Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Niin kuin otsikko kertoo niin olen hakemassa suojapeitettä mun mopoon jossa takalaukku (ja välillä sivulaukut). Mopo seisoo ulkona ja naapurin joku puu roskaa mopon ikävästi (niin voishan sen puun kyllä kaadattaa, mutta kun se naapuri on metsänhoitaja niin voipi olla vaikeaa). Olen jo kokeillut XL-koon peitettä mutta takalaukun kanssa mopo on melkein "alasti" elikä takapää jää kyllä varsin avoimeksi. Superbikersin sivuilta bongasin XXL-koon peitteen mutta onko sekään riittävän suuri (ja hintakin melko juhlava). Louisilta löytyy sitten 3XL koon peitettä mutten haluais tilata sellaista kokeilematta. Joten onkos ehdotuksia vai onko vain hyväksyttävä että moposta on puolet paljaana.

Jotta ei taas karkais mopo käsistä niin löytyyhän multa noita raksapressuja (~10x10m) mutta sellaista ei joka ilta viihtis vetää mopon päälle. Joku ehdotti sellaista drive-in kaappia mutta se ei mahdu pihalle.

Muoks: Prkele kun olis pitäny panna tonne tallin puolelle. No, onhan tää peite kyllä päälle puettavakin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Bilteman XL ja nimenomaan XL eikä XXL koska XL on levempi ja korkeampi.
    Lainaa Keno kirjoitti Katso viesti
    Bilteman XL ja nimenomaan XL eikä XXL koska XL on levempi ja korkeampi.
    OK, kiitoksia. Sattumalta löysinkin riittävän ison peitteen tänään Allrightista kun kävin ostamassa pari kypärämyssyä.
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    OK, kiitoksia. Sattumalta löysinkin riittävän ison peitteen tänään Allrightista kun kävin ostamassa pari kypärämyssyä.
    Kiva että löytyi. Nyt tästä ketjusta vois olla hyötyä jollekin tulevallekin lukijalle, jos kertoisit, minkä peitteen ostit.
    ...
  5.  
    Lainaa pxu kirjoitti Katso viesti
    Kiva että löytyi. Nyt tästä ketjusta vois olla hyötyä jollekin tulevallekin lukijalle, jos kertoisit, minkä peitteen ostit.
    Sorry, joo tosiaan unohtui. Mun eka peite oli Helsingin Pyörä ja Moposta hankittu XL-koon peite. Kuten yllä kerroin, takaboksin kanssa mopon perä jäi paljaaks.

Allrightin peite on tuo XXL-koko sivulla. Jostakin syystä ei nyt aukea tuo linkki tuohon varsinaiseen peitteeseen..

Peitettä kokeilin takapoksin kanssa ja hyvin toimii elikä peite on riittävän iso ja renkaatkin saa suojaan. Sivulaukkuja en ole vielä kokeillut mutta mututuntumalla nekin mahtuisi hyvin peitteen sisään. Peitteen alaosassa on vielä lenkki jolla saa helmat yhteen. Tuntuu ihan hyvältä peitteeltä mutta vaikuttaisi siltä että on parasta odotella pakoputken jäähtymistä ennen kuin heittää peitteen päälle (no sinä aikanahan vois tehdä jotakin hyödyllistä kuten sim. voidella ketjut jos ei ole automaattirasvaria).