Sivu: 30 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1245:sta
  1. #871
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^On kyllä häiritsevän hieno saundi.
    Superbike #7
  2. #872
    Poistettu
    Olikos näille ETA jo tiedossa?
  3. #873
    Mun on ensimmäinen ja tulee tässä kuussa. Olen kuullut, että vain kaksi muuta on varmasti myyty asiakkaille. Akrasta ei ole vielä tietoa, vaikka 10.12 tilasin Carpimotosta, raha meni tammikuussa luottokortilta eivätkä ole vastanneet kun olen kysynyt asiaa. Netissä lukee toimitusajaksi TBA.

    ECU saattaa lähteä Amerikkaan ennen kuin ajan metriäkään, jos ovat ehtineet siellä testata kuristusten poistoa tämän kuun aikana. Vapulta liikenteeseen. Meillä on kerholla vappuna mp-näyttely Torniossa. Siellä sen näkee ja ehkä kuuleekin Akralla. Vakioputkellahan tuo vain suhisee.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #874
    Sitten tietysti Botnialle tai Kemoralle kesällä. Kyllä.
    Testi
  5. #875
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Sitten tietysti Botnialle tai Kemoralle kesällä. Kyllä.
    Ei sillä voi radalle mennä, se on matkapyörä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  6. #876
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Ei sillä voi radalle mennä, se on matkapyörä.
    Niin on toi Panigale 1299 ässäkin, ja silti soveltuu rataolosuhteisiin. Kysy vaikka Raaserilta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #877
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Niin on toi Panigale 1299 ässäkin, ja silti soveltuu rataolosuhteisiin. Kysy vaikka Raaserilta.
    Raaseri ei raaski radalle tulla…ja jos raaskiikin, säälii laitetta niin kovasti, ettei edes minulle pärjää.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #878
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Raaseri ei raaski radalle tulla…ja jos raaskiikin, säälii laitetta niin kovasti, ettei edes minulle pärjää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #879
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan tänne

    Kyllä hienot äänet tuosta H2R lähtee....
    Mielenkiintoinen tuo huippunopeus. Adam Child sanoo videolla, että itse ajoi 322kmh Losailin suoralla. Vertailuna viime vuoden MotoGP-kisoissa samaa kyytiä meni mm. Colin Edwards Forward Yamahalla ja Scott Redding asiakas-Hondalla. Varmasti H2R menisi MotoGP-tason kuskilla (pienempi koko, parempi ulostulo suoralle jne) vielä jonkun kmh:n kovempaa. Tehdastason MotoGP-pyörät menee Losailissa päälle 340kmh.
  10. #880
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoinen tuo huippunopeus. Adam Child sanoo videolla, että itse ajoi 322kmh Losailin suoralla. Vertailuna viime vuoden MotoGP-kisoissa samaa kyytiä meni mm. Colin Edwards Forward Yamahalla ja Scott Redding asiakas-Hondalla. Varmasti H2R menisi MotoGP-tason kuskilla (pienempi koko, parempi ulostulo suoralle jne) vielä jonkun kmh:n kovempaa. Tehdastason MotoGP-pyörät menee Losailissa päälle 340kmh.
    Kolmensadan jälkeen alkaa olla jo aika monesta ja pienestä asiasta kiinni.
    Vielä 300+ tehoillakin.

    Se ilma vaan käy ihan helvetin sakeaksi ja vielä potenssiin.... se sakeus.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #881
    Poistettu
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Raaseri ei raaski radalle tulla…ja jos raaskiikin, säälii laitetta niin kovasti, ettei edes minulle pärjää.
    Hidastun toki näillä vuosilla koko ajan. Mutta jos saan laittaa mopon käyntiin, niin eiköhän tässä haasteessa vielä pärjätä...
  12. #882
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Mahtava sitaatti loppuun Adam Childilta: "love it, want it, will sell a kidney, anything.." Taitaa siis olla kaiken hypen arvoinen peli.
    GAAAAAZ!!!!
  13. #883
    Tässä on videopätkää H2R:stä:

    http://www.youtube.com/watch?v=AHVtwk1lvMI

    Aika varovastihan tuo ajelee. Kierrokset huitelee enimmäkseen 8-10 krpm. Kun neula on on vasemmalla on n. 9k ja suoraan ylös 14k.

    Tehokäyrä

    image.jpg
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #884
    Huh, kevyen näköinen keula.. Ja 300 tuli hetkessä

    Ajotyyli näyttäis siltä että pakko ajaa isommalla vaihteella jotta voimaa pystyy hallitsemaan
    Gsx-r 1000 k8
  15. #885
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti

    Tehokäyrä

    image.jpg
    Hyvälle näyttää tuo H2:nkin käyrä, lukuunottamatta lopun "rajoitusta". Juuri sellainen mikä se saisi olla kympissäkin kadulle... Epäilen että tuo tulee olemaan melko maukas moottori ajossa.
    Supermoto
  16. #886
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Hyvälle näyttää tuo H2:nkin käyrä, lukuunottamatta lopun "rajoitusta". Juuri sellainen mikä se saisi olla kympissäkin kadulle... Epäilen että tuo tulee olemaan melko maukas moottori ajossa.
    Varmasti aika makia kun ottaa rajoitukset pois, vaikka saattaisihan tuo riittää noinkin. Mutta jos voi niin pitää.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  17. #887
    en usko, että rajoituksella on mitään merkitystä, jos siinä on huipputeho kuin 10r:ssä ja lisäksi tehoa tulee koko alueella huomattavasti enemmän ja vääntöä on, niin aivan sama. Ei riitä suorat suomessa, vielä vähemmän radalla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #888
    Tässä on minusta toistaiseksi paras analyyttisin testi vähän kriittinenkin. Kierrosajat ei olleet hyviä ennen kuin veti löysät pois H2R:llä ja sen jälkeen H2 uudestaan. Ratapyörä ei ole.

    On tosin saksaksi:

    http://www.1000ps.at/testbericht-300...-ninja-h2-test

    Vapaata käännöstä:
    Mp, jolla kokee intensiivisimmin kiihtyvyyden ja huippunopeuden. Ei ole vastinetta, eikä tarvi enää puhua Veyroneista ym. Esson baarissa, viimeinkin mp vie paikan hulluimpana vehkeenä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  19. #889
    Tässä sama mies itävaltalainen kertoo H2R:stä:

    http://www.1000ps.at/testbericht-300...inja-h2-r-test

    Tämä menee kyllä jo vähän yli. Onhan niitä turbopyöriä olemassa. Kaikki koeajajat lievästi paskat housuissa.

    Käännöstä:
    12000 kierrokseen asti on niinkuin MM SBK pyörä. Sen jälkeen ei ole vastinetta muista, ei edes Moto GP:stä.200-300 km/h välillä muut superpyörät tuntuu 125:lta. Huiput täällä oli 326-328, muualla menisi 350-360.

    H2R ei vedä alhaalta niin hyvin kuin H2, tarvii pykälän pienemmän vaihteen.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  20. #890
    Noiden testien hehkutuksessa kannattaa muistaa että noita verrataan vakiomoottoripyöriin, ei rakenneltuihin.
    Sellainen hieman viritetympi turbomoottoripyörä saattaa antaa jauhot suuhun jopa H2:lle mennen tullen.
    Mutta maukas laite olisi varmasti tuollainen Kawasaki omistaa, jos sellaiseen olisi varaa
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  21. #891
    Niin ja nää yksittäis testi/koeajot, niissä hehkutetaan maan ja taivaan välistä kaikkea, mutta sitten kun tulee ryhmä testi, niin rupee sataa niitä huonoja puolia, tietysti riippuu paljon mitä arvostellaan, niin tuota uutta Yamaha R1 hehkutettiin niin maan perhanasti, sama oli uusi Ducati Panigale
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  22. #892
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mika 14R kirjoitti Katso viesti
    Noiden testien hehkutuksessa kannattaa muistaa että noita verrataan vakiomoottoripyöriin, ei rakenneltuihin.
    Sellainen hieman viritetympi turbomoottoripyörä saattaa antaa jauhot suuhun jopa H2:lle mennen tullen.
    Mutta maukas laite olisi varmasti tuollainen Kawasaki omistaa, jos sellaiseen olisi varaa
    Jos ei tietäs mikä mies nikin takana on niin vois äkkiä luulla leukojen louskutukseksi, mutta taitaa teidän pajalta olla peräsin joku kawa, missä on aika tarkkaan tuplatehot H2R:ään verrattuna?
    Superbike #7
  23. #893
    On kai niitä muutamakin.
    Mutta en kiistä etteikö tollanen mekaanisesti ahdettu olisi erinomaisen kiinnostava, ja varmasti ajettavuudeltaan erinomainen tarjoten mahtavan isolohkovaparin tyylisen väännön ja tehon. Varsinkin tehdasversiona ilman tällaisten kotitekoisten puutteita.
    Hieno laite, ja kiinnostaa kaikki tekniset ratkaisut siinä. Vaikka HD onkin korkeammalla omalla hankintalistalla tällä hetkellä
    Viimeksi muokannut: Mika 14R; 07.03.2015 klo 01:10.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  24. #894
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    HD, kun ei ne mörkölaitteet tarjonneet enää tarpeeksi vaaran tunnetta?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #895
    Juuri näin. Nykyään kaikkia kehutaan ja vertailutesteissä jokin voittaa jonkun mielestä, mutta omat kriteerit voivat olla aivan muuta. Tiedän kyllä, että tehokkaampia pelejä on vaikka kuinka paljon. Mutta onhan se mukava lukea, että ahdin antaa potkua. Alustasta on vähemmän ollut kommentteja.

    Ihan jalat maassa tämän tilasin ja pelkästään ahtimen takia tai oikeastaan sen potentiaalin takia kun otetaan kuristukset pois. Lelu tämä mulle on jota en oikeasti tarvitsisi, mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että kyseessä on tuleva klassikko. Jos nopean ja hienon pyörän täynnä tekniikkaa olisin halunnut niin Panigale 1299S olisi ollut valinta. Aivan toista maata kuin 1199. Mutta Ducatit 2 kpl jää nytkin vähille kilsoille.

    Paljon enemmän on kuumetta mun toiseen tämän kauden uuteen pyörään KTM 1290 Super Adventureen, jonka saan pääsiäisenä. Sen minä tarvitsen ihan käyttöön ja siitä ei ole epäilystä onko se hyvä, 1190R jo oli. Siihen mulla on palikoitakin jo mukavasti, saa nähdä millaisen teho/vääntökäyrän siitä saa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #896
    Uskon että tähän saa virityspotentiaalin auettua lähinnä ecuhackingin ja ehkä ahtimenvaihdon myötä luotua aika mielenkiintoiset teho- ja vääntökäyrät joihin ei millään vapareilla päästä. Eli todella otollinen laite eri säätöjen myötä sekä kadulle, stripille, radalle ja lentokentälle.

    Itsellä lähinnä alkaa ikää olemaan sen verran ettei enää kiinnosta ajaa lujaa, vaan tyylillä. Ja mun tyyliin sopii isot ja rumat kovaääniset laitteet
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  27. #897
    Lainaa Mika 14R kirjoitti Katso viesti
    Hieno laite, ja kiinnostaa kaikki tekniset ratkaisut siinä. Vaikka HD onkin korkeammalla omalla hankintalistalla tällä hetkellä
    Tuossa on lopputulos, joten kannattaa ns. nuoremman sukupolven miettiä tarkkaan virittämisen lopettamista ajoissa vielä kun kerkeää...
    Supermoto
  28. #898
    Poistettu
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Tuossa on lopputulos, joten kannattaa ns. nuoremman sukupolven miettiä tarkkaan virittämisen lopettamista ajoissa vielä kun kerkeää...
    No jaa, jos tie harrikkaan kulkee tuon tason virittämisen kautta, emme montaa motoristia sadassa vuodessa harrikoille menetä.

    Sitäpaitti, jos Powerking harrikan laittaa, mä luulen että sekin tulee olemaan sellainen jossa on helvetin pahin mörkö asennettu moottorin tilalle.
  29. #899
    Isolohko H-D on erittäin nautinnollinen peli ajaa kesäyössä myötäaurinkoon. Ninja H2: lla se ei taida olla yhtä rentouttavaa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  30.  
  31. #900
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    No jaa, jos tie harrikkaan kulkee tuon tason virittämisen kautta, emme montaa motoristia sadassa vuodessa harrikoille menetä.
    Yksikin menetetty motoristi on liikaa, joten ajan hengen mukaisesti pitäisi kieltää virittäminen kokonaan, aivan kuten loukkaantuminen tai kolarointikin.
    Supermoto
Sivu: 30 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen