Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Laitetaan tämä nyt tänne, kun kuitenkin tää pp tulee pian tänne avautumaan erään Volvo-kuskin edesottamuksista. Ja hyvähän sitä on muidenkin tästä hieman lukea miten sillä moottoripyörällä ei pidä ajaa ja käyttäytyä, jotta välttyy "kaikenmaailman idioottien" aggresioilta.

Taustasta sen verran, että olen ex-motoristi ja tiedän kyllä ihan hyvin miten "turvaton" prätkä on, miten se liikkuu ja niinspäispois. Olen myös ajellut kilpaa eri vehkeillä, että turha tulla vitisemään miten milläkin pelillä kuuluu turvallisesti ajaa ja niispäispois.

Mennään siis tähän aamuun, tai paremminkin keskipäivään, jolloin heräsin, kun kesälomalla tässä ollaan. Tai voihan sen kertoa tarkemminkin. Tulin eilen illalla reissusta ja, kun aamulla/keskipäivällä tuossa heräsin, niin kahvi oli loppu (suodatinjauhettu Juhla Mokka) ja piti lähteä sitä hakemaan, kun reissussakaan sitä ollut saanut, pillua kyllä. Hyppäsin siis tuohon kotteroon, D5 tulille ja keula kohden Saloa. Enkä nyt sano, että poljin sitä sen enempää kuin laki sallii, mutta olin aikast tyytyväinen, ettei ekalla 4km pätkällä tullut yhtään nysvää perä edellä vastaan. En myöskään sano, että olisin hakenut nuotilla parempaa ajolinjaa vastaantulleeseen T-risteykseen, josta pääsee parin kilsan spurtin jälkeen kääntymään isommille vesille, numeroltaan muistaakseni 110-tie.

No juu, aiemmasta elämästäni tutulla tavalla nostin tuossa risteyksessä katseen kunnolla ylös, otin hieman ulkoa-sisälle-ulos-linjan ja näin kaukana eetterissä jonkun mopopojan tai skootterikuskiksi luulemani hinaavan ittetään ylös sitä pitkää ylämäkeä, jonka jälkeen on vielä jotain puolentoista kilsan mittainen pätkä siis ennen tuota 110-tein risteystä.

En nyt ole varma, että oliko tuossa Volvossa 163, vai 167 heppaa, mutta ainakin se tupruttaa ihan kivasti mustaa, kun kahvihammasta kolottaa. Eikä siinä sitten mennyt kivenpieremääkään, kun olin spurtannut mäen päälle ja yksnaks se "skootterikuski" menee vaappuen siinä edessä. Ei vissiin ollut tajunnut, että se 60km/h rajoitus oli muuttunut jo pari kilsaa aiemmin 80-rajoitukseksi eikä vissiin sitäkään, ettei se hänen pelinsä ollut mikään skootteri vaan tonninen Ninja. Kaikkein vähiten tämä näytti kuitenkaan tajuavan sitä, että jos joku iskee takanakkiin kiinni tuolleen, et yllättää taustapelien kuikuilusta huolimatta ja vieläpä Volvolla, niin voisko sitä sit piipahtaa bussibysäkille tai siirtyä peräti niiden käyttäjäksi?

Mun ei ole nyt tarkoitus provoilla, mutta MIKÄ VITTU SIINÄ ON ANTAA NOPEAMMALLE TIETÄ? Mutta ei, tämä nysvä lepuuttaa siinä kumpaakin kättään vuoren perään, kun ei tajua edes sitä, että noilla kyykyillä pitää nostaa pitkän matkaa poimu ykkösen paremmalle puolelle, jotta ilmanpaine jeesaa käsiä.

Että älä sinä pelle siellä yhtään vingu, jos sut sitten varpataan ihan vaan huvikseen pari-kolme kilsaa myöhemmin, saat niellä sitä mustaa tuhkaa. Olisit antanut mulle silloin tietä, kun sen aika oli eikä enää sitten, kun päätyy pöllöilyineen orgin keskustelupastoille. Mulle toivotan hauskaa kesää ja turvallisia ajokilometrejä!
    Kiitos päivän nauruista, saithan kuitenki sitä kahvia lopulta?
    Honda CBR 1100 XX -99
    Lainaa scud kirjoitti Katso viesti
    Kiitos päivän nauruista, saithan kuitenki sitä kahvia lopulta?
    Kiitos kiitoksesta, ja sain kyllä sitä kahvia! Oli myös ihan hauskaa tuota kirjoittaessa, kun enpä oo täällä piiitkään aikaan kirjoitellut ... syystä tai toisesta ... ja kaikkein eniten ilman hyvää syytä.
    Kaikkein eniten on ikävä omaa prätkää, vieroitusoireet jatkuvat vuodesta toiseen eikä siihen auta edes tuo Juhla Mokka.
    "lepuuttaa kumpaakin kättä vuoronperään....?"
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    No joo melkein samanmoinen jutta tänään, kun menin Alastarolle niin eikös tossa lapinkaupunginosan jälkeen joku ollut jollain iankaikkisen vanhalla tusina ninjalla konteissa joku kauhee läskiperse takana roikkumassa no minä päräytän ohi niin siitäkös tää pyöreäpää sitten kimpaatuu, kun joku ajaa kusiaisella ohi.

No ei siinä mitään eikös tää pyöreäpää sitten tee viikatemiestä halveksuvia ohituksia tuplakeltaisella joka paikassa ja koko matkan ennen kuin Eurasta kääntyi kohti Laitilaa.

Eli jos tunnistit itsesi niin älä ainakaan sitä läskipersettä tapata tuolla tavalla on niitä varmaan helpompiakin keinoja päästä siitä läskistä eroon?
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
  6.  
    Lainaa pasi1 kirjoitti Katso viesti
    No joo melkein samanmoinen jutta tänään, kun menin Alastarolle niin eikös tossa lapinkaupunginosan jälkeen joku ollut jollain iankaikkisen vanhalla tusina ninjalla konteissa joku kauhee läskiperse takana roikkumassa no minä päräytän ohi niin siitäkös tää pyöreäpää sitten kimpaatuu, kun joku ajaa kusiaisella ohi.

No ei siinä mitään eikös tää pyöreäpää sitten tee viikatemiestä halveksuvia ohituksia tuplakeltaisella joka paikassa ja koko matkan ennen kuin Eurasta kääntyi kohti Laitilaa.

Eli jos tunnistit itsesi niin älä ainakaan sitä läskipersettä tapata tuolla tavalla on niitä varmaan helpompiakin keinoja päästä siitä läskistä eroon?
    Ei naurun asia mutta kuitenkin

Kaikkea sitä leipä elättää....
    - Hullu saa olla muttei tyhmä