Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Nähtävästi nyt liian ylhäällä, koska ei käy kunnolla kun, vasta mopon käytyä tyhjäkäyntiä hana kiini jonkin aikaa.
    Elikkä kohoa ylös vai alas?
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
    Alas. Jos siis pintaa haluaa alas.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Kohoa alaspäin jolloin sulkee neulaventtiilin aikaisemmin. Voi myös olla että itse neulaventtiili ei pidä kunnolla, jolloin päästää bensaa kohokammioon vaikka uimurin korkeus olisikin oikein säädetty...
    Nimimerkillä: Husseen uus neulaventtiili parhaillaan postissa matkalla...
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
    Lainaa teem085 kirjoitti Katso viesti
    Nähtävästi nyt liian ylhäällä, koska ei käy kunnolla kun, vasta mopon käytyä tyhjäkäyntiä hana kiini jonkin aikaa.
    Suosittelen tarkastamaan ko. mallin ohjekirjasta,kuinka pinta mitataan.Omassani pinta mitataan läpinäkyvän letkun avulla pyörä käynnissä.Säätö tehdään kohon korkeutta muuttamalla ja siihen on myös mittaus, kaasuttimen kohokammion kansi ylösalaisin käännettynä mitataan kannen ja kohon välinen etäisyys.
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen tarkastamaan ko. mallin ohjekirjasta,kuinka pinta mitataan.Omassani pinta mitataan läpinäkyvän letkun avulla pyörä käynnissä.Säätö tehdään kohon korkeutta muuttamalla ja siihen on myös mittaus, kaasuttimen kohokammion kansi ylösalaisin käännettynä mitataan kannen ja kohon välinen etäisyys.
    Tuota mittausta olen suunnitellut itsekin. Tosin taso korjaantui uusilla neulaventtiileillä.
    Olin aatoksissa hankkia tälläisen http://www.ebay.com/itm/Carburetor-C...277039&vxp=mtr
    Onko näistä kokemuksia ?
  6.  
    Lainaa teem085 kirjoitti Katso viesti
    Tuskinpa sitä kohoja säätämällä kuntoon saat. Neulaventtiilit tai o-renkaat vuotaa ohi venttiilin ja kaasari tulvii. Kaasarit pöydälle ja korjaussarjat kaikkiin, niin tulee melko suurella todennäköisyydellä kuntoon.