Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    kuin n. 10 volttia. Käynnistyy täyteen ladatulla akulla, mutta siis ei anna tuota12-13 volttia jonka johdosta valot alkaa vilkkua ja lopputulos huono. Tämä naapurin pyörä, joten en valitettavasti tuon enempää osaa sanoa. Jännitteensäätäjään epäillys kohdistuu, mutta hinta biketeamilla 490 e joten kokeiluun ei kuulemma innostusta jos vika ei ole varma. Vikakoodia kuulemma antoi muisitin mukaan P1560 .
    Jos näillä vaillinaisilla tiedoilla vinkkiä ja jos epäillys jännitteensäätäjästä niin onko tietoa mistä halvemmalla kuin tuolla hinnalla.
    Äänitorvi ei myöskään toimi jos sillä merkitystä asiaan
    Kiitollisena välitän mahdollisia tietoja.
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  2. #2
    No perustarkistukset vian selvittämiseksi.

    - Latausjännitteen tulisi olla siellä 13.7V hujakoilla kun homma toimii.

    Nyt on vähän epäselvää että mitä tarkoitat tuolla 10V. Jos akku on ladattu täyteen ja käynnistyksen jälkeen mitataan vain 10V niin siellä on joku muu sähkövika joka syö sitä. Täyteen ladattu akku kyllä pitää sen 12.5V jonkun aikaa vaikka ei peli lataisikaan.

    ko pyörää sen enempää tuntematta lataus puolen vian haku on sitten seuraavanlainen:

    - Irrotetaan tasuri/regu ja mitataan siihen laturilta tulevat kolme johtoa..

    * johtojen välinen resistanssi kaikissa sama (hyvin pieni ohm määrä)
    * yksikään johto ei ota runkoon kiinni
    * koneen käydessä johtojen välinen jännite 3k kierroksilla jossain 80V hujakoilla (edt: vaihtojänöä tämä siis)

    Jos joku näistä ei natsaa niin käämit paskana ja vaihtoon. Jos taas kaikki toimii niin vika on "jännitteensäätäjässä". Sitäkin voi mittailla mutta kun siellä ei ole mitään korjattavissa olevia osia niin on vähän turhaa.

    Toisekseen, tuohon ei tietenkään varmaan tarvi laittaa varmaan juuri sitä hipo merkki osaa vaan saahan noita tarvikkeenakin, esm Rectifier Regulators - Rick's Motorsport Electrics ovat toimivia. Saa myös Ebayn kautta.

    Toki ihan toisenkin mopon vehkeet usein käy sekä yleismalliset jos yhtään osaa askarrella.

    Mutta siis jos täyteen ladattya akku näyttää käynnistyksen jälkeen 10V niin kuulostaa että menee maihin jostain muualta...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  3.  
  4. #3
    Ei kannata tosiaan laittaa samanlaista jännitteensäädintä rikkinäisen tilalle, koska nykyiset ovat paljon parempia tekniikaltaan, ennemmin vaikka tälläinen:http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_tr...at=0&_from=R40
    Omassa Trumpassa tälläinen ja hyvin toimii.
    Ja jos staattori on rikki, niin täältä:http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_od...tator&_sacat=0

    Jos Lontoo taipuu niin täältä lisätietoa:http://www.triumphrat.net/speed-trip...r-upgrade.html