulee mieleen tämä?
https://www.youtube.com/watch?v=7hl6rpWqvOQ
![]()
-06 Mustarastas, mustana
ex. -93 Suzuki PV, mustana
Tehoero vain 100-kertainen...
Kawasaki H2 Mods:
Guhl Motors ECU Flash and custom tune
Akrapovic titanium mid pipe and canister
Rider weighs 235lbs
Videon Kawa H2:ssa vakio 13.000rpm rajotin eli tehoa löytyy n.240hp Guhl Motorsin sivujen mukaan, Bemari on vakio.
http://www.ninjah2.org/forum/tuning/...y-results.html
Sen lisäksi vakio vm.2015 S1000RR pistää aika hyvin kampoihin:
https://www.youtube.com/watch?v=tYI5-ENIZhk
Viimeksi muokannut: Tuuchen; 05.05.2015 klo 19:15.