Moro,
Uutena noviisina ja varmasti väärin hakutoimintoa käyttävä hahmo kyselee.
Tommoisen pelin hommasin hiljattain, kilsoja takana 65 tonnia, ja pyörästä tehty dokumentaatio on niin vaikuttava että ihmettelen suuresti jos ajomäärä ei pidä paikkaansa.
Käsitykseni mukaan kyseinen peli luotettava ja kone kestää kilsoja, millaisia kilsa määri täällä on porukat ajelleet tommoisilla? mielenkiinnosta kyselen kun pyörä on upee ajettava ja varmasti pitkään mun käytössä, mietin kyllä hetken kun tuota hommasin, että onko toi 65 tonnia jo paljon mutta kaikki toimii hyvin ja kulkupuoli on kunnossa, edellinen omistaja oli käyttänyt penkissä pyörää hiljattain ja takapyörältä tehot lähes samat kun tehtaan mukaan pitää olla.
Viimeksi muokannut: milp; 08.07.2014 klo 14:39.
Eipä tuolla vielä hätää ole. Omistan samanlaisen, samanikäisen jolla ajettu nyt 97 tonnia ja n. 92 tonnin kohdalla piristelin laitetta avarammalla putkella ja suutinsatsilla. Hyvin rokkaa ja luotettava peli on. Pari lataussäädintä on ehtinyt jo kärvähtämään. Sehän näissä on heikko lenkki.
Lunta on ollut jo ihan riittävän kauan.
Lataussäädin on tuossakin mennyt ja hiljattain vaihdettu. Pyörä on viimeisen 5-vuoden aikana ollut todella vähällä käytöllä, joinain vuosina ei ole tullut kun 200-500 kilsaa vuodessa.
Eli se satkutonni ei ole vielä mitenkään hirveesti tuommoiselle laitteelle, minkä putken olet vaihtanut? tuossa mun pelissä on nyt kiinni Remuksen pönttö.
Minulla on sellainen rosterivaimennin mallia erittäin vapaasti hengittävä. Autoon tarkoitettu alunperin.
Lunta on ollut jo ihan riittävän kauan.
Itellani -93 mallia. 115tkm kohta ajettu, hyvin kulkee edelleen. Hyvin huollettuna motti kestää 150-200tkm ainakin., jos ei enemmänkin
IP
Eli tuntuu olevan kestäviä ja varmasti juurikin niin, että huollettuna kestää tietysti enemmän kilometrejä.
ihan hyvät kilsat on jo sulla alla. Hondat tuntuu monesti olevan hyvin kilometrejä kestäviä laitteita, itsellä enemmän kokemuksia 70-luvun alun 750 hondista eli tuutista ja nehän kestää myös hyvin kilsoja jos vaan huoltaa ja vaihtaa öljyjä.