Olikos näille ETA jo tiedossa?
Mun on ensimmäinen ja tulee tässä kuussa. Olen kuullut, että vain kaksi muuta on varmasti myyty asiakkaille. Akrasta ei ole vielä tietoa, vaikka 10.12 tilasin Carpimotosta, raha meni tammikuussa luottokortilta eivätkä ole vastanneet kun olen kysynyt asiaa. Netissä lukee toimitusajaksi TBA.
ECU saattaa lähteä Amerikkaan ennen kuin ajan metriäkään, jos ovat ehtineet siellä testata kuristusten poistoa tämän kuun aikana. Vapulta liikenteeseen. Meillä on kerholla vappuna mp-näyttely Torniossa. Siellä sen näkee ja ehkä kuuleekin Akralla. Vakioputkellahan tuo vain suhisee.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Mielenkiintoinen tuo huippunopeus. Adam Child sanoo videolla, että itse ajoi 322kmh Losailin suoralla. Vertailuna viime vuoden MotoGP-kisoissa samaa kyytiä meni mm. Colin Edwards Forward Yamahalla ja Scott Redding asiakas-Hondalla. Varmasti H2R menisi MotoGP-tason kuskilla (pienempi koko, parempi ulostulo suoralle jne) vielä jonkun kmh:n kovempaa. Tehdastason MotoGP-pyörät menee Losailissa päälle 340kmh.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Mahtava sitaatti loppuun Adam Childilta: "love it, want it, will sell a kidney, anything.." Taitaa siis olla kaiken hypen arvoinen peli.
GAAAAAZ!!!!
Tässä on videopätkää H2R:stä:
http://www.youtube.com/watch?v=AHVtwk1lvMI
Aika varovastihan tuo ajelee. Kierrokset huitelee enimmäkseen 8-10 krpm. Kun neula on on vasemmalla on n. 9k ja suoraan ylös 14k.
Tehokäyrä
image.jpg
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Huh, kevyen näköinen keula.. Ja 300 tuli hetkessä
Ajotyyli näyttäis siltä että pakko ajaa isommalla vaihteella jotta voimaa pystyy hallitsemaan![]()
Gsx-r 1000 k8
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
en usko, että rajoituksella on mitään merkitystä, jos siinä on huipputeho kuin 10r:ssä ja lisäksi tehoa tulee koko alueella huomattavasti enemmän ja vääntöä on, niin aivan sama. Ei riitä suorat suomessa, vielä vähemmän radalla.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Tässä on minusta toistaiseksi paras analyyttisin testi vähän kriittinenkin. Kierrosajat ei olleet hyviä ennen kuin veti löysät pois H2R:llä ja sen jälkeen H2 uudestaan. Ratapyörä ei ole.
On tosin saksaksi:
http://www.1000ps.at/testbericht-300...-ninja-h2-test
Vapaata käännöstä:
Mp, jolla kokee intensiivisimmin kiihtyvyyden ja huippunopeuden. Ei ole vastinetta, eikä tarvi enää puhua Veyroneista ym. Esson baarissa, viimeinkin mp vie paikan hulluimpana vehkeenä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tässä sama mies itävaltalainen kertoo H2R:stä:
http://www.1000ps.at/testbericht-300...inja-h2-r-test
Tämä menee kyllä jo vähän yli. Onhan niitä turbopyöriä olemassa. Kaikki koeajajat lievästi paskat housuissa.
Käännöstä:
12000 kierrokseen asti on niinkuin MM SBK pyörä. Sen jälkeen ei ole vastinetta muista, ei edes Moto GP:stä.200-300 km/h välillä muut superpyörät tuntuu 125:lta. Huiput täällä oli 326-328, muualla menisi 350-360.
H2R ei vedä alhaalta niin hyvin kuin H2, tarvii pykälän pienemmän vaihteen.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Noiden testien hehkutuksessa kannattaa muistaa että noita verrataan vakiomoottoripyöriin, ei rakenneltuihin.
Sellainen hieman viritetympi turbomoottoripyörä saattaa antaa jauhot suuhun jopa H2:lle mennen tullen.
Mutta maukas laite olisi varmasti tuollainen Kawasaki omistaa, jos sellaiseen olisi varaa![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
Niin ja nää yksittäis testi/koeajot, niissä hehkutetaan maan ja taivaan välistä kaikkea, mutta sitten kun tulee ryhmä testi, niin rupee sataa niitä huonoja puolia, tietysti riippuu paljon mitä arvostellaan, niin tuota uutta Yamaha R1 hehkutettiin niin maan perhanasti, sama oli uusi Ducati Panigale
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
On kai niitä muutamakin.
Mutta en kiistä etteikö tollanen mekaanisesti ahdettu olisi erinomaisen kiinnostava, ja varmasti ajettavuudeltaan erinomainen tarjoten mahtavan isolohkovaparin tyylisen väännön ja tehon. Varsinkin tehdasversiona ilman tällaisten kotitekoisten puutteita.
Hieno laite, ja kiinnostaa kaikki tekniset ratkaisut siinä. Vaikka HD onkin korkeammalla omalla hankintalistalla tällä hetkellä![]()
Viimeksi muokannut: Mika 14R; 07.03.2015 klo 01:10.
Hitaus on malttia!
ANY10.
^
HD, kun ei ne mörkölaitteet tarjonneet enää tarpeeksi vaaran tunnetta?![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Juuri näin. Nykyään kaikkia kehutaan ja vertailutesteissä jokin voittaa jonkun mielestä, mutta omat kriteerit voivat olla aivan muuta. Tiedän kyllä, että tehokkaampia pelejä on vaikka kuinka paljon. Mutta onhan se mukava lukea, että ahdin antaa potkua. Alustasta on vähemmän ollut kommentteja.
Ihan jalat maassa tämän tilasin ja pelkästään ahtimen takia tai oikeastaan sen potentiaalin takia kun otetaan kuristukset pois. Lelu tämä mulle on jota en oikeasti tarvitsisi, mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että kyseessä on tuleva klassikko. Jos nopean ja hienon pyörän täynnä tekniikkaa olisin halunnut niin Panigale 1299S olisi ollut valinta. Aivan toista maata kuin 1199. Mutta Ducatit 2 kpl jää nytkin vähille kilsoille.
Paljon enemmän on kuumetta mun toiseen tämän kauden uuteen pyörään KTM 1290 Super Adventureen, jonka saan pääsiäisenä. Sen minä tarvitsen ihan käyttöön ja siitä ei ole epäilystä onko se hyvä, 1190R jo oli. Siihen mulla on palikoitakin jo mukavasti, saa nähdä millaisen teho/vääntökäyrän siitä saa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Uskon että tähän saa virityspotentiaalin auettua lähinnä ecuhackingin ja ehkä ahtimenvaihdon myötä luotua aika mielenkiintoiset teho- ja vääntökäyrät joihin ei millään vapareilla päästä. Eli todella otollinen laite eri säätöjen myötä sekä kadulle, stripille, radalle ja lentokentälle.
Itsellä lähinnä alkaa ikää olemaan sen verran ettei enää kiinnosta ajaa lujaa, vaan tyylillä. Ja mun tyyliin sopii isot ja rumat kovaääniset laitteet![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
Isolohko H-D on erittäin nautinnollinen peli ajaa kesäyössä myötäaurinkoon. Ninja H2: lla se ei taida olla yhtä rentouttavaa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500