Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...56793_uu.shtml on se pirullista kun nuo autoiljat stoppailevat miten sattuu
    Taivas saa odottaa
    Suora tie, kääntymiskaista oikealle (muttei vasemmalle), mitenhän tuo on tapahtunut? Muistetaanhan ne turvavälit!!!
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Suora tie, kääntymiskaista oikealle (muttei vasemmalle), mitenhän tuo on tapahtunut? Muistetaanhan ne turvavälit!!!
    Näillä tiedoilla arvaisin, että mopoilija ei ole ollut hereillä?

En ainakaan autoilijaa lynkkais ennenku tulee lisää tietoa.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Milläs perusteella ei ansaitse omaa topiccia, vahingossahan tuosta voisi joku ottaa opiksi ja vastaava uutinen jäisi kirjoittamatta
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Milläs perusteella ei ansaitse omaa topiccia, vahingossahan tuosta voisi joku ottaa opiksi ja vastaava uutinen jäisi kirjoittamatta
    Eiköhän se johdu siitä etä täällä ei saa keskustella aiheesta jossa motoristi on itse mokannut. Pitää löytyä syy autoilijasta tai huonosta tien kunnosta.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän se johdu siitä etä täällä ei saa keskustella aiheesta jossa motoristi on itse mokannut. Pitää löytyä syy autoilijasta tai huonosta tien kunnosta.
    Olen huomannut saman. Varmaan peruutti tuo auto huomattavalla ylinopeudella...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  8.  
    Lainaa GoSpel kirjoitti Katso viesti
    Olen huomannut saman. Varmaan peruutti tuo auto huomattavalla ylinopeudella...
    Ja GPS-valvonta olisi osoittanut tämänkin aukottomasti...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?