Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ollaan varattu pari mökkiä Huhtaniemen mökkikylästä tuolle Kemoran heinäkuun viikonlopuksi torstaista sunnuntaihin.Muutama paikka olis vielä vapaana. Jos tarvit majoitusta niin viestiä tulemaan
    Ducati Monster 1200S, KTM 350 EXC-F
    Minä päivinä porukka meinaa ajella? Onko sunnuntaina montakin kiertämässä rataa?
    Triumph Speed Four -05 2012-2018
    KTM 790 Duke -18 2018 -
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jeswe kirjoitti Katso viesti
    Minä päivinä porukka meinaa ajella? Onko sunnuntaina montakin kiertämässä rataa?
    Jos vanhat merkit pitää paikaansa niin kyllä se sunnuntaikin on käytännössä loppuunmyyty.
    Superbike #7
    Nyt taitaa olla mökkipaikat täynnä.

Lainaa Jeswe kirjoitti Katso viesti
    Meidän porukasta osallistuu muutama ajotaito II kurssille ja nämä ajavat käsittääkseni vain perjantain ja lauantain. Pari tyyppiä pääsee paikalle vasta perjantaina ja ajavat la-su. Itse yritän olla ajokuntoinen kaikkina kolmena ratapäivänä.
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
    Jos jollakulla on isompaa tavaraa, jota ei pyörällä viitsisi kuljettaa, niin voi ottaa YV:llä yhteyttä nimimerkkiin Bloodgress tai minuun. Kaveri menee torstaina Kemoraan autolla kärryn ja pyörän kanssa ja itse menen perjantaina myös autolla. Takaisinkin tavarat kulkee kaverin kyydissä sunnuntaina.
    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Oliko teidän mökillä sauna varattu pe tai la iltoina? Jos on niin yhdistetäänkö voimat kun me varattiin se klo 21-23 molemmille illoille?
    Superbike #7
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oliko teidän mökillä sauna varattu pe tai la iltoina? Jos on niin yhdistetäänkö voimat kun me varattiin se klo 21-23 molemmille illoille?
    Minkä kokonen sauna tuolla oli? ...vai oliko niitä useampi.
    Mä oon varannut sen perjantaiksi klo 20-21.
    Suzuki GSXR 600 L1
    Lainaa tomppa82 kirjoitti Katso viesti
    Minkä kokonen sauna tuolla oli? ...vai oliko niitä useampi.
    Mä oon varannut sen perjantaiksi klo 20-21.
    Aika pieni. Oisko joku 5hlö.
    xxx
  9.  
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joko se sauna lämpiää kunnolla, hieman ollut nuhaset löylyt männä vuosina?