Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 110:sta
    Olis ehkä kannattanu valita harjoittelupaikka vähän toisin? Blaah..
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Uskomatonta, että tuomittu päiväsakoille tuollaisesta mitättömästä asiasta. Ajatelkaa jos kaverilla olis esim 4000/kk bruttó niin maksettavaa olisi tullut jotain 500€.

On tää uskomaton holhousvaltio. Joo joo eikä tartte tulla kertomaan, että muuta sitten pois jos niin ahistaa.
    pengis
    Miten helvetti voi "Keulia" sekunnin? Mielestäni sama asia kun silmien räpyttelystä saisi sakot silmät kiinni ajamisesta Tuollainen sekunnin pomppuhan nyt tulee ihan pienellä huolimattomuudella kaasun tai kytkimen käytössä tehokkaalla pyörällä.
    Lähes yhtä paljon kuin itse rangaistus suhteessa "rikokseen" mua hämmästyttää keltaisen lehdistön uutiskynnys.

Jos joku teini on saanu vuosi sitten 180€ sakkoa, ni miten se voi olla kansallisesti kiinnostava uutinen?!?
    Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
    Varmaanki siten että moottoripyöräilykausi on aluillansa nii mustanmaalataan kaikki motoristit heti enneku meitä on enempikin liikenteessä
    Honda Fireblade HRC 2012
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Miten helvetti voi "Keulia" sekunnin? Mielestäni sama asia kun silmien räpyttelystä saisi sakot silmät kiinni ajamisesta Tuollainen sekunnin pomppuhan nyt tulee ihan pienellä huolimattomuudella kaasun tai kytkimen käytössä tehokkaalla pyörällä.
    Joop itsellehän kolahti n.2 sekunnin(videolta tarkastin) keulimisesta se 18pvsakkoo+1kk ajokielto ja voin kertoo että aika kaukana on toi 180€ oman sakon summasta..
    BRAAAAPB...
    Mutta mitähän lättähatut sanoo kun vaihdetaan se keuliminen siihen että aletaankin jarruttelemaan niin että takanen ilmassa tullaan..

Mutta tollanen sekunnin keulasta sakotus on pilkun nussintaa sanon mä, pitäsköhän alakaa veteleen aina keuloja polkupyörällä ku jepet näkyy.

Ps. En kannata show:in vetämistä kansoitetulla alueella mut jos sivussa vähä nostattaa niin ei siitä tarttis likipitäen raiskaajana tuomita. Suomen rangaistuskäytäntö on aivan naurettava, vedät vähän keuloja vs käyt varkaissa kaupassa ja samalla vähän tappelet vaksin ja poliisien kanssa niin likipitäen samat sakot mutta keulojen vetämisestä voip lähteekki korttikin pois.

Pps. Tästä todennäköisesti herää melko mukavaa luettavaa, eli popcornit valmiiksi..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
    Pitää alkaa varomaan pyörän keulan kanssa. Tollasella KTM 690 enska/smotolla saa välillä suorastan vahingossa eturenkaan irti tiestä ihan normaalissa kiihdytyksessä, ei tarvii kiertää edes tuppia nurin. Saa olla aika varovainen jos meinaa tollasella pitää eturenkaan jatkuvasti tiessä.

En ole mikään keulija, en edes osaa enkä uskalla keulia, enkä pidä keulimisesta. Siitä huolimatta eturengas on aika usein tiestä irti, jopa ihan normi mutkatiellä. Tuppaa olemaan kyseisen pyörän herkkä ominaisuus, selittele sitä sitten Poliisille. Kerran sanonut niille että koitappa ihan ite niin tiiät mikä tässä pyärässä mättää...
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Mutta tollanen sekunnin keulasta sakotus on pilkun nussintaa sanon mä, pitäsköhän alakaa veteleen aina keuloja polkupyörällä ku jepet näkyy.
    Mä kokeilin - ei olis kannattanu. Olin ottanu terassilla muutaman kaljan ja keulin itseni selälleen, kun en ehtiny avaamaan lukkopolkimia...

Konstaapelien naurusta ei meinannu tulla loppua ja totesivat, et "eiköhän tossa ollu rangaistusta tarpeeksi"
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"

Mun mielestä koko tapahtuma tiivistyy tuohon hymiöön: Mitäs me ammattirikolliset, vertaa päiväsakkojen määrää nk "oikeisiin" rikoksiin niin hahmottaa missä sarjassa mennään. Prosenttiliiviä ei viitti hankkia, mutta joku vois järkeillä oikean prosenttin kakspyöräsistä Suomen liikennevirrassa ja teetetään nahkaliivit Org tunnuksella ja kys. % siihen mukaan.
    -06 Ducati 999s
    ei sillä ole järkevyyden kanssa mitään tekemistä, pelkovaikutusta sillä haetaan.

sinänsä kohtuullista jos vain sakottaa, kun uhoavat, että lähtee kortti keulimisesta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Miten minullakin tulee mieleen se vuosi sitten alkanut megakeskustelu: mölyt mitattu liikenteessä, tai jotain sinne päin.
    <p>.</p>
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    ei sillä ole järkevyyden kanssa mitään tekemistä, pelkovaikutusta sillä haetaan.

sinänsä kohtuullista jos vain sakottaa, kun uhoavat, että lähtee kortti keulimisesta.
    Näin minäkin olen kuullut, että lappu se on aina mikä lähtee + sakkoa.
    Toihan rupiaa olemaan ihan järkevääkin jos vaan saa sakkoa ja lappu säilyy, tosin vissiin sit kun niitäkin on se 2 vai 3 vuoden aikana niin lähteehän siitäkin se lappu.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Mä just budjetoin ens kaudelle tän perusteella kaksitoista noin 8 sekunnin keulimista ihan vaan omaks iloks
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Mä vaikka maksaisin tommosen määrän päiväsakkoja jos osaisin keulia. Vahinkokeulia ei lasketa mukaan
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Vähän OT.eetä.

Tulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.

No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
    Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.

Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta......

Edit jaa muitakin näköjään provosoi tuommonen
    T7
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mä vaikka maksaisin tommosen määrän päiväsakkoja jos osaisin keulia. Vahinkokeulia ei lasketa mukaan
    Ai jos keulii vahingos 3s niin siitä ei tuu sakkoo?
    Horo Elää !
    "It Aint What You Do,
    eikä edes How You Do"..... vaan Where You Do....
    Tai no.... oikeastaan Where You ymmärrät jättää tekemättä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    Ai jos keulii vahingos 3s niin siitä ei tuu sakkoo?
    Ei, kun vahinkokeulia ei lasketa osaamiseks. Sakko niistäki tulee, mutta mä en koskaan ole keulaa saanut ylös kun olen yrittänyt, vahingossa kyllä.
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Ei, kun vahinkokeulia ei lasketa osaamiseks. Sakko niistäki tulee, mutta mä en koskaan ole keulaa saanut ylös kun olen yrittänyt, vahingossa kyllä.

totta tosiaan
    Horo Elää !
    On tuo vaan naurettava tuomio moisesta "rikkeestä".....

No, joskus kun jo eläkkeellä olen ja oikeen on alkanut vtuttamaan, niin saatanpa perustaa oman sheriffintoimiston (vähän niinkuin ghostrider- tyyliin), mutta mä käyn vaan ajelemassa vanhalla trumpalla viitta päällä ja pyssyttelemässä värikuula-aseella kaikkia stanan autoilija koheltajia... semmonen kevyt sarja vaikka tuulilasiin ohimennessä.....:
    T7
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Vähän OT.eetä.

Tulin äsken Manskua pitkin Finlandiatalolta pohjoseen päin. Auto alkoi luisumaan mun kaistalle (ajoin pakulla oikeaa) ja kattelin tietty jotta mitäs nyt taas. Kun en enää voinu sivumpaan mennä niin töötti soimaan. No auto takaisin omalle kaistalle ja menin siihen viereen niin jumalauta..!!! Se stanan mimmi siellä piti isoa päivyri/allakkaa ratin edessä ja puhelin toisessa handussa. Piti siis jonkinmoista puhelinpalaveria....siis oikeasti ruuhka-aikana manskulla.

No, jos tommonen ajaa kesällä mopon kumoon, niin se harakka heittää kännyn ja allakan sivuun ja sanoo vaan ettei huomannu ja thats it.....
    Joka stanan päivä, kun tulen keskustan läpi niin näen lukuisia ja lukuisia punaisiapäinajoja ymsyms.

Jotta sitä vaan, että kyllä vtuttaa tuommosen sakon saajan puolesta......

Edit jaa muitakin näköjään provosoi tuommonen

Pointti tällaisessa holhousyhteiskunnassa on se, että kaikki joka on kivaa pitää kieltää tai siitä pitää ainakin sakottaa tai antaa ehdollista ja tietenkin sitä pitää verottaa tappiin.
    Hyväksyttävää on vain kukkahattujen määrittelemä hauskanpito; tyyppiä kirjastossa ja uimahallissa käynti.
    Tyypillistä tälle on se, että se maksetaan verovaroin.
    Poikkeuksellisesti lähtökohtaisesti tuomittava hauskanpito voidaan sallia kunhan se edesauttaa jonkin poliittisen päämäärän saavuttamista (esim Lapissa hiihtäminen joka on Kepun erityisessä suojelussa).
    pengis
    kaikkia stanan autoilija koheltajia...
    Noh noh, pysytääs nyt asialinjalla...
    Pysy nyt tässä millään linjalla.... kun kattelee
    tuota lumipyryä..... KELETANA .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Se oliskin kivaa, kun poliisi pysäyttää keulimisen jälkeen. Syytä kysellessään vastaisi vaan, että "Joo tuli pikkunen kykäpommi vahingossa.. ei ollu tarkoitus" ja asia olisi sillä selvä.

Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    No, joskus kun jo eläkkeellä olen ja oikeen on alkanut vtuttamaan...
    Ei eläkkeellä oo moisille aikaa kun pitää pitää kivaa ja jos se vtutus oikein nousee siitä pääsee pullolla punkkuu

Lainaa Pitkiss kirjoitti
    Syytä kysellessään vastaisi vaan, että "Joo tuli pikkunen kykäpommi vahingossa.. ei ollu tarkoitus" ja asia olisi sillä selvä.
    Testataan tän kesän letkalla...???
    Mopovapaa vuosi

Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Pysy nyt tässä millään linjalla.... kun kattelee
    tuota lumipyryä..... KELETANA .
    No nyt osu ja uppos Bone!!!!!
    T7
    Älkää muuta sanoko...
  30.  
    Lainaa Mariini kirjoitti Katso viesti
    ...joku vois järkeillä oikean prosenttin kakspyöräsistä Suomen liikennevirrassa ja teetetään nahkaliivit Org tunnuksella ja kys. % siihen mukaan.
    Jos se olisi ihan vain ORG!laisten liivi, niin se olisi sitten promilleliivi
    Jäsenmaksun maksaneita kun on se tuhatkunta viisimiljoonaisesta kansasta eli 0,02 prosenttia...meniköhän toi oikein...
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen