Oliko tuo Akra slipari? Katselin kanssa videoita tubesta. Yoshissa oli kyllä hyvät äänet, mutta ulkonäkö ei miellytä. Kilpiteline ja vilkut menee heti ensimmäisenä vaihtoon ja siihen perään putki. Sitten täytyy vielä miettiä mitä kannattaa lisänä muuttaa. Shifteri olisi kyllä kiva.
Suzuki GSX-S 1000A -20
Ex Kawasaki Z900 -17
Ex Yamaha FZ1-N -11
https://youtu.be/v4bzuVImVdc
Toi slipari. Mulla on tulossa siihen kilpiteline, kahvat, vilkut, led ajovalo, tangonpääpeilit ja muuta pientä. 😁
Näiden Suzukien tarjonta käytettyinä on melko ohkaista ainakin näin keväällä, niin koitellaas tätäkin kautta. Eli hakusessa Suzuki gsxs 1000, jos olet aikeissa myydä, niin laita yv.
Null
Mitäs kilventelineitä porukka on käyttänyt alkuperäisen tilalla? Puig:lta löytyy jonkin moinen, mutta herjaa ettei kävisi sivulaukkujen kanssa:
https://puig.tv/en/tuning-motos/lice...der?bike=23902
Kiinnostaisi, olisiko saatavilla sirompaa kilpitelinettä, jonka kanssa sopis yksiin myös sivulaukut
Hei! Uusi käyttäjä täälä ja ajattelinkin kysyä kokemuksia. Iskenyt silmän tuollaiseen Gsx-S1000 malliin , pyörä saanut testeissä ihan hyvin kehuja joten uskaltasiko tuollaisen tai mitä kannattaa ottaa huomioon kun kilometrejä on sen 50tkm ajettu? Ilmeisesti tuo K5 gixeristä lainattu kone suht luja on vai ?
Kiitoksia vastauksista. 👍
Juu, tuo GSX-S pata on pikkuisen detuunattu K5-K8 Gixerin kone. On kestävä pata ja en noilla kilsoilla hirveästi huolehtisi, jos kone on asiallisesti huollettu. Vuosimallia et kertonut mutta eihän tuo pitkään ole markkinoilla ollut. Matka-ajelua varmaan tullut, kun kilsoja tuon verran.Ilmeisesti tuo K5 gixeristä lainattu kone suht luja on vai ?
Tarkasta pyörästä normaalit jutut; kuulostaako kone terveeltä, yleinen siisteys, vuotaako takaiskari/keula, täristääkö jarrut ja onko levyt kuluneet, ketjut & rattaat ja renkaat, onko huollot tehty (48tkm tais olla iso huolto), yms. Jos kaikki näyttää hyvältä ja muuten tykkäät pyörästä niin eikun ostohousut jalkaan.
-- Brake later and open the gas earlier --
On muuten hiton hauska pyörä, muutaman satkun tuollaisella päässyt ajamaan ja oli erittäin positiivinen yllätys.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Kiitoksia tiedoista ja nopeasta vastauksesta. Pyörä tosiaan 2016 mallia pitääpä kysellä hieman huolloista. Toisena vaihtoehtona olisi triumpin speed triple , mutta tämä suzuki kiinnostaisi kun siinä on abs jarrut ja luistonestot. Ekaksi isoksi pyöräksi olisi tulossa itsellä satunnaisiin cruisailuihin.
Tuli ostettua tällä viikolla GT versio vaaleammalla sinisellä värillä
Pyörä saapunee maaliskuussa Suomeen, odottavan aika on pitkä![]()
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Onko ruiskun toimintaa (kaasun on/off ominaisuutta) parannettu merkittävästi uudempiin vuosimalleihin, jos on niin mistä vuosimallista eteenpäin?
Herätellääs vanhaa ketjua , jos löytyisi uutta porukkaa topikkiin.
Itse ostin viikonloppuna itelle F version vm 2019.
Käyttökokemus vielä nollassa ....
Onko tullut tietoa mitä mahdollinen ohjelmointi toisi ,jos niitä saaste asetuksia vähä viilais
![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Täällä myös samanlaisen pyörän uudehko omistaja, kokemusta syksyltä 50km matkalta.
Ecun päivittely täälläkin ollut mielessä joten kokemukset asian suhteen kiinnostaa minuakin.
Pyörän mukana tuli Yoshimuran koko putkisto ja sen laittaminen paikalleen tapahtuu tod näk
kesän aikana joten osaako joku valaista mihen kaikkeen tulisi varautua ja mitä tarvitsisi koodailla
pois päältä yms?!
Ajatuksena ensin vaihtaa putkisto ja sit viedä säädettäväksi..
Ammattitaitoinen säätäjä osanneet ja saanee kuitattua jos ylimääräisiä valoja syttyy mittaristoon?
Vakioputkessa lienee se perhosventtiili ja lambda-anturi. Näille ei ehkä ole paikkaa Akran viriputkessa ja ne poistamalla tulee vikavalo mittaristoon. Ohjelmoinnilla hoituu kuntoon. Valistunut arvaus on, viriputkella ja säädöllä pyörästä irronnee joku 10-15hv enempi huipputehoa ja keskialueella pikkuisen lisää. Koneessa toki on potentiaalia enempikin mutta sitten pitää olla taskuissa jo jonkin verran syvyyttä. Asiansa osaava säätäjä osannee kertoa tarkemmin, pk-seudulla esim. Sami Vittaniemi (Samin Autopaja). Kohta muuten alkaa taas ruuhka noissa putiikeissa eli kannattaa hyvissä ajoin varata aika.
-- Brake later and open the gas earlier --
Ja mm. Healtechilta löytyy exhaust servo Eliminator sekä Lambda Eliminator -releet joilla estetään vikavalojen syntyminen (esim Storm myy). Jos ei siis halua rahojaan laittaa dynosäätöön. Yoshin omilta sivuilta vois löytyä tieto tarviiko ko. ränni ecun rukkausta.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Tuo exhaust servo Eliminator vissiin avaa orkkis putkiston läpän ? Sillä sais edullista meteliä, no viisaammat kertoo ettei läppää välttämättä kannata poistaa kun se tasoittaa osakaasulla koneen käytöstä, eli sitä nykimää ja pykimää
![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Juu, tai siis exhaust servo eliminaattori estää läppää sulkeutumasta. Läppä on lepoasennossa auki ja sitten se servo moottori säätää läppää ECU:n käskytyksen mukaisesti. Tyypillisesti se on enempi vähempi kiinni ala/keskialueella. Yleensä läpällä heitetään riistalintua, kun lisätehoja haetaan koneesta. Tiettävästi läppä on enempi lisä-äänenvaimennin ennemmin kuin ala-keskialueen tehon nostaja. Tästä toki on monia mielipiteitä, oma kokemus puoltaa ensin mainittua toimintaa. Jos läpän toiminnan disabloi ohjelmallisesti koko hässäkän servoineen ja kaapeleinen voi ottaa pyörästä pois ja näin keventää sitä parilla kilolla.
-- Brake later and open the gas earlier --
Hmmm....no mä oon ainakin tehnyt muutaman kerran niin päin että venttiili, katti, kaapelit ja servo mäkeen ja exup servo eliminator rele kiinni, häiriövalot sitten estetty.
Healtech:
"This tiny little fella will eliminate the bulky, heavy and space wasting OEM servo motor with the operating cables and wiring, which can save up to 1 kg and frees up a lot of under seat storage. Also, you may now get rid of the exhaust valve too by replacing the exhaust system. All ESE models are Plug ‘n Go, installation is a breeze. Just locate the exhaust servo motor under the rider/passenger seat, disconnect the plugs, plug in the ESE to the OEM connector and that’s it, you’re ready for the ride!"
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Tuli käytyä katsomassa mitä paffilaatikosta löytyy missä putkisto on niin
sieltä löytyi Healtechin exhaust servo eliminator ja putkistossa on paikka
lambda-anturille eli tämä lienee bolt-on asennus eikä pitäisi syttyä ylimääräisiä
valoja mittaristoon.
Onkos täällä kokemuksia/tietoa varsinais-suomessa olevista dynoista..
Salossa on Dynosipi ja Laitilassa Valkon Verstas onko muita?
Turussa on Molitor oy. Ihan ok paikka.
Moi, onko kellään jotain kokemusta/sanottavaa tälläsestä? :
https://dominator.pl/en_BE/p/Suzuki-...encer-GP3/3226
Näyttää/kuulostaa hyvältä ja aika edullinen vielä.
Dominatorin sliparit oli ainakin FJR: ssä siistit ja toimivat.
Hiukan oli huonoa tuuria kun toinen pönttö oli kolhittu lievästi,olisivat vaihtaneet mutta vanha ois pitänyt lähettää ensin takas.Jäi tekemättä kun kolhu oli onneksi alaspäin...
Tuo vois olla tosiaan harkittava settiKertokaa toki jos jollain jotakin oikeaa tietoa moisesta
Suzuki GSX S 1000 F 2019