http://www.visordown.com/motorcycle-...nth/25467.html
http://www.ninja-h2.com/
Kawasaki kehitellyt ilmeisesti uutta turbopyörää. Potentiaalia varmaankin on myös aftermarket ja viriviripuolella
Onko porukalla tästä mitään enempää tietoa?
?
Nyt bingo pystyyn kuka osuu oikeaan
Oma veikkaus
- 700-800cc
- 10R tyylinen sporttipyörä
Toisaalta nämä patentti kuvat viittaisivat ZZR suuntaan: http://www.motorcycle-usa.com/630/17...-at-Tokyo.aspx
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Huhut kertoo, että ahdettu ZZR olisi tulossa, ilmeisesti variaattorivälitteisellä mekaanisella ahtimella. Mielenkiinnolla odottelen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade *
Mun veikkaus menee 900 cc ja matkalehmämoodille...
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Jos ahtamaan ruvetaan, niin luulisin, että se kannattaisi aloittaa painavammasta päästä, eli matkapyöristä ja cruisericustomeista.
Tonnisissa kyykyissä on nykyään tehoa ihan ilman ahtamistakin.
Eiköhän se ole 3 pyttyinen 450 kuutioinen, tehoa siinä 190 hepoa ja painoa 140 kg.
Taivas saa odottaa
Kyseessä varmaankin tämä 2 vaiheinen mekaaninen ahdin. Tällä varustettu Z 1000 olisi maukas
http://www.asphaltandrubber.com/news...engine-patent/
Nykyiset:
Kawasaki KLX 250 B1 - 81
Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
Kawasaki Mean Streak 1600 -07
Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
Kawasaki GTR 1400 -08
Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
Toivotaan 1000 cc nakupyörää ahtimella mutta taitaapi tulla matkapyörä.
SV 1000N -05
ääninäytettä tullut tarjolle http://www.ninja-h2.com/video.html
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Oiskohan kawalla tarpeeks pokkaa tuoda 900cc/250hp ZZR markkinoille?
Superbike #7
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Onhan niillä jo Jetski puolella 300 hv 1,5 litrainen mekaanisella ahtimella.
http://www.kawasaki.fi/fi/products/v...F5eUVpGDgFFLiE
Nykyiset:
Kawasaki KLX 250 B1 - 81
Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
Kawasaki Mean Streak 1600 -07
Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
Kawasaki GTR 1400 -08
Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
Uutta videoo:
Joku Ninja sieltä nyt ryskyttää
ninja.jpg
Kyllähän tuo lähempänä 10r on kun ZZR omasta mielestä. Ohjausiskarikin näyttäs olevan.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jos sieltä tulee oikeesti kyykky mekaanisella ahtimella niin lienee suhteellisen härski peli.
Superbike #7
Loppukuvasta päätellen kilvetön peli slickseillä, joten katuhaukat jää nyt ilman herkkua
( "word has it the engine is based on 636cc engine in the ZX-6R but with competence borrowed from the company's aerospace and turbine divisions to blow the mirrors off heavier liter bikes." - autoblog - )
Joutuu varmaan ottaa takapakkia mun 3 cyl veikkauksesta...
supercharged_engine_uts_0.jpg
Viimeksi muokannut: GuessWho; 08.09.2014 klo 14:10.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
On muuten hienosti rakennettu kamppanja. Hehkutusta ja odottelua ja taas hehkutusta. Hämäriä videoita, jotka herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Hienoa että joku valmistaja tuo taasen uutta ajattelua ja teknisiä ratkaisuja pyörämarkkinoille. Tästähän saattaa taasen alkaa hieno kilpavarustelu, joka on aina viihteellistä seurattavaa.
Voisi kuvitella että tulee joku 120hv malli tms ja enemmän peruspyörä kun kyykky, vaikka tuo video vahvasti viittaisikin siihen. Tämä mutu sen takia, että ei ole suurilla markkinoilla paljoa kysyntää edes superbike luokan pyörille, joka näkyy konkreettisesti pyörien mallien ikääntymisestä. toivottavasti pyörät eivät ala mennä tähän samaan suuntaan kun nykyautot että jos ei tyhjäkäynnin tuntumasta suurimmalla vaihteella jaksa mennä on huono, ei väliä vaikka olisi kuinka toimiva kone korkeammilla kierroksilla.
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99
On toki, mutta jos se riemu loppuu autoissa 4trpm ja se vaihteen loppuminen sitten korvataan automatisoidulla vaihteistolla jossa pykäliä jopa 9. Honda tätä kai tavoittelee kun uusi 700cc kone on suoraan honda jazz:ista ja riemu loppuukin siinä 6trpm jälkeen. ja pelottavasti myös mallistosta löytyy jo automaatti... Niin tämä "pikkuturbo" tuo ainakin minulle pelonsekaisen reaktion. Toki tämän varmaan voisi sanoa lyhyemmin. EN HALUA "JÄRKEVÄÄ" MOOTTORIPYÖRÄÄ
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99
Briteillähän on jo asevoimien käytössä diesel moottoripyöriä, aika monen mielestä diesel on autossa järkevä tulevaisuuden suunta. on varmasti taloudellinen ja voidaan alkaa kertomaan että ei se teho ratkaise vaan se vääntö käytännöllisellä alueella...
Muoks: Ehkä en vain osaa ajatella tätä oikein kun haaveilen 500cc kaksitahtisesta ratapäiväpelistä jossa se keveys oli etu...
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99
Kawasaki yleensä pitää sen minkä lupaa - zetorista ilmoittivat 200hv ja sen se antaa vakiona ulos.
H2 räjäyttää melko varmasti taas pankin - hienoa.
Huhut jenkkilän suunnalta lupaavat paljon, mutta odotellaan julkistusta.
Slickseillekin löytyy selitys jos huuhuilut pitävät paikkaansa
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Kieltämättä videolla kuulostaa kivalta ja toki toivon että tulisi jotain kevyttä, mutta tehokasta, että tulisi kilpailija, jos yamaha saa hujensa mukaisen 230hv R1 myyntiin. Mutta en ole niin luottavainen, kun ei Japanin maalta ole tullut hetkeen mitään nyt erityisen yllättävää, Vaikka aikaisemmatkin ennakkovihjailut ovat antaneet niin odottaa.
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99
Jos Yamaha tuo 230 heppasen litrasen, on se hyvin rajoitettu erikoiserä ja myytäneen vain kisakäyttöön ja/tai hinta on sellainen, että ihan joka hepulla ei siihen ole varaa. Todennäköisesti sarjakoko on on minimi, joka vaaditaan superbiken luokittelusääntöä varten. Tämä veikkaus ihan vain siksi, että noilla tehoilla moottorin kestoikä ei todennäköisesti ole kovin kummoinen ja tehdas tuskin ottaa sitä riskiä, että takuuaikana saa vaihtaa moottorin joka toiseen laitteeseen.
Superbike #7