Moro.
Onko joku onnistunut liittämään bluetoothilla ko.vehkeeseen musiikkia kuuluviin kännykästä?? Itellä on moinen kypäräpuhelin ja en kyllä ole onnistunut siinä hommassa sitten millään, vaikka pitäisi onnistua ohjekirjan mukaan. Samsungin galaxy III ja interphone f3 siis työn alla ja täytyy sanoa että ei onnistu minulta ainakaan![]()
Soon sillälailla.....että millälailla.....
mitäköhän olet saanut tehtyä? onko paritus alkuunkaan onnistunut? oma f4 oli kohtuu helppo suoritus...
Ex: Kawasaki ER5 -99
Ex: Honda 954RR -03
Ex: Kawasaki Z900 -20
KTM 890 Adventure R -21
Mikäli f3 löytää puhelimen ja puhelut pelaa, niin tulee sinun käydä Samsungin bluetooth profiilista erikseen kykemässä median äänitoisto päälle.
ei se onnistunut millään keinolla, ja olin mä sitä puhelimen äänenä käyttänyt jo pari vuotta, mutta viime kesänä viimeksi kokeilin musaa soittaa sen kautta ja taas ajattelin että olisi tuo ominaisuus siihen tullut, vaan ei toiminut. Siitä vittuuntuneena kävin ostamassa scala riderin travellerin ja nyt soi niin kännykän musa, kuin laitteessa oleva radiokin.
Eli kyllä mä kaikki temput ihan oikein varmaan olin tehnyt, F3:sessa ei sitten vaan ollut sitä mahdollisuutta, koska tuo scala alkoi soittamaan ihan normi pariliitoksen jälkeen musaakin.
no nyt on F3:set myynnissä, josko joku vaikka haluisi ihan peruspuhelimen pottaansa..
Soon sillälailla.....että millälailla.....
Ainakin joissakin androideissa bluetooth stackki on sen verran erikoinen että ei pariudu musiikinkuunteluun ..
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021