Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olen nyt ajellut suzuki kyykyllä ja ei oikein sovi minulle en kaipaa mitään räjähtävää voimaa vaan rauhallisen matkapyörän ja mielessä on Shadow 750.Olen lukennut monen sortin mielipiteitä tästä pyörästä ja haluaisin pientä varmuutta mm ketääkö ajella pitkiä pätkiä 120h vauhtia ja mikä on tilanne esimerkiksi rekan ohituksessa.En halua mitään tietoa mikä olisi parempi matkapyörä koska kaikki pyörät millä aikoo matkata on kuskin mielestä matkapyörä
    Itse olen ajellut 25kw tehoisella Honda CB350S:llä pitkiäkin pätkiä 120 ja ylikin. Varmasti shadowin voimavarat riittää helposti
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
    120km/h pystyy laitteen puolesta ajamaan niin kauan kun tankissa riittää polttoainetta.
    Kyllä rekan ohi kerkee, mutta enemmän pitää valmistella ja ennakoida kuin jollain turbobusalla.
    Juu noin se varmasti menee.Alkaa tota ikää olemaan sen verran66v et rauhallisempi ajokki on mun juttu kun viellä tekee mieli tienpäälle
    Jos mallia ei ole vielä lukkoon lyöty niin kannattaa katsastaa myös Magna.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
    Jos ainoa kriteeri on "ei kyykky" niin valinnanvaraa on. Itse jos kasvan isoksi niin Guzzi.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Minulla on kiikarissa toi shadow joka on mielestäni hyvässä kunnossa ja rauhalliseen kruisailuun sitä on tarkoitus käyttää.Mitenköhän pitkälle tankillisella 14L pääsee jos vaikka sinne lappiin asti olisi hinku mennä.Meitä olisi 2 kun toi vaimo on änkeemässä mukaan niin painoa tulisi varusteineen noin 160kg.Vauhti ei ole mitään kaahailua.
    Viimeksi muokannut: 750cc; 02.08.2014 klo 08:26.
    Itsellä kokemusta 1100 shadowsta. Jos paljon ajelet kakspäällä ja kuormaakin vielä, niin suosittelen ehdottomasti 1100 kuutioista. Itse laitoin aiemmin vaihtoon Kawan 750cc twinin juurikin kakspäällä esiintyvän tehottomuuden takia. 1100:kaan ei ole todellakaan raketti, mutta mukavasti vääntöä ja lupsakka ajella. silläkin rekkaa ohittaessa joutuu hieman ennakoimaan. 120km/h voi ajaa niin kauan kuin tankissa bensaa riittää, tosin ilman pleksiä 120km/h ajelu ei ole kovin nautinnollista, joten pleksi kannattaa hankkia ainakin reissuille. Bensaa tuo kuluttaa n.+-5litraa/100km, yleensä alle. Itsellä pariin vuoteen ainut ongelma ollut jännitteensäätimen vaihto. Kyseessä jo 27v pyörävanhus kuitenkin, joten hyvin toimintavarmasta pyörästä puhutaan. Isot kuutiot ja matalaviritteinen kone takaa lähes ikuisen kestävyyden koneen osalta. Omalla rullattu jo yli 60 000 mailia ja kone kehrää kuin kissa. Pientä pauketta putkesta moottorijarrulla ei sitten kannata ihmetellä, se kuuluu twinin ja etenkin shadown ominaisuuksiin.
    for some there's therapy for the rest of us there's motorcycles!
    Mulla oli ('03 tms) 750 shadowi ja kyllähän sillä lapissakin 2 päällä onnistuneesti käytiin. Mammutin kokoinen plexi oli edessä niin mikäs siinä suristellessa.

Tehoja tais olla hurjat 43hv tms. joten ei se mikään raketti kyllä ollut, ne onkin erikseen. Rekoistakin päästiin ohi, asiaan kuuluvan kiireettömästi

Tästä on aikaa jo 10 vuotta, liekö aika kullannut muistot mutta ei mitään pahaa sanottavaa ko mopedista. Ei malta kuitenkaan olla kirjoittamatta jotta voihan sitä yhtä rauhallisesti ajaa isommallakin customilla
    Pörrr
  10.  
    No niin pihalla on shadow 750 ja kyllä mä sain jonkun asteen orgasmin kun ajelin sillä moottoritiellä kiihtyvyyttä löytyi ainakin yksi päällä miten sit kahdestaan se on illemmalla kokeiltava.Mitenkäs toi sytytys kun moottorilla jarruttaessa putkessa paukkuu,muuten on siisti peli ja kuten varmaan kävi ilmi niin olen tosi tyytyväinen