Sivu: 11 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1245:sta
  1. #301

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Prkl että käy tälläset pyörät kalliiks " the beastin" ostaneille kun joutuvat melkein heti myymään
    kotarin pois ja päivittään tähän et voi kerskailla et sillon ku oon tangossa ni sillon tapahtuu....
    "Ne kasvo ulos siitä pyörästä" on sitten se "virallinen" selitys..
    Ei kai kukaan ole niin arvostelukyvytön että vaihtaisi Beastin johonkin Kermitin vihreään lehtipuhaltimeen !
    Ultrafast KTM machine .
  2. #302
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei kai kukaan ole niin arvostelukyvytön että vaihtaisi Beastin johonkin Kermitin vihreään lehtipuhaltimeen !
    Onkohan kawan perässä klappia?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  3. #303
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Onkohan kawan perässä klappia?
    Äläs ny, toimintavälys on tärkeä.

    '03 ZX6R
  4. #304
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Ei kait sitä muuten tilailla jos ei hintaa tiedä :-)
    Paljon on ovh ?

    Uskoisin, että monia muitakin kiinnostaa hinta.
    Hypermotard
  5. #305
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Eikö tämä ole kuitenkin aivan odotettu ja normaali kehityssuunta mopojenki suhteen.
    Joo kyllä, odotus oli että milloin




    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Onkohan kawan perässä klappia?
    Lainaa markketo kirjoitti Katso viesti
    Äläs ny, toimintavälys on tärkeä.
    Too much power
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #306
    Jotain lukuja...

    ZH2 2020
  7. #307
    The Ninja H2R is going to be priced at $64,999.95, which is in line with what we saw earlier this week. The 250 BHP Ninja H2 is a bargain at a mere $29,999.95.

    Ehanan halpaa
    Hypermotard
  8. #308
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    The Ninja H2R is going to be priced at $64,999.95, which is in line with what we saw earlier this week. The 250 BHP Ninja H2 is a bargain at a mere $29,999.95.

    Ehanan halpaa
    Eli Suomen hinnoiksi muutettuna vaihdetaan $ -> €, kertoimeksi kakkonen vai pii?

    Edit: Paljastaa kirjoittajasta jo paljon, jos tämmöisiä joutuu miettimään. Jokuhan on tälläkin palstalla pistänyt töpinäksi ja tilannut
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #309

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Halpa eli siis 30000-40000 egeä suomessa tuo katupeli . Elleivät sitten ala valmistaa sitä vaikka Intiassa tai Pakistanissa tuota niin eiköhän sitten muutama dona hinnasta liene putoavan.
    Ultrafast KTM machine .
  10. #310
    Mikä halpa? Arvontiputus tulee olemaan 10ke vuodessa. Eka vuosi.

    Osta turbobusa. Ne on halpoja ja paljon tehokkaampia.

    Arvontiputus pieni.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #311
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei kai kukaan ole niin arvostelukyvytön että vaihtaisi Beastin johonkin Kermitin vihreään lehtipuhaltimeen !
    No jos se "beast" kulkis esim. radalla paremmin kuin vaikka Aprilia Tuono V4R niin voisi harkita...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  12. #312
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eli Suomen hinnoiksi muutettuna vaihdetaan $ -> €, kertoimeksi kakkonen
    Näin se usein näyttää menevän.

    Jos olisi tuon verran laittaa pyörään, niin ennemmin kyllä ottaisin Desmosedicin tai pari R-Ducatia.
  13. #313
    250 kaakkii? Kuulostaa sopivalta pelinavaukselta.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  14. #314
    Tässä sivukommenttina
    -Miten toteuttaa välijäähdytin, vai asentaakko vesiruutta?
    -Takaharukan jatkaminen haasteellista, kun yksipuolinen rulla?
    -Missä sijaitsee ilmansuodatin, vai ramair-putkessa??
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  15. #315
    Lainaa Nesmit kirjoitti Katso viesti
    Tässä sivukommenttina
    -Miten toteuttaa välijäähdytin, vai asentaakko vesiruutta?
    -Takaharukan jatkaminen haasteellista, kun yksipuolinen rulla?
    -Missä sijaitsee ilmansuodatin, vai ramair-putkessa??
    -Eiköhän se johonkin koneen keulille sovi, turbon yläpuolelle kenties? Imupuolikin on suht kivaan suuntaan jo tehtaalta.
    -Haarukka vaihtoon? Ei voi jäädä siitä kiinni jos tällästä rupee tuplahtamaan...
    -Jossain huhuiltiin että on heti tuossa mekaanisen ahtimen jälkeen imuputkessa.
    '03 ZX6R
  16. #316
    Lainaa Nesmit kirjoitti Katso viesti
    Tässä sivukommenttina
    -Miten toteuttaa välijäähdytin, vai asentaakko vesiruutta?
    -Takaharukan jatkaminen haasteellista, kun yksipuolinen rulla?
    -Missä sijaitsee ilmansuodatin, vai ramair-putkessa??
    Tarvitaanko tuohon välijäähdytintä? Keskipakoahtimen käyttö toteutettu ketjulla ja mekaanisella vaihteistolla, ei pakokaasun voimalla.
  17. #317
    Lainaa xxorgxx kirjoitti Katso viesti
    Tarvitaanko tuohon välijäähdytintä? Keskipakoahtimen käyttö toteutettu ketjulla ja mekaanisella vaihteistolla, ei pakokaasun voimalla.
    Kun ilmaa puristetaan, niin syntyy lämpöä.
  18. #318
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kun ilmaa puristetaan, niin syntyy lämpöä.
    Ja polttoaineen haihtuminen sitoo lämpöä.
    '03 ZX6R
  19. #319
    Visioitko ihan metkulla ajamista ?

    Esim. Cosamiitin Indyjormulan motissahan on aika kiintoisasti toteutettu systemaatti jossa kompurasiiven imuopuolella on rinkulan mallinen polttoainekisko jossa on sitten suuttimet ringissä ja metkua pannaan kuin sangosta kaatamalla. Taisi olla nimeltään sangen loogisesti PCI eli pre compressor injection. Polttoaineen atomisaatio ja seoksen sekoittuminen luulisi olevan ainankin hyvää luokkaa.

    Osa niistä kompurapyöristä on hassun värisiä joten olettaisin että ne on jollain pirunpaskalla pinnoitettu.
    En tiedä sitten onko tarkoitus vastustaa samanlaisien rokkojen syntymistä siivelle kuin voimalaitosturbiineissa syntyy höyrynkuivaimen jäädessä tehonnostoissa pieneksi ja höyryn mukana siipiin asti päätyy pisaroita.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  20. #320
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nesmit kirjoitti Katso viesti
    Tässä sivukommenttina
    -Miten toteuttaa välijäähdytin, vai asentaakko vesiruutta?
    -Takaharukan jatkaminen haasteellista, kun yksipuolinen rulla?
    -Missä sijaitsee ilmansuodatin, vai ramair-putkessa??
    -Ei tohon saa välijäähdytintä, ellet meinaa laittaa toista ahdinta joko ennen tai jälkeen ton alkuperäsen. Välijäähdytin nimittäin sijaitsee ahtimien välissä. Ahtoilman jäähdytin lienee fiksuinta sijoittaa ahtimen jälkeen.

    -Eikai niitä ajo-ominaisuuksia kannata pilata tekemällä tuosta bussin pitusta? Jos tuota haluaa niin helpompi ostaa turbobusa, se on jo valmiiks pitkä.

    -Olettaisin, että ennen ahdinta on suodatin, ettei kaikki shaiba mene ahtimen läpi. Tuolla painekotelossa voi kyllä olla sitten myös suodatin.
    Superbike #7
  21. #321
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    Visioitko ihan metkulla ajamista ?

    Esim. Cosamiitin Indyjormulan motissahan on aika kiintoisasti toteutettu systemaatti jossa kompurasiiven imuopuolella on rinkulan mallinen polttoainekisko jossa on sitten suuttimet ringissä ja metkua pannaan kuin sangosta kaatamalla. Taisi olla nimeltään sangen loogisesti PCI eli pre compressor injection. Polttoaineen atomisaatio ja seoksen sekoittuminen luulisi olevan ainankin hyvää luokkaa.

    Osa niistä kompurapyöristä on hassun värisiä joten olettaisin että ne on jollain pirunpaskalla pinnoitettu.
    En tiedä sitten onko tarkoitus vastustaa samanlaisien rokkojen syntymistä siivelle kuin voimalaitosturbiineissa syntyy höyrynkuivaimen jäädessä tehonnostoissa pieneksi ja höyryn mukana siipiin asti päätyy pisaroita.
    Toi kawa vois olla ihan hassu peli ihan pelkästään RE85:lle säädettynä. Sais ahdoistakin enempi irti kun nakuttaminen ei oo ihan heti ongelmana. Jos suuttimissa riittää kapasiteetti niin n. 20-40% vois olla potenttiaalia ottaa lisää voimaa ulos.

    Edit. mun makuun viina kannattaa syöttää vasta ahtimen jälkeen, ettei ahdinta tarvitse käyttää polttoaineen pumppaamiseen. Tulee parempi volymetrinen hyötysuhde tolla tapaa. Suoraruisku ois tietty paras, mutta aika vaikee ja kallis toteuttaa jälkikäteen.
    Superbike #7
  22. #322
    Ne Cosworthin veijot aika hyvin optimoi sitä kuinka suuri osuus niissä Lolan Champcar pirsseissä kakusta pantiin ennen kompuraa.
    Niissä siis oli kyllä myös kaksi suutinta per pytty ihan imusarjan runnerien kannen päässä.

    Onhan semmoinen 2.6l +750hv ahtomoottori aika hassun näköinen kun ei ole minkäänmaan ahtoilmanjäähdytystä, muu kuin polttoaineen haihtumisenergian tuoma ja kompurakotelolta menee vaan lyhyt putkenpätkä painekoteloon.

    Setupeista riippuen joku 20-40% kokonaiskakusta pantiin ennen kompuraa ja loput suoraan imureikiin.

    Kutakin n. 1% massaprosenttia imuilmaan haihtunutta metkua kohden ilman tiheys kasvaa suunnilleen 3% ja haihtunut metku kuppaa tilavuutta n.1% verran, joten nettohyöty on parin prosentin luokkaa, tämä suotuisa vaikutus ei toki kasva rajata, joten kaikkea - tai edes puolta - syötöstä ei panna missään oloissa ennen siipiä ilmaan.
    Suurin etu saadaan tietysti ennen kompuraa haihtuneesta metkusta.

    Tuossa on logi josta näkyy selvästi dramaattinen vaikutus imuilman lämpöön.


    Ne turbotkin ovat aika hämmentävän näköisiä virityksiä, kun kompurakotelon suora taustalevy, joka yleensä on turbon keskipalikan puolella, onkin etulevy ja "etana" pullistuu CHRA puolelle, josta mm. seuraa että öljyn paluu ei mahdu olemaan suoralla valutusputkella, vaan on semmoinen tod. kiemuran mallinen valupalikka.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  23. #323
    Alkaa olla liikaa teoriaa omaan makuun siitä vähän pörinöitä, harmi toki, että katuversiossa onpi eri putki...

    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  24. #324
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ymmärrystä peliin. Insinöörit saa teoriasta erektion
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  25. #325
    Ohi aiheen pikkasen mutta kun välijäähdyttimen sijoittelusta oli keskustelua niin olen nähnyt eräässä vapariteinivirvilä-Corollassa coolerin ennen kaasari/ruiskua, siis imupuolella. On tainnut amiskundi kuvitella että se ilma siinä kennossa jotenkin jäähtyisi. Eipä taida jäähtyä mutta yritys on ollut kaverilla kova.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  26. #326
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Ohi aiheen pikkasen mutta kun välijäähdyttimen sijoittelusta oli keskustelua niin olen nähnyt eräässä vapariteinivirvilä-Corollassa coolerin ennen kaasari/ruiskua, siis imupuolella. On tainnut amiskundi kuvitella että se ilma siinä kennossa jotenkin jäähtyisi. Eipä taida jäähtyä mutta yritys on ollut kaverilla kova.
    Heh. Välijäähdyttimen asennus rinnastetaan moottorinvaihtoon. Mainitaankohan pykälissä ahdin? Siinäpä katsurille ihmeteltävää.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  27. #327
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Ohi aiheen pikkasen mutta kun välijäähdyttimen sijoittelusta oli keskustelua niin olen nähnyt eräässä vapariteinivirvilä-Corollassa coolerin ennen kaasari/ruiskua, siis imupuolella. On tainnut amiskundi kuvitella että se ilma siinä kennossa jotenkin jäähtyisi. Eipä taida jäähtyä mutta yritys on ollut kaverilla kova.
    Heh. Välijäähdyttimen asennus rinnastetaan moottorinvaihtoon. Mainitaankohan pykälissä ahdin? Siinäpä katsurille ihmeteltävää.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  28. #328
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Ohi aiheen pikkasen mutta kun välijäähdyttimen sijoittelusta oli keskustelua niin olen nähnyt eräässä vapariteinivirvilä-Corollassa coolerin ennen kaasari/ruiskua, siis imupuolella. On tainnut amiskundi kuvitella että se ilma siinä kennossa jotenkin jäähtyisi. Eipä taida jäähtyä mutta yritys on ollut kaverilla kova.
    Mutta hei, siinähän on sentään yritetty tehdä ihan viritystä tekniikkaan.

    Kaikista epätodellisimpia virityksiä näki japoniassa maalla norkoillessa, kun kunnon kyläteinit olivat saaneet tuuninki-innon puuskan, mutta massia oli tietysti aika rajallisesti käytössä.
    Kuppaiseen Civicciin saa ko. dogman mukaan kovasti racea lookkia tunkemalla jarrusatuloiden päälle muoviset feikki brembo monoblockit.
    Taakse pitää tietysti laittaa rei'itetyt feikkilevyt ruosteisten rumpujen ja vanteen väliin.
    Se että levyissä ei esim. ole palojen jättämiä jälkiä ei innokkaan teinin mieltä purista
    Kilpailusta siitä kellä on koko kunnan/laakson/prefectuurin isoin kotitekoinen tuninkikola ei kannata edes puhua.

    Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää että edes vähän vanhemmat jätkät joilla oli paikallisittain melko mooseksen aikaisia röjöjä autoina, mutta niissä oli sentään jotain möyryä, pyörittelivät moiselle toiminnalle päätään.
    Osa saattoi kyllä muistella omaa kohellustaan ei niin monta vuotta aiemmin.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  29. #329
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Ymmärrystä peliin. Insinöörit saa teoriasta erektion
    Kyllä ei ole inssinöörillä helppo elämä .

    Tavan jullilla kun on aivot munissa, hommaa tehdään sentään "pää edellä".
    Inssinöörin saadessa erektion, veri pakenee aivoista.... ja taju sen myötä
    ennenkuin saadaan jotain konkreettista aikaan .

    Sähkömiehenkään kanssa ei kannata koskaan lähteä "ratahommiin".

    Se on tottunut työmailla siihen, että joku hommaa sille reiän valmiiksi ja
    mieluusti joku saisi vielä hoidaa vedotkin... pukillekin pitäisi nostaa .

    Jaaha.... taitaa taas ajokausi olla ohi
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  30.  
  31. #330
Sivu: 11 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen