Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Enpä osannu otsikkoa houkuttElevammaks tehä, mutta ongelma on tällänen...

    Ajan millä vaihteella tahansa, on niinku "ketjulukko" hakkais johonki ja se tunne on niin voimakas että on kuin vasaralla löis runkoon aina, sen tiheys on kytköksissä nopeuteen ei esim vaihteen suuruuteen tms. Kaveri katto ketjut ja rattaat ja sano että ainakin päällisin puolin ne on hyvässä kunnossa. Missähän vois olla vika?

    Yritin kaivaa entisiä juttuja haun kautta mutta hakusanat hukassa tai uusavuttomuutta muuten, mutta en löytäny mitään.

    Olen alotteleva motoristi enkä mikään mekaanikko ammatiltani, joten kyselkää ja antakaa neuvoja miten saisin minkäkin asian pois suljettua vika listalta...

    Saa myös soittaa ja neuvoa

    Jari Lindgren
    Nollaneljäviis-1284667
  2. #2
    Saatko mahdollisesti takapyörän ilmaan ja pyöritettyä käsin?
    EX:BMW K1200LT -04
    -V-max 1200 -96
    -Honda xl1000v -99
    -BMW K1200 RS
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  3. #3
    Kyllähän sen patentoitua saa, eli vielä ei sitä takapää telinettä oo tullu hommattua. Mitäs mielessä?
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku ketjun linkki paskana. Mulla naputti ketju aika railakkaasti kun ketjusta oli tappi poikki mikä sojotti ketjun reunasta sivulle. Kai se takapyörän laakerikin voi olla paskana, pyörii kuitenkin samaa tahtia ketjun kans.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #5
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Joku ketjun linkki paskana. Mulla naputti ketju aika railakkaasti kun ketjusta oli tappi poikki mikä sojotti ketjun reunasta sivulle. Kai se takapyörän laakerikin voi olla paskana, pyörii kuitenkin samaa tahtia ketjun kans.
    Joo, eihän tuolla montaa samaa tahtia pyörivää osaa ole. Toisio (veto-)akseli, sen laakeri, eturatas, ketju, takaratas ja takapyörän laakeri. Todennäköisin (ja halvin) naputtaja juurikin tuo ketju. Laatikon puoli katkaisee ajokauden aika tehokkaasti.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6. #6
    Nyt tää idea tänne kirjottaa tuli työpaikalla, enkä ole perehtyny vielä koko ongelmaan, mutta kyselen jo valmiiks, eli onko noissa ketjuissa edes vanhan liiton "lukko linkkiä" vai onko niitattuja? Täytynee ratas ketju paketti pistää tilaten joten minkäslaiset ketjut tollases olis toimivimmat, ajo tyylini on suht rauhallinen mutta välillä kevyesti höyryjä päästelevä, ei mitään stuntti vedätyksiä eikä burniksia....
  7. #7
    Okei eli laakerit sitten samalla vaihtoon, onko kellää suzukin varaosa numeroita noihin? Helpottus ulkomailta tilailu kun ei tuo Lontoo eikä Saksa taivu oikeestaa yhtään
  8.  
  9. #8
    Laakerit ei kamalasti maksa, oliskos tossa sulle, ainakin mallinrot, vaikka sitten jostain alan liikkeestä, SKF laakerikaupasta, tai miks ei mätänetistä jos siel on laatukamaa.
    http://www.motonet.fi/fi/varaosat/73...00-r-1994-1999
    Kawasaki Versys 650