Eli R 1200 RT Jarrupalat kohta vaihtoon.. 3.5 mm pintaa
Ajattelin laittaa jotkut tarvike palat... Kun Biimerin omat 165€ pari... ja tarvikkeet melkein puolet halvemmalla..
Antakaas kuulua.. mitä kannattaa laittaa... Tähän asti käyttänyt BMW:n omia..
/Kid
Tarkoititko kenties Biltemaa.
Sen palat sulaa alla ainakin mulla radalla yhdessä sessiossa.
En ikinä osta enää sieltä. Kerran kokeilin.
No mä jarrutankin paljon agresssiivisemmin radalla kuin sä liikenteessä, kai. Sä ajat kai vaan matkaa.
Motonetistä saa hyviä Ferodon ja kanssa Lucasin paloja kanssa kohtuu hintaan.
Niitä mä käytän mun R1100GS pyörässä. Ja ne kestää oikeasti vaikka rata-ajoa.
Ja tietysti sitten matka-ajoa tosi pitkään.
Saa niiitä Ferodon paloja kanssa All Rightistakin melkein samaan hintaan kuin Motonetista.
Siis tuolla on paloja ja osia R1200 pyöriin
Ei noita Bemarin originaalipaloja kannata oikeasti ostaa sikahintaan.
Pekka
Mäkin tilasin uudet palat kun ajattelin että näyttäis niin vähän olevan nykysissä. Uusissa EBC:n mun pyörään sopivissa paloissa jotain 3,8mm uutena, eli vaihtamatta ne jäi - nykysissä vanhoissa n.3mm. Takapaloissa oli uutena vähän enemmän, tyyliin 4mm, ne nyt kehtasi vaihtaa kun takajarrupalat oli siellä 2mm hujakoilla.
Olin aika ihmeissäni kun uusia paloja kädessä pyörittelin.
Viimeksi muokannut: Tuuchen; 09.07.2014 klo 01:26.
:-D
Joo en nyt heti ole vaihtamassakaan... meinasin käydä lenkin norskissa, lapissa.... .. Mukaan täytyy kyllä ottaa..
Tuolla motonetissä ei suoraan mallia löydy.. (tai en osaa katsoa) 1200 Rt 2005.. alkaa vasta 2006 tuo lista..?
Tuolla Stormilla Ebc Sintteriset Jarrupalat... noita katselin...
http://www.storm-motor.fi/osat/moott...arrupalat-128/
Joo tuo BMW hinnoittelee itsensä ulos noilla omilla hinnoillaan..
/Kid
Ei se todellakaan oo hukkaa. Se on sitä hauskuutta. Ensin kiihdytät sorakurvista ulos sladissa ja seuraavaan mutkaan kunnon jarrutus, pienemmälle vaihto ja taas sama juttu. Ja tätä jatkuu kunnes soratie loppuu. Radalla sama juttu. Huima kiihdytys, tiukka jarrutus mutkaan ja taas ulos mutkasta, ilman sladia kyllä, ihan sikana. Ja homma jatkuu, kunnes rata loppuu, tai kierrokset.
Pekka
Motonetin sivuilla on jotain häikkää noissa vuosissa. Kyllä ne samat palat käy sullekin ja noihin pyöriin kanssa.
Samat etupalat noissa pyörissä BMW Max Fichen mukaan
Ei ne palat ole tuossa 2005-2006 välissä mihinkään muuttuneet.
Pekka
Kerran muuten kävi All Rightissa niin, että oli pakko mennä sieltä ostamaan Ferodon paloja, kun Motonetista oli loppu.
Kerroin siinä tiskillä, että hinta näyttää olevan sama kuin Motonetilla.
Heppu sanoi, että eihän se käy ja antoi mulle alennusta niistä paloista.
Saatan mennä vielä uudestaankin.
Pekka
Jos on paloja ja levyjä haussa niin viestiä myynti@mamasan.fi EBC:n tavaraa saa ja vieläpä edullisemmin kuin noista "tarvike-supermarketeista"![]()
F800GSA