Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 111:sta
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Uppista. Tuntui hukkuvan tämä mun viesti tuohon ketjuun. Etsiskelen edelleen varakyytiä Ahvenistolle jos en saa mun mopoa Taren kärryyn. Ranne oli kylmähauteessa yön yli mutta ei taida olla ajokunnossa Ahvenistolle saakka (jos joutuu ajamaan mopon sinne saakka). Täytyy tuunata ranteeseen tänään joku lasta että pääsen radalle.
    No niin, menomatka saattaa mennä Taren kärryllä mutta paluu ei joten oliskos mahdollista saada mun mopo kärryyn/pakuun paluumatkaksi (mihin tahansa pks alueelle). Heitin juuri äsken pienen lenkin ja ajamaan pystyn mutta pitempi matka saattaa olla hankalampi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Uppista. Tuntui hukkuvan tämä mun viesti tuohon ketjuun. Etsiskelen edelleen varakyytiä Ahvenistolle jos en saa mun mopoa Taren kärryyn. Ranne oli kylmähauteessa yön yli mutta ei taida olla ajokunnossa Ahvenistolle saakka (jos joutuu ajamaan mopon sinne saakka). Täytyy tuunata ranteeseen tänään joku lasta että pääsen radalle.
    Tuon kätesi takia saatat vaarantaa oman ja muiden radallaolijoiden turvallisuuden, pitäisikö sinun ihan rehellisesti katsoa peiliin ja siirtää rataharjoittelu ajankohtaan, jossa olet varmasti terve ja saanut hiukan lisää tuota ajokokemusta isolla pyörällä ennen radalle menoa?
    Käsi lastoitettuna radalle ja lyhyt ajokokemus ei kuulosta turvalliselta radalle menolta.
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Tuon kätesi takia saatat vaarantaa oman ja muiden radallaolijoiden turvallisuuden, pitäisikö sinun ihan rehellisesti katsoa peiliin ja siirtää rataharjoittelu ajankohtaan, jossa olet varmasti terve ja saanut hiukan lisää tuota ajokokemusta isolla pyörällä ennen radalle menoa?
    Käsi lastoitettuna radalle ja lyhyt ajokokemus ei kuulosta turvalliselta radalle menolta.
    Hauskaa miten erilailla ihmiset kokee asioita. Itse en näe minkään valtakunnan riskinä radallaololleni jos joku ajaisikin seassa käsi siteessä tai polvi tuessa parin buranan turvin. Toinen tarina on sitten se että ahvenisto erityisesti on suht fyysinen rata kikkuraisuutensa ja suorattomuutensa johdosta. Näkisinkin siis suurimpana riskinä ranteen parantumisen jos sitä piinaa affenalla päivän. Mutta se taas on täysin ranteenkantajan oma valinta. Jos ajattaa niin sinne vaan ja ilo irti. Kukkahattuilu saati muu jeesustelu ei istu ratailuun sitten missään muodossa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Tein lenkin tänä aamuna ja ranne tuntui hyvältä ei mitään ongelmia. Pelkään ainoastaan "siirtoajoa" kotoa radalle ja takaisin.

Niin, ja ajan hidas II ryhmässä ja osallistun AT2:seen jossa nopeudet ovat pieniä.

Muoks: Jos sitten ranne alkaa vihoittelemaan niin voinhan mä lopettaa sen ajamisen kesken. Mä olen tulossa sinne lähinnä nauttimaan ajamisesta (ja tietenkin opettelemaan), en kilpailemaan.

Muoks 2: Tapaan Taren tänään joten keskustelen hänen kanssaan.
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Tarkemmin tuota katsottuani niin voisi kiinnostaa! (Sekotin AT2 koulutukseen tämän!)

Mitenköhän kun toi oli aika pienelle porukalle niin suhtaudutaan jos lähtee pois kesken päivän?
    Minun pitää lähteä kohti töitä siinä 16.30 aikoihin. Kannattaako jättää koulutus välistä ja harjoitella itekseen vai onko ok?

Just ostin Orgin jäsenyydenkin eli tämäkin olisi ok
    Näitä ei oo kuin pari kertaa kesässä ja 4-5 henkeä kerrallaan, jos kiinnostaa yksilöllinen koulutus kypäräpuhelimen välityksellä niin älä mieti enempää. Eikä se haittaa jos aikaisemmin lähtee, luultavasti Hannula(vetäjä) pystyy sen koulutusjärjestyksellä sumplimaan.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Tein lenkin tänä aamuna ja ranne tuntui hyvältä ei mitään ongelmia. Pelkään ainoastaan "siirtoajoa" kotoa radalle ja takaisin.

Niin, ja ajan hidas II ryhmässä ja osallistun AT2:seen jossa nopeudet ovat pieniä.

Muoks: Jos sitten ranne alkaa vihoittelemaan niin voinhan mä lopettaa sen ajamisen kesken. Mä olen tulossa sinne lähinnä nauttimaan ajamisesta (ja tietenkin opettelemaan), en kilpailemaan.

Muoks 2: Tapaan Taren tänään joten keskustelen hänen kanssaan.
    Nonni, laastarikaupasta hommattu rannetuki, ei siis mikään LASTA. Ei estä ajamista radalla. Kaasukahva kääntyy mulle ihan riittävästi.

Muoks: Parin tunnin keikka Taren perässä meni ilman ongelmia käden kanssa joten radalle tullaan.
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Näitä ei oo kuin pari kertaa kesässä ja 4-5 henkeä kerrallaan, jos kiinnostaa yksilöllinen koulutus kypäräpuhelimen välityksellä niin älä mieti enempää. Eikä se haittaa jos aikaisemmin lähtee, luultavasti Hannula(vetäjä) pystyy sen koulutusjärjestyksellä sumplimaan.
    Ok,

En mieti enempää! Laitan YV:tä!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
    Mulla olis liputusvuoro nopeaan ryhmään, jos joku haluaa moisen, niin pistäkäättes privaa.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Huomenna olisi tarkoitus lähteä ahvenistolle ja jos tilaa löytyy, niin ihan radalle saakka kurvailemaan, ja jos yoshimurisija vaan suoltaa desibelirajoihin soveltuvat lukemat.

Verkkokauppa näytti jo sulkeutuneen, mutta ainakin eilen tilaa näytti olevan. Olen siis varovaisen toiveikas.

Kertokaapas muuten ensikertalaiselle orgin ratapäiville (mahdollisesti) osallistuvalle, pitääkö tuo ratamaksu olla käteisenä vai löytyykö kortinlukijaa millä voi kuitata järjestävälle taholle osallistumisensa?
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    No niin mussukat, kass tässä

Päivän liputusvuorot:

portti lippu1 lippu2
    10-12 Daniko HuR1cane Timpa
    12-14 SAM66 henkka 71 tuhti
    14-16 Boom Driver Tiuso Ville S.
    16-18 Taffu_altteri Juvi ASA

Varalla: Jasu 75

Lista löytyy myös aloitus viestistä.

"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Kertokaapas muuten ensikertalaiselle orgin ratapäiville (mahdollisesti) osallistuvalle, pitääkö tuo ratamaksu olla käteisenä vai löytyykö kortinlukijaa millä voi kuitata järjestävälle taholle osallistumisensa?
    Vain käteinen kelpaa, toistaiseksi...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    OK, hyvä. Mukaan tullaan. Paikka ilmeisesti tämä
    Tuun myös Keimolaan kasiksi.
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Tuun myös Keimolaan kasiksi.
    Taidetaan olla siellä sit keskenään?
    Hei. Löytyykö täältä keneltäkään apuja huomenna! Neste kytkin ei irrota kunnolla. Pystyy ajamaan mutta vähän luistaa... Ja tarvis huomenna päästä ajamaan mutta nesteet on himasta loppu! Pystyiskö kukaan jeesaamaan aamulla? Tarvittava neste on dot4! Yv tavoittaa kiitos!
    Suzuki GSF600n -01 *2008
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Hei. Löytyykö täältä keneltäkään apuja huomenna! Neste kytkin ei irrota kunnolla. Pystyy ajamaan mutta vähän luistaa... Ja tarvis huomenna päästä ajamaan mutta nesteet on himasta loppu! Pystyiskö kukaan jeesaamaan aamulla? Tarvittava neste on dot4! Yv tavoittaa kiitos!
    Sainkin ilmat pihalle pääsylinterin ilmausnipasta! Ei tarvinnut lisäillä nestettä nyt on kytkin taas tunnollinen ja itrottaa!
    Suzuki GSF600n -01 *2008
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä että saadaan pieni letka pystyyn. Mä voin olla se peräpukama.
    Mä ajattelin myös liittyä porukkaan.
    Ducati XDiavel
    ex. Suzuki GSR600
    Ajan myös tuota kautta. Jos aikataulu täsmää ja asemalla on porukkaa saatan liittyä joukkoon (katsotaan aamusta).
    B-King
    Ylös, ulos ja radalle.. Täältä läx!
    Husqvarna 701LR
    Kelit kohdillaan, kivasti kulki ja portilla sai välillä levätä.
    Kiitos kaikille mukavasta seurasta.
    Kelit kohdillaan, kivasti kulki ja portilla sai välillä levätä.
    Kiitos kaikille mukavasta seurasta.
    Jaahas, SAM66 ehti näköjään ekaksi. Mun puolesta suurkiitokset R1ivatulle ja tarezille ja tietenkin koko poppoolle. Oli todella mahtava päivä.
    Kiitoksia myös täältä!

Ensimmäistä kertaa .orgin päivillä ja pitkästä aikaa ahvenistolla, eikä pahaa sanottavaa löydy. Alusta saatiin säätöihin Scuuba:n(?) ansiosta ja talvella tapahtunut takahaarukan asennusmoka tuli siinä samalla selville. Muutama setti jäi väliin, kun piti käydä swingi nyppäämässä irti, mutta täähän on sitä motorsporttia.

Onko se vaan pienet piirit, kun heti tuli tuttujakin vastaan.
    Kiitokset taas koko porukalle, hieno päivä. Keli oli todellakin kohdallaan ja porukkahan on ...taattua .org - laatua! Hienoa että näitä jaksetaan järkätä Apparallakin, pidän siitä radasta! Päivän päätteeksi tourinkia mutkapätkien kautta majoitukseen ja ...järveen!!!
    Husqvarna 701LR
    Mitä ihmettä, kelit kohdallaan? Oli LIIAN kuuma! Muuten jees, tosi kiva rata ja lystiä oli. Palovammat sen kuin pahenevat ja moottoripyöräily taitaa tappaa mut hitaasti ihosyövällä
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Kiitos! Hieno päivä.. vähän kuuma.. mutta kiva

Muutaman kamerankin näin varikolla, joten kuviakin voi ilmeisesti odotella??
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Hieno päivä.. vähän kuuma.. mutta kiva

Muutaman kamerankin näin varikolla, joten kuviakin voi ilmeisesti odotella??
    http://mjvinnari.kuvat.fi/kuvat/

Tää kaveri oli järkkärin kanssa siellä varikolla kuvaamassa, lupasi pistää kuvat näkyville, kun ehtii
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Mitä ihmettä, kelit kohdallaan? Oli LIIAN kuuma! Muuten jees, tosi kiva rata ja lystiä oli. Palovammat sen kuin pahenevat ja moottoripyöräily taitaa tappaa mut hitaasti ihosyövällä
    Ei sellaista olekaan kuin LIIAN kuuma... Tai siis kerran myönnän, mutta silloin oli varjolämpö +48c. Oli liian kuuma. Nauttikaa ihmiset, koska kohta kahlataan loskassa ja märässä, pyörät talvisäilytyksessä, ja V***ttaa.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Kiitos! Kyllä kelpaa pärrätä, kun järjestelyt toimivat toimivat hienosti.
    Napsui.

Kuvia saa käyttää vapaasti, mutta varaan oikeuden ottaa sumeita, huonosti valaistuja, ohi menneitä ja muutenkin huonoja kuvia myös jatkossa.
  30.  
    Kiitos Ajotaito II:n kouluttajille! Hyvä kurssi, aloittelijan takki oli illalla melko tyhjä...
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen