Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 265:sta
  1. #211
    Palatakseni tuohon aiempaan "vent hose" kysymykseeni... Niin raadille kiitos jumien avaamisesta.

    Mä en jollain ihmeen tavalla tajunnu sitä, että totta perkeleessä tuonne kaasarin sisuksiin pitää sitä painettakin johtaa. Eikä "vacuumin" ollessa kyseessä tarvita tosiaan muuta ku normaali ilmanpaine. Siistiä tilittää tänne suoraan kuinka olematonta on oma osaaminen > vaan ketä kiinnostaa? Toivottavasti vastaillaan mahdollisimman monen muunkin jannun kysymyksiin, vaikka sitten vahingossa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #212
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Kysypäs Prätkäpajalta noita neuloja ja putkia http://www.pratkapaja.fi/
    Lequlla on aika hyvä kokemus noista i/ö sutsukeista ja jos ei tarvikkeita löydy hyllystä, niin tietää mistä niitä saa
    No kysäsin joo... Suosittelivat Nakkilan pyörää & mopoa jos osia meinaa tilailla.

    Enivei spostittelun lopputulos oli se, että ostin ittelleni toisen kaasarisetin missä kuulemma kaikki kunnossa. Setti samaan hintaan millä olisin hankkinu 4kpl. neuloja + 4 kpl. putkia. Eli kahtellaampa mitä sieltä tulee postissa. Pirun reilua palvelua ainakin, se tarttee sanoa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #213
    Jokos on sutsukit ajettu talviteloille? Oma meni eilen talliin ja ensiviikolla alkaa purku.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  4. #214
    Tuolla on malmikasa vielä pressun alla pihan perällä. Viime viikonloppuna ulkoilutin pari sataa km. Yleensä on talliin menny lokakuun lopussa joskus myöhemminkin.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5. #215
    Justiinsa pääsin testilenkiltä kotiin!

    Hankkimani kaasaripaketti tuli tänään postissa. Ajattelin ensin heittää sen sellaisenaan paikoilleen, mutta oli paljon paskasempi ku toi mun oma paikoillaan oleva setti. Varmaankin seisonu hyllyssä kotwasen? No, otin setistä neulat & emulsioputket talteen ja heitin ne paikoilleen vanhaan rouwaan. Paketti kasaan ja starttia > ei hemmetti käyny kun kahdella oikeenpuoleisella...
    Kerkesin siinä jo pikkasen manaileen ennen ku tutkin asiaa ja totesin, että vasemman puoleisia kaasareita syöttävä bensaletku oli tankin alla lytyssä / huonosti. Ilmeisesti mä olin niitä letkuja uusiessani jättäny sen sentin liian pitkäksi > aiheutti ahtaassa tilassa liian jyrkän "mutkan" ja painui kasaan. Napsasin letkusta hikisen sentin pois ja johan meni sulavasti asentoonsa. Starttia > rouva hörähti hienosti henkiin kaikilla sylintereillään. Jippikaijee! 40km testilenkillä ainakin pelasi hienosti.

    Hankkimani kaasaripaketin neulat oli kuin uusia, ainakin jos noihin mulla paikoillaan olleisiin vertasi. Tuolla aiemmin laitoinki jo kuvan yhdestä, mut nyt vasta kun näin mitä siellä kuuluis olla niin olihan se ero valtava. Mun vanhat neulat oli pykälien lisäksi varmaan puolta ohuemmat sekä myös lyhyemmät ku nää mitkä nyt tuli lyötyy paikoilleen.

    Pitää tässä vielä miettiä ottaako rouwan ajoon muutamaksi päiväksi vaiko ei?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #216
    Jaa niin, piti kommentoida myös tuota 35mm perän nostoa koiranluilla. Vähän on sellanen fiilis nyt ajolenkin jälkeen, et toi oli hyvä ensiapu. Eli pirteemmin toi mutkiin taittuu. Toki, koiranluut ei poista sitä faktaa et iskari on hankintalistalla. Tätä nykyistä on esijännitystä lukuunottamatta aivan turha säädellä = on aivan loppu.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #217
    Löytyisi ylimääräisenä tuo etsitty, himoittu ja haluttu takapenkin korvaava kate/koppa/cowl eli tämä

    Maksoin tuosta 40e (ostin väärän ), eli jos joku haluaa lunastaa sen pois niin 40e ja nouto tai +postit.

    niin ja vielä piti mainita, että 89-90 malliin.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  8. #218
    Ootko Yamaha1 myyny pyörän pois vai mitä se tuolla V-twin Cityssä tekee?

    Oma on edelleen tuhannen pillun päreinä, runko ja vanteet tuli juuri maalauksesta ja naputtelin laakereita paikalleen. Sunnuntaina enemmän kokoamista ja sitten odotellaankin moottoria..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #219
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Ootko Yamaha1 myyny pyörän pois vai mitä se tuolla V-twin Cityssä tekee?
    Yamaha1 lopetti dikitaalielämän viime lokakuussa.
    Samalla se uhosi luopuvansa maallisesta...
  10. #220
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Ootko Yamaha1 myyny pyörän pois vai mitä se tuolla V-twin Cityssä tekee?

    Oma on edelleen tuhannen pillun päreinä, runko ja vanteet tuli juuri maalauksesta ja naputtelin laakereita paikalleen. Sunnuntaina enemmän kokoamista ja sitten odotellaankin moottoria..
    Minun käsittääkseni sinne meni perheeltä 3 mopoa ja 2 uudenlaista tuli takaisin.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #221
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Löytyisi ylimääräisenä tuo etsitty, himoittu ja haluttu takapenkin korvaava kate/koppa/cowl eli tämä

    Maksoin tuosta 40e (ostin väärän ), eli jos joku haluaa lunastaa sen pois niin 40e ja nouto tai +postit.

    niin ja vielä piti mainita, että 89-90 malliin.
    Koppa löytyy edelleen, ja valkoisena jos en aikaisemmin ole maininnut. Jännä ettei enempää ole menekkiä, uudemman malliset on kiven alla ja helvetin kalliita. Kai noilla 89-90 malleilla joku vielä ajelee?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  12. #222
    Onko kenellekään lukijalle tuttu pyörä sinivalkoinen 95 -mallinen 1100W reknro CI-485?
    Viimeksi muokannut: Juhana N; 29.04.2015 klo 01:49.
    CBR1100XX ´99
  13. #223
    Noniin. Nyt ei lähde gixxerin penkki irti. Huolimattomuudesta sakotettiin. En edes yrittänyt kurkata penkin alle ostopäätöstä rustatessani. Niin tahi näin, niin vääntämällä avainta pyörän perässä olevassa lukossa satula ei urkene. Enkä sentään viitsi katkaista avainta vääntämällä väkisin. Onko ongelma jollekin tuttu ja löytyykö siihen jokin näppärä ratkaisu?
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  14. #224
    Ei aukee, vaikka täräyttää satulan takaosaa avainta vääntäessä alaspäin? Sieltähän ne koukut muistaakseni purevat kiinni, lukosta välittyy tangon välityksellä. Jotain väljistynyt, taikka jäänyt sinne satulan ja lukituskynsien väliin?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  15. #225
    Eli avain ei vaan käänny? Laitan jotain liukkaria sinne lukkoon. Voi tietty jumia sieltä penkin kiinnikkeestäkin. Omakin jumitti talven jälkeen, mutta pikku liukkarointi auttoi.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  16. #226
    Noniin. Vein koko pelin korjaamoon hoidettavaksi, koska muutakin pientä pyörässä ilmeni. Lukko tuntui olevan kuin kiveä, vaikka pyörän myyjäkin mainitsi tuon satulan painamisen. Liekö tosiaan jotakin tukkeensa siellä.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  17. #227
    Voi jestas... se lukko avaa sen satulan etuosan. Ei taka-!!

    Mutta yhtä kaikki, pyörä tuli käytettyä huollossa ja nyt on sitten uudet öljyt moottorissa, erinäisiä muita kohteita rasvailtu, takavanne putsattu, termostaatin ja tuulettimen toiminta testattu ja muutakin mukavaa. Mun ajomäärillä siis pari, kolme kuukautta huoletonta ajelua, kunhan ketjuja öljyilee ja pesee ajokin välillä ja muuta pientä. Huollosta päräytin oitis sadan kilsan lenkin. Yhdessä vaiheessa kiihdytin kunnolla ja olin vallan ihastunut kapistukseeni. Tuttavillekin olen kertonut, että minulla on uusi kaksikymppinen tyttöystävä, jota vaimokaan ei paheksu.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  18. #228
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Voi jestas... se lukko avaa sen satulan etuosan. Ei taka-!!
    Siis sen kaksiosaisen satulan etuosan takapään. Hakkasitko sitä pelkääjän satulaa? Mullahan sitä ei ollutkaan, kun oli se ducktail paikallaan liki koko ajan.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  19. #229
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Voi jestas... se lukko avaa sen satulan etuosan. Ei taka-!!

    Mutta yhtä kaikki, pyörä tuli käytettyä huollossa ja nyt on sitten uudet öljyt moottorissa, erinäisiä muita kohteita rasvailtu, takavanne putsattu, termostaatin ja tuulettimen toiminta testattu ja muutakin mukavaa. Mun ajomäärillä siis pari, kolme kuukautta huoletonta ajelua, kunhan ketjuja öljyilee ja pesee ajokin välillä ja muuta pientä. Huollosta päräytin oitis sadan kilsan lenkin. Yhdessä vaiheessa kiihdytin kunnolla ja olin vallan ihastunut kapistukseeni. Tuttavillekin olen kertonut, että minulla on uusi kaksikymppinen tyttöystävä, jota vaimokaan ei paheksu.
    Pakko sanoa, että naurahdin Hyvä, että selvisi!
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  20. #230
    Kiitos myötähäpeästä tahi vahingonilosta. Hain tosiaan pyörän huollosta, enkä vieläkään saanut satulaa auki. Meinasin jo soittaa sinne, että miten ne sai sen penkin sijoiltaan, kun mieleeni laskeutui hitaasti ja klimppeinä ajatus, että kokeilenpa irroittaa sen etummaisen perseenpaikan. Ja haa! Homma kävi kuin autokoulun videossa

    Semmoinen ducktail, tai mikä sen palan nimi onkaan, olisi mainio siinä kyytiläisen paikalla. Sen voisi aina sitten vaihtaa satulaan, kun kaunis nainen (eli vaimoni, siskoni tai kummityttöni) tulee kyytiin.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  21. #231
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Semmoinen ducktail, tai mikä sen palan nimi onkaan, olisi mainio siinä kyytiläisen paikalla. Sen voisi aina sitten vaihtaa satulaan, kun kaunis nainen (eli vaimoni, siskoni tai kummityttöni) tulee kyytiin.
    Ai sen voi ajatella noinkin päin? Mulla oli juurikin sen takia, että saa harrastaa ihan itsekseen.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  22. #232
    Mitä paskaa?!? 1100W vm. 95. Sattui hyllystä löytymään oikea Hi-Flo nro 138 ö-suodatin niin en vaivautunut Suitsakaupoille hakeen alkup. suodatinta. Varmistin sekä Duellin että AllRightin kataloogista että pitäisi käydä, saman kokoinenhan tuo olikin kun pois ottamani Fram...mutta miten kumpainenkin näyttää halkaisijaltaan liian kapealta, koneistettua tasopintaa jää n. 5 mm näkyviin reunalle...outoa?

    Onkos joku muu miettinyt vastaavaa? Pitää huomenna verrata alkup. suodattimeen.

    Edit. Ö-suotimen halkaisija on 68 mm. Sama se oli sekä alkuperäisessä, Framissa että Hi-Flo:ssa.
    Viimeksi muokannut: Juhana N; 28.04.2015 klo 22:27.
    CBR1100XX ´99
  23. #233
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Niintoi… Ylivuotoletkut pitäis löytyä ja sitten toiset mitkä vent hoseja. Ellei joku nyt eritysiesti ammattitaidolla kuvaile toisenlaista toimintaa, niin väittäisin sieltä tulee ilmakehän paine kalvoille joka saa luistit nousemaan silloin kun imusarjasta tulee kaasariin imutahdin aikainen alipaine. Fysiikassahan ei ole olemassakaan mitään imua, on vaan painetta, joka vapaastihengittävässä koneessa on se ilmakehän paine. Lisäks kohokammio tarvii ilmakehän painetta jotta bensaa ruuttais suuttimista imukurkkuun.

    Mä en ole kyllä oikein perehtynyt noiden kalvojen dynamiikkaan, mutta XJ:ssä oli joskus kahden lkaasarin kalvot hiukka likaset ja siinä kun noi vent hoset on sellaiset tatit missä on suodatin, niin se suodatin oli muistaaksni jotenkin vinksallaan siinä yhdessä tatissa. Siitä päättelen vaan että kalvot ottais painetta sitä kautta.
    Kyllä mäkin olen käsittänyt nuo kaasareiden päältä lähtevät letkut tuuletus- / paineletkuiksi. Jännitti koko lailla kun ostin pyörän talvella jota en koeajanut (liikkeestä) ja olin varma ettei toimi kun paikallaan oli vakiokaasarit Mikuni BST 40 ja EMGO -tyyppiset filsut (ns. power filtterit). Em. letkut oli katkaistu ihan tyvestä, kaasareiden päästä katsottuna. Olen lukenut kauhutarinoita siitä ettei CV -kaasareita saa toimimaan ilman alkup. airboxia mitenkään. Yllätys oli koko lailla suuri kun laite toimii ajossa erittäin hyvin. Toki pakokaasuanalysaattori voi kertoa jotain ihan muuta. Ja toki noihin on voitu tehdä niitä kikkoja, porailtu luistinreikiä isommaksi jne.

    Eli ei välttämättä vielä tarviikaan sitä touhutonnia tai kahta suoravetokaasareihin. Filsut meinasin kuitenkin vaihtaa joko BMC tai K:N tuplafilsuihin, onpa noista powerfilttereiden suodatuskyvystäkin suurin osa antanut pyyhkeitä.

    PS. Imuäänet on kohdallaan ja pakoäänetkin tolla Eagle Mach7 röörillä. Pakko ostaa viimeinkin ne korvatulpat.
    CBR1100XX ´99
  24. #234
    Lainaa Juhana N kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mäkin olen käsittänyt nuo kaasareiden päältä lähtevät letkut tuuletus- / paineletkuiksi. Jännitti koko lailla kun ostin pyörän talvella jota en koeajanut (liikkeestä) ja olin varma ettei toimi kun paikallaan oli vakiokaasarit Mikuni BST 40 ja EMGO -tyyppiset filsut (ns. power filtterit). Em. letkut oli katkaistu ihan tyvestä, kaasareiden päästä katsottuna. Olen lukenut kauhutarinoita siitä ettei CV -kaasareita saa toimimaan ilman alkup. airboxia mitenkään. Yllätys oli koko lailla suuri kun laite toimii ajossa erittäin hyvin. Toki pakokaasuanalysaattori voi kertoa jotain ihan muuta. Ja toki noihin on voitu tehdä niitä kikkoja, porailtu luistinreikiä isommaksi jne.

    Eli ei välttämättä vielä tarviikaan sitä touhutonnia tai kahta suoravetokaasareihin. Filsut meinasin kuitenkin vaihtaa joko BMC tai K:N tuplafilsuihin, onpa noista powerfilttereiden suodatuskyvystäkin suurin osa antanut pyyhkeitä.

    PS. Imuäänet on kohdallaan ja pakoäänetkin tolla Eagle Mach7 röörillä. Pakko ostaa viimeinkin ne korvatulpat.
    Joo o. Suoravedot maksaa uutena vajaan 1000e ja käytettyjen hintaskaala on ollut tuollaista 500-700e..nyt on juuri yhdet rs40:t bomberfoorumilla myynnissä..

    Ajattelin itselleni laittaa tuollaiset joskus.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  25. #235
    Sehän on ihan saletti että käytettyjä kaasareita en kyllä laita, jos laitan. Vaihtoehtojahan on kolme skaalalta 40-41 mm, mainitsemasi RS 40, lisäksi Mikunilta TMR 41 sekä Keihin FCR 41. Mikunit eivät ole edes kalliita verrattuna alkuperäiskaasarien hintoihin. Keihinit ovat aika kalliit.

    RS 40, sopii W. http://www.mpt.fi/index.php?productID=47566
    RS 40, sopii IÖ http://www.mpt.fi/index.php?productID=35730

    Airboxia saa kyllä ihan uutenakin, joten siinä mielessä ei ole ongelma palauttaa alkuperäiskokoonpanoon noita kaasareita.
    CBR1100XX ´99
  26. #236
    Lainaa Juhana N kirjoitti Katso viesti
    Sehän on ihan saletti että käytettyjä kaasareita en kyllä laita, jos laitan. Vaihtoehtojahan on kolme skaalalta 40-41 mm, mainitsemasi RS 40, lisäksi Mikunilta TMR 41 sekä Keihin FCR 41. Mikunit eivät ole edes kalliita verrattuna alkuperäiskaasarien hintoihin. Keihinit ovat aika kalliit.

    RS 40, sopii W. http://www.mpt.fi/index.php?productID=47566
    RS 40, sopii IÖ http://www.mpt.fi/index.php?productID=35730

    Airboxia saa kyllä ihan uutenakin, joten siinä mielessä ei ole ongelma palauttaa alkuperäiskokoonpanoon noita kaasareita.
    On ollut oma ärrä myynnissä kolmisen kuukautta, mutta eipä siitä kukaan ole soitellut tai rahaa tarjonnut.
    Joitakin hassuja vaihdokkeja tarjoteltu. Siis eipä sitä sitten varmaan minnekään myydä, joten pitää alkaa tekemään joitakin muutoksia

    Kun ajoa tulee vain sen parisen tonnia kesässä, niin voisihan sitä vaikka nautiskella hieman noilla RS kaasareilla.

    Olikos se niin että 1100W malliin käy suoraan nuo RS38-D19-K kaasarit. Siis orkkis ilmanputsarikotelolle. Ja 40 mallit vaativat sitten erilliset suodattimet.
    -upi-
    Nyt ilman pyörää.
    Myyty 12.7.2016. Suzuki GSX-R1100W -94
  27. #237
    ^ En tiedä. Noista 38:sta pitäisi tietää se ilmanputsaripuolen kaulan koko, että onko se sama kuin vakio BST40 -kaasareissa. En ole perehtynyt asiaan kun mulla on tuo kartiosuodatinkokoonpano. Netistä löytyi että olisi BST40 ilmapään kaulan koko olisi 58 mm. Pitääpä mitata ite.

    Ei muuten käy tuo mainitsemasi. http://www.sudco.com/mikuni6.html
    Tuo jako on IÖ-koneelle.

    http://www.saarbike.de/shop-vergaser...len/suzuki.htm <- Saarbike tarjoaa TMR Mikunia.

    http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHS...e_English.html <- Täältä löytyy RS:ät, 40mm linkitin jo tuosta Nakkilan sivustosta aiemmin.

    E. Mä meinasin soittaa sulle keväällä tuosta pyörästäsi, oli vain muutaman satkun liian kallis minulle silloin. Keihineitäkin saa mutta ovat aivan pirun kalliita.
    CBR1100XX ´99
  28. #238
    Lainaa Juhana N kirjoitti Katso viesti
    E. Mä meinasin soittaa sulle keväällä tuosta pyörästäsi, oli vain muutaman satkun liian kallis minulle silloin. Keihineitäkin saa mutta ovat aivan pirun kalliita.
    Pitää hieman katella jos jossakin välissä olisi hyvin vähän käytetyt jossakin tarjolla. Nuo omatkin kyllä toimivat hienosti mutta olisihan ne suoravedot hieman toista. Aikoinaan GSX1100E pyörään smoothboret laitoin ja meno oli kyllä aivan eri toista kuin alkuperäisillä. Siinä vaan tuli heti lämpöongelmia vaikka ei ollut edes lämpimiä kelejä tuona kesänä.

    Olihan tuossa mopossani se tinkivara olemassa Mutta nyt näkyvät myyvän jo alle torihintojen. Tuossa 20 kilsan päässä oli yksi -93 kaupan 2300 eurolla, ei tainnut mennä sekään kaupaksi. Mäntsälässä oli 1800 eurolla -94 1100W, mihin hintaan lie mennyt kaupaksi, myyty nettimoton kautta.

    Ajoasento on minulle ( 16 vuotta tehnyt näyttöpäätetyötä ja hartiat/kädet jo sen mukaisessa kunnossa ) jo hieman liian etupainoinen, mutta eipä pyörällä tartte matkaa paljoa ajellakaan. Kun en lähde moneksi tunniksi pärräilemään kerralla, tuo on mitä mainioin pyörä. Vääntöähän noissa on ruhtinaallisesti kaikilla kierrosluvuilla.
    -upi-
    Nyt ilman pyörää.
    Myyty 12.7.2016. Suzuki GSX-R1100W -94
  29. #239
    ^ Juu, vääntöä tosiaan löytyy. Mulla on Eagle Mach7:n 4-1 kokoputkisto kiinni ja ne kartiofiltterit. Äänet on mahtavat. Toinen pyörä, kaasari R1:nen Micronin sliparilla kuulostaa ompelukoneelta tuohon verrattuna.

    Ei sitä ilmaiseksi kannata antaa jos on kunnossa oleva laite!
    CBR1100XX ´99
  30.  
  31. #240
    Lainaa Juhana N kirjoitti Katso viesti
    ^ Juu, vääntöä tosiaan löytyy. Mulla on Eagle Mach7:n 4-1 kokoputkisto kiinni ja ne kartiofiltterit. Äänet on mahtavat. Toinen pyörä, kaasari R1:nen Micronin sliparilla kuulostaa ompelukoneelta tuohon verrattuna.

    Ei sitä ilmaiseksi kannata antaa jos on kunnossa oleva laite!
    Joo o... IÖ:ssä Yoshimuran duplex pakosarja ja Danmoton GSX1400 vaimennin. Alakierroksilla rouskuttaa hyvinkin matalasti, melkein kuin vakio, kun kierrokset nousee 3-4krpm yli niin naukaisee aika makeasti ääniskaala ylös

    Tuli ihan kivat lukemat penkissäkin tuosta uudesta moottorista, 148hp/118nm takarenkaalta.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen