Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 60:sta
  1. #1
    Suzuki tuomassa 2015 markkinoille Gixxerin moottoriin perustuvan tehonakun!

    Ainakin meikäläisen silmään näyttää todella hyvältä!
    Tarkkoja virallisia specsejä ei ole saatavilla (vielä) eikä sitäkään tietoa että mitä varusteita/ elektroniikkaa pyörään kuuluu vakiona tai mitä saatavilla. Toivottavasti on nyt ainakin ABS-jarrut (vakiona)!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.08.2014 klo 19:37.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  2. #2
    Tuossa ainakin näyttäs apsit olevan.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  3. #3
    Ihan menevän näköinen ilmestys, mutta ei kyllä ole yhtään omaperäinen. Aika pitkälti sekoitus z1000:ta ja cb10000r:ää noin äkkivilkaisulta.

    Edit: Oisivat lähtenee jollain konseptilla tuon busan/b-king ympärille rakentamaan kevyttä vehjettä. Tai sitten V2 isommalla kuutioilla SV aikoja kunnioittaen...
    Viimeksi muokannut: Smistik; 26.08.2014 klo 19:45.
    ?
  4. #4
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Edit: Oisivat lähtenee jollain konseptilla tuon busan/b-king ympärille rakentamaan kevyttä vehjettä. Tai sitten V2 isommalla kuutioilla SV aikoja kunnioittaen...
    Niinpä... Olishan se paljon "mielenkiintoisenpaa" jos bemari olis tehny sporttinakun jollekin uudelle koneelle tai vaikkapa sille bokserikoneelle. Mutta kaipa tuo on nyt muotia tehdä sporttinaku jo olemassaolevan tonnikyykyn koneeseen perustuen.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  5. #5
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Niinpä... Olishan se paljon "mielenkiintoisenpaa" jos bemari olis tehny sporttinakun jollekin uudelle koneelle tai vaikkapa sille bokserikoneelle. Mutta kaipa tuo on nyt muotia tehdä sporttinaku jo olemassaolevan tonnikyykyn koneeseen perustuen.
    Sen lisäksi halvempaa.

    Suzuki on valinnut tien, Kawan, Trumpan, Ducatin, Yamahan ja Hondan urilta. Kohteena siis hieman eri ostajaryhmä kuin Aprilialla, Buimurilla ja Kotarilla. Hinta kohdilleen, niin voi olla varteenotettava ehdokas.

    Yllä oleva puhdasta mutuilua. Siltä tuo kampe vain kuvassa näytti.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kohteena siis hieman eri ostajaryhmä kuin Aprilialla, Buimurilla ja Kotarilla.
    Joo olen samaa mieltä! Sen sijaan Z1000 saa varmasti vähän turhankin "ylivoimaisen" kilpailijan jos ne tehot vaan on "reilusti" korkeammat kuin Zetassa.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  7. #7
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Nätti pyörä. Istuu mun silmään hyvin pl perinteiset hehkulamppuvilkut. Ei ne ole enää tätä päivää, vaan niiden tulisi jo tehtaalta tullessaan olla led:t. Voisin hyvin ostaa tuollaisen ja tehdä nykyisestä pelkästään ratakäyttöön tarkoitetun laitteen, mutta sitten iskee realismi ja €:t (tai niiden puute)... No mielenkiinnolla odotetaan speksejä ja kevään messuja.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  8. #8
    Näin äkkiseltään kaikki kuvat joita on vehkeestä julkastu puoltaavat varustelistalla vain ABS jarruja, kuten uusimmassa Z1000 Kawassakin. Sähkö (hipo) alustaa ei oo, eikä vakkaria. Moottorin ohjauskarttoja voi olla ehkä pari, vaikkei ookkaan ride by vire järjestelmää. Vaikuttais näin äkkiseltään melko perus laitteelta, mutta jos hinnoittelu osuu kohdalleen ja tehoja on +150hp , niin voi olla kova haastaja Kawalle. Niin ja kuten yllä jo mainittiinkin on pyörässä paljon samoja piirteitä kuin muissa kilpailevissa Japsi tuotteissa. Itse ainakin pidän ton SukiSukin ulkonäöstä ja etenkin väristä.
    Honda CB1000RA -10


  9. #9
    MOOTTIRIPYÖRÄÄ ajetaan, ABSit katupyörässä ok, mutta muutoin.... oikeesti.... VAKKARI yms. ?
    Sitten vaan sohvalle pötköttelemään ja "pelailemaan" elektronisten laitteiden kanssa .

    Ratkaisevaa uutuudessa on paino, muutoin asiat lienevät kohdillaan.

    Kingi on tehty ja vastaavan paketin laihduttaminen tuosta lähemmäs 50kg
    ei taida onnistua taloudellisten realiteettien puitteissa.
    Tonnarilla se voi onnistua "puhtaalta pöydältä" lähtien.

    Toivotaan että uutuus jää lähemmäs 200kg kuin 250kg.

    Saas nähdä... ollaanko kohta taas kahden pyörän loukussa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10. #10
    [QUOTE=Bone;6325917]MOOTTIRIPYÖRÄÄ ajetaan, ABSit katupyörässä ok, mutta muutoin.... oikeesti.... VAKKARI yms. ?
    Sitten vaan sohvalle pötköttelemään ja "pelailemaan" elektronisten laitteiden kanssa .

    Kyllä vakkari ajaa asiansa silloin kun ajetaan pitkiä päivämatkoja ( yli 800km), kun päivässä pitää kiinni kaasukahvasta 10-13 tuntia niin tulee mieleen vakkari. LT:ssä se on ja on tosi mukava juurikin pitkillä matkoilla, se nyt on muutenkin matkasohva, vain suihku puuttuu Edes sellainen kaasukavaan tuleva läpyskä ei ole riittävä, joskus on vaan kiva venytellä oikeaa kättäkin. Mutta jos kiertää kioskia eikä harrasta vaikka rautaperseilyä niin sitten vakkarilla ei tee mitään.
  11. #11
    [QUOTE=ismo;6325920]
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    MOOTTIRIPYÖRÄÄ ajetaan, ABSit katupyörässä ok, mutta muutoin.... oikeesti.... VAKKARI yms. ?
    Sitten vaan sohvalle pötköttelemään ja "pelailemaan" elektronisten laitteiden kanssa .

    Kyllä vakkari ajaa asiansa silloin kun ajetaan pitkiä päivämatkoja ( yli 800km), kun päivässä pitää kiinni kaasukahvasta 10-13 tuntia niin tulee mieleen vakkari. LT:ssä se on ja on tosi mukava juurikin pitkillä matkoilla, se nyt on muutenkin matkasohva, vain suihku puuttuu Edes sellainen kaasukavaan tuleva läpyskä ei ole riittävä, joskus on vaan kiva venytellä oikeaa kättäkin. Mutta jos kiertää kioskia eikä harrasta vaikka rautaperseilyä niin sitten vakkarilla ei tee mitään.
    Helvettiäkö te "olohuonetta" raahaatte tuonne teille .

    Se voi olla ihan jees- homma, mutta älkää nyt jumankeka sotkeko noita juttuja MOOTTORIPYÖRÄILYYN .

    Ihan vakavasti tuosta "cruise/vakkari" asiasta.

    Henkilökohtaisesti en.... vilpittömistä ja ponnekkaista yrityksistä huolimatta..... pysty keksimään miten
    normaalilla fysiikalla varustetun, suht terveen ihmisen "kaasukäsi huutaa hoosiannaa edes tankillisella".
    Ihan oikeasti ja vakavasti!

    Neljäänkymmeneen vuoteen on kaikenlaista "siivua" tullut vedettyä, mutta niin helvetin pitkäääääääääääää
    suoraa tai liikennetilannetta ei ole tullut vastaan että "kaasu on jäykkä ja käsi puutuu.

    Liian monella taitaa olla jonkinlaisia perustavaa laatua olevia "ongelmia" ajoergonomian suhteen......
    niin vehkeisiin kuin omaan käyttäytymiseenkin liittyen.

    .....Siis ihan vakavasti puhuen. Fyysiset vammat ja rajoitteet ovat toki toinen juttu niiden tuomine ongelmineen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #12
  13. #13
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Tuossa ainakin näyttäs apsit olevan.
    Ja ovat älynneet laittaa kunnon jarrut niiden Tocikojen sijasta.
  14. #14
    [QUOTE=Bone;6325923]
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Henkilökohtaisesti en.... vilpittömistä ja ponnekkaista yrityksistä huolimatta..... pysty keksimään miten
    normaalilla fysiikalla varustetun, suht terveen ihmisen "kaasukäsi huutaa hoosiannaa edes tankillisella".
    Ihan oikeasti ja vakavasti!
    Toisilla on vaan herkkä perse...tai siis ranne tässä tapauksessa. Tai sitten ei oo älytty muokata ajoasentoo omalle kropalle sopivaksi. Tosin itsehän en keksi yhtään syytä, jonka perusteella viitsisin ajaa tankillisen kadulla kerta istumalla.
  15. #15
    [QUOTE=Nitrous;6326017]
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti

    Toisilla on vaan herkkä perse...tai siis ranne tässä tapauksessa. Tai sitten ei oo älytty muokata ajoasentoo omalle kropalle sopivaksi.
    Yllättävän monen "katuhaukan" kohdalla tilanne on tosiaan noin.... ja se "paistaa silmään" jo ihan
    pikaisella vilkaisullakin.

    Sisulla ja pahalla luonnolla pärjää toki jonkin matkaa.... mutta mikä sitten kelläkin on "elämän tarkoitus"?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #16
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Näin äkkiseltään kaikki kuvat joita on vehkeestä julkastu puoltaavat varustelistalla vain ABS jarruja, kuten uusimmassa Z1000 Kawassakin. Sähkö (hipo) alustaa ei oo, eikä vakkaria. Moottorin ohjauskarttoja voi olla ehkä pari, vaikkei ookkaan ride by vire järjestelmää.
    Oliko tuo ride by wiren puute olettamus kuvan pohjalta vaiko tieto? Käytännössä sekä tehokarttojen että luistoneston toteuttaminen olisi hankalaa tai mahdotonta mekaanisen kaasun tapauksessa. Esim Kawalla Z1000/SX:ään 2014 tuotu ride by wire lähtee kuvien mukaan edelleen kahvalta kahdella vaijerilla, mutta ne liikuttelevatkin ilmeisesti muualle sijoitettua kaasun asentotunnistinta eikä ruiskurunkoja.

    Vastaavasti toteutettuja "sähkökaasuja" näkee myös autoissa faceliftien yhteydessä 2000-luvun taitteessa, eli poljin ja vaijeri ovat samat kuin vanhassa mallissa, mutta vaijeri päättyykin johonkin muovirasiaan jossa on anturipotikka.
  17. #17
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Oliko tuo ride by wiren puute olettamus kuvan pohjalta vaiko tieto? Käytännössä sekä tehokarttojen että luistoneston toteuttaminen olisi hankalaa tai mahdotonta mekaanisen kaasun tapauksessa. Esim Kawalla Z1000/SX:ään 2014 tuotu ride by wire lähtee kuvien mukaan edelleen kahvalta kahdella vaijerilla, mutta ne liikuttelevatkin ilmeisesti muualle sijoitettua kaasun asentotunnistinta eikä ruiskurunkoja.

    Vastaavasti toteutettuja "sähkökaasuja" näkee myös autoissa faceliftien yhteydessä 2000-luvun taitteessa, eli poljin ja vaijeri ovat samat kuin vanhassa mallissa, mutta vaijeri päättyykin johonkin muovirasiaan jossa on anturipotikka.
    Siis täysi olettamus kuvan pohjalta, koska näkyvää ride by wireä ei ole. Mutta kuten mainitsin, saattaa olla 2 tehokarttaa, jos toteutettu samoin kuin sx kawasakin järjestelmä.

    Btw: Onko tavan Z1000 mallissakin muka luistonesto ja tehokarttojen valinta? Ymmärtääkseni se on vain sx mallin herkku. Toki olen voinut ymmärtää väärinkin, joten fiksummat minua tässä asiassa valaiskoon.
    Honda CB1000RA -10


  18. #18
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Btw: Onko tavan Z1000 mallissakin muka luistonesto ja tehokarttojen valinta? Ymmärtääkseni se on vain sx mallin herkku. Toki olen voinut ymmärtää väärinkin, joten fiksummat minua tässä asiassa valaiskoon.
    2014 SX:n mukana nuo luistonestot(3) ja pari tehokarttaa, ei tosiaan noita ole naku Z1000:ssa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  19. #19
    Hiukan hämmästyttää-kummastuttaa noin yleisellä tasolla "ilmapiiri - toiveet - vaatimukset"
    mopojen ns. ajoavusteiden suhteen .

    Aika moni huutaa valinnaisten tehokarttojen, luiston/keulimisestojen perään..... tai ainakin
    toteaa uuden laitteen olevan "museoajoneuvo" tai muuten adjööööö ilman moisia.

    Vakavahenkisessä kilvanajossa/ratailussa, kelloa tapettaessa, ajoavusteet ovat toki oma
    taiteenalansa...... mutta kadulle/teille ???

    Vaikka laitteessa olisikin ruokottomasti tehoja (kaupankuntoiset laitteet), on se nyt kumma jos ei
    "hyvän moottorin perusominaisuudet", johdonmukainen kaasuun vastaavuus ja lineaarinen tehontuotto
    ole riittäviä "ajoavusteita".
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #20
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Hiukan hämmästyttää-kummastuttaa noin yleisellä tasolla "ilmapiiri - toiveet - vaatimukset"
    mopojen ns. ajoavusteiden suhteen .

    Aika moni huutaa valinnaisten tehokarttojen, luiston/keulimisestojen perään..... tai ainakin
    toteaa uuden laitteen olevan "museoajoneuvo" tai muuten adjööööö ilman moisia.

    Vakavahenkisessä kilvanajossa/ratailussa, kelloa tapettaessa, ajoavusteet ovat toki oma
    taiteenalansa...... mutta kadulle/teille ???

    Vaikka laitteessa olisikin ruokottomasti tehoja (kaupankuntoiset laitteet), on se nyt kumma jos ei
    "hyvän moottorin perusominaisuudet", johdonmukainen kaasuun vastaavuus ja lineaarinen tehontuotto
    ole riittäviä "ajoavusteita".
    Näin ajattelee Hondan insinööri (Blade). Vaan katsos, missä alennustilassa se malli on verrattuna heydayhin. Näin se vain menee, että katupyörässäkin tarvitaan:

    Säädettävä luistonesto
    Säädettävä ABS (niin vielä, että perä nousee ja ei nouse, takarengas ehkä vielä erikseen poiskytkettynä)
    Erilaisia moottorikarttoja (tätä en ehkä itsekään ymmärrä. Eikö se voi olla kerralla kunnossa? No, jos kyse on enemmän kaasuvasteesta, niin ehkä se sitten menee osastoon säädettävät jalkatapit)

    jne.

    Nyt tuijotat niitä sun sotun numeroita, niin ymmärrät, miksi ei oikein putoa .
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #21
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Näin ajattelee Hondan insinööri (Blade). Vaan katsos, missä alennustilassa se malli on verrattuna heydayhin. Näin se vain menee, että katupyörässäkin tarvitaan:

    Säädettävä luistonesto
    Säädettävä ABS (niin vielä, että perä nousee ja ei nouse, takarengas ehkä vielä erikseen poiskytkettynä)
    Erilaisia moottorikarttoja (tätä en ehkä itsekään ymmärrä. Eikö se voi olla kerralla kunnossa? No, jos kyse on enemmän kaasuvasteesta, niin ehkä se sitten menee osastoon säädettävät jalkatapit)

    jne.

    Nyt tuijotat niitä sun sotun numeroita, niin ymmärrät, miksi ei oikein putoa .
    Onhan se selvä ettei pleikkari-sukupolvelle ole luontevaa lähteä liikkeelle ennen kuin on saatu näpytellä se 5min nintendoa ensin... Luiston esto pois, ABS pois, tehokartta ykköselle, keulimisen esto pois, jokohan voidaan lähteä ajelemaan kohti siwaa.
    Tuono 1100RR
  22. #22
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Näin ajattelee Hondan insinööri (Blade). Vaan katsos, missä alennustilassa se malli on verrattuna heydayhin.
    Kyllähän nyky bleidi onkin ominaisuuksiltaan aivan erinomainen katupyörä verrattuna vaikkapa RR-puimuriin.
    Tuono 1100RR
  23. #23
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Näin ajattelee Hondan insinööri (Blade). Vaan katsos, missä alennustilassa se malli on verrattuna heydayhin. Näin se vain menee, että katupyörässäkin tarvitaan:

    Säädettävä luistonesto
    Säädettävä ABS (niin vielä, että perä nousee ja ei nouse, takarengas ehkä vielä erikseen poiskytkettynä)
    Erilaisia moottorikarttoja (tätä en ehkä itsekään ymmärrä. Eikö se voi olla kerralla kunnossa? No, jos kyse on enemmän kaasuvasteesta, niin ehkä se sitten menee osastoon säädettävät jalkatapit)

    jne.

    Nyt tuijotat niitä sun sotun numeroita, niin ymmärrät, miksi ei oikein putoa .
    "Ymmärtämisellä" ja "Ymmärtämisellä" on vissi ero.... vaikka se samalla tavalla kirjoitetaankin
    Kotiloissa se insinöörin tsunamimainen tekniikkapornouni vielä jotenkin on käsitettävissä......
    mutta jos kaksipyöräisen kuskaamisessa "homma on jossain muualla kuin hanskassa ja perseessä".....
    herää kyllä kysymys... mistä oikein onkaan kysymys. (ellei vaan kelloa olla tappamassa)

    Voihan sitä herkutella vaikka pirssin takapenkillä Nintendon kanssa.... jos haluaa kyydissä istua ja
    joku "muu" hoitaa hommat.... eikä pirssimieskään enää kai osaa kuskata edes muniaan rännille.... ilman navia .

    Kohta varmaan alle kolmekymppiset tarvitsee makkarinkin puolella ohjelmoitavan "tahdistimen".....
    ja jonkun siihen taakse painelemaan..... kun ei enää itse osaa-halua-uskalla .

    Että mitä sitä ollaankaan tekemässä..... ja minkä takia????

    Enemmän se siitä on kiinni kun sotun numeroista
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #24
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän nyky bleidi onkin ominaisuuksiltaan aivan erinomainen katupyörä verrattuna vaikkapa RR-puimuriin.
    Luotan sanaasi. Mä ajan vanhoilla vessoilla eikä kokemuksia moottoripyöristä. Vaan asiakaskunnan vaateista johtuen elektrohärvelit näemmä? myyvät paremmin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #25
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Luotan sanaasi. Mä ajan vanhoilla vessoilla eikä kokemuksia moottoripyöristä. Vaan asiakaskunnan vaateista johtuen elektrohärvelit näemmä? myyvät paremmin.
    Vanhat vessat onkin hauskempia ajaa.

    Ja valitsisin minäkin sen RR-puimurin jos pelkästään haluaisin päästä radalla mahdollisimman kovaa. Kyllä niistä sähköaivoista on apua ja ajaminen helpompaa. Eli ei ihme että porukka niitä pyöriinsä vaatii.
    Tuono 1100RR
  26. #26
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    "Ymmärtämisellä" ja "Ymmärtämisellä" on vissi ero.... vaikka se samalla tavalla kirjoitetaankin
    Kotiloissa se insinöörin tsunamimainen tekniikkapornouni vielä jotenkin on käsitettävissä......
    mutta jos kaksipyöräisen kuskaamisessa "homma on jossain muualla kuin hanskassa ja perseessä".....
    herää kyllä kysymys... mistä oikein onkaan kysymys. (ellei vaan kelloa olla tappamassa)

    Voihan sitä herkutella vaikka pirssin takapenkillä Nintendon kanssa.... jos haluaa kyydissä istua ja
    joku "muu" hoitaa hommat.... eikä pirssimieskään enää kai osaa kuskata edes muniaan rännille.... ilman navia .

    Kohta varmaan alle kolmekymppiset tarvitsee makkarinkin puolella ohjelmoitavan "tahdistimen".....
    ja jonkun siihen taakse painelemaan..... kun ei enää itse osaa-halua-uskalla .

    Että mitä sitä ollaankaan tekemässä..... ja minkä takia????

    Enemmän se siitä on kiinni kun sotun numeroista
    No joo... kohan kiusaan. Vaan niin se on, että ajat ja tavat muuttuvat. Viisikymmentä vuotta sitten mp oli halpa kulkuneuvo, jolla paikattiin auton puutetta. Eihän sellaisella nyt vapaaehtoisesti, paitsi köyhät.

    Nyt on erilaiset tuulet.

    Palataan Suzukiin. 140 - 150 heppaa takapallolta. Paino ei paljon yli kahden sadan, ja lisäksi alusta ja kanttausvara sellainen, että uskaltaa satunnaisesti radallekin -> varmasti myy -> Hondan CB1000R:lle jää silloin musta pekka käteen tuossa(kin) rytmiryhmässä. Imperiumin vastaiskua odotellessa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #27
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No joo... kohan kiusaan. Vaan niin se on, että ajat ja tavat muuttuvat. Viisikymmentä vuotta sitten mp oli halpa kulkuneuvo, jolla paikattiin auton puutetta. Eihän sellaisella nyt vapaaehtoisesti, paitsi köyhät.

    Nyt on erilaiset tuulet.

    Palataan Suzukiin. 140 - 150 heppaa takapallolta. Paino ei paljon yli kahden sadan, ja lisäksi alusta ja kanttausvara sellainen, että uskaltaa satunnaisesti radallekin -> varmasti myy -> Hondan CB1000R:lle jää silloin musta pekka käteen tuossa(kin) rytmiryhmässä. Imperiumin vastaiskua odotellessa.
    Ei juu kerkii enää mihinkään, ku ei tarpeeks takapallolla
    CB 1000R-10
  28. #28
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OMK78 kirjoitti Katso viesti
    Ei juu kerkii enää mihinkään, ku ei tarpeeks takapallolla
    Harvemmin ehtiminen on siitä kiinni. Nyt puhutaan noiden kamppeiden myymisestä, markkinoinnista, lehtien testeistä ja vertailuista jne.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #29
    Muuttuuhan maailma .

    Voi sitä silti, ihan perustellusti kysyä, mitä silloin ollaan tekemässä ja minkä takia.....
    kun johonkin asiaan..... halutaan helvetillinen määrä.... luotuja, ns. toissijaisia tarpeita.

    Vähän niinkusta ihminen tarttee soppakauhan......
    mutta "se pannaan haluamaan" kauhaa muistuttava multikapistus jolla katsoo leffoja, tarkistaa
    pörssikurssit, keittää kahvit.... ja pyyhkii perseen.

    Tollanen se on oltava sopan kauhomiseen lautaselle, ei siitä hommasta muuten tule mitään .

    BTW.... taitaa mennä promillehommiksi (osuudeksi), mitä esim. premium luokan kotilon
    kaikesta ylenpalttisesta elektroniikkavarustelusta normikuski koskaan käyttää.
    Prosenttiosuudetkaan ei taida olla kummoset.... kun aletaan kaivaa sitä, paljonko kuski edes
    tietää "tavaraa olevan tarjolla".

    Ostopäätökseen "jonninjoutavalla" on kuitenkin taivaallinen vaikutus.... kalut... siis haluttavuudesta ja
    statusarvosta puhumattakaan.

    Näinhän tuo menee.... mutta palataanpa asiaan.... MITÄ OLLAAN TEKEMÄSSÄ, MIKSI JA "KENELLE" ??

    Onhan se hienoa kun "sauna".... joka on joku moderni taideteos.... menee etäohjattuna päälle,
    on kaikki vitun discovalot palloa myöten ja poppikoneet...... elektronisesti ohjattu löylynannostelu..... jne

    Kummasti kuitenkin vanhat keksinnöt ja manuaalinen operointi pitää arvonsa ja pintansa.....
    kun NAUTITAAN SAUNASTA JA SAUNOMISESTA .

    Kaksipyöräisellä / mopolla ajamiseen liittyy monella.... nuorellakin onneksi.... edelleen
    niitä "alkukantaisia elämyksiä" ja niistä nauttimista .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  30.  
  31. #30
    Lainaa OMK78 kirjoitti Katso viesti
    Ei juu kerkii enää mihinkään, ku ei tarpeeks takapallolla
    Onko sillä joskus kerenny???
    Tuono 1100RR
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen