Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Lainaa poppeli kirjoitti Katso viesti
    Laitoin Kossin kuulokkeet samalla tilaukseen Motonetiltä kun oli tarve tilata muutakin, kypärän peräänkin soittelin mutta vielä se ei ollut palautunut talvilomamatkaltaan. Nuo Motosafe-tulpatkin täytyy hankkia, tähän saakka on menty niillä 3M oransseilla kertakyttötulpilla.
    Mulla nuop motosafet ärsyttää korvia kun pitää parin päivää putkeen ( noin 10-12h päivässä). Biltemat halvat kertakäyttöiset ajaa asiansa mutta niiden läpi ei kuule kypäräpuhelinta niin hyvin. Elämä valintoja täynnä.
  2.  
    Itse olen ajellut aina ihan normaalit napit korvissa, mutta nyt menin ja hommasin Sena 20s kypäräpuhelimen..

iso pelkoni oli että menee koko musan kuuntelu ihan persiilleen huonon laadun vuoksi.. mutta ei! ihan hyvä laatu ja riittävä voluumi, mutta!! on erittäin tärkeätä minne ne kaiuttimet lyö.

Esim omassa Shark Speed-r2 kypärässä on valmiit paikat kuulokkeille mutta kun kokeilen niitä jäivät kuulokkeet liian kauaksi korvista ja ihan väärään paikkaan, joten oli etsittävä uudet paikat.

mutta.. sama järjestelmä Shark Raw avo potassa ei ole niin hyvä koska ymmärrettävistä syistä on aika äänekäs viimasta johtuen :/ eli todennäköisesti pysyn noissa napeissa kyseisessä kypärässä.
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12