Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 265:sta
  1. #151
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    No, konetta parannellaan, isommat männät, laakerointi kokonaan yms. -> 1216cc. Ulkokuorelle on myös tulossa aika iso upgrade, ensin meinasin pitää ns. vakio-lookin mutta aika radikaalisti tämä muuttuu eli katteet edestä pois mutta ei kuitenkaan mitään bombertyyliä, kai? Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.

    MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
    No tuollainen konemodi se on itelläkin edessä joskus tulevaisuudessa. Kuhan nyt sais tämänkään kokoonpanon rokkaamaan ensin.

    Mahtaako toi 89-90 mallin penkin suoja olla erilainen ku -91? Mä olen nimittäin tuollasta kyllä metästellyt...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #152
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
    Ei taida tuo suoja käydä 93:seen?
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  3. #153
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti

    MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
    Olisi tarvetta, mutta eikö tuo sovi kuin 89-90 katteisiin? Mullahan mopedi on vm -90 mutta katteet 91 tai 92
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #154
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Olisi tarvetta, mutta eikö tuo sovi kuin 89-90 katteisiin? Mullahan mopedi on vm -90 mutta katteet 91 tai 92
    Tätä itsekkin aprikoin. On sellanen "tuntuma" et saattaa olla pikkasen kapeempi toi vanhemman mallin peräosasto? Samalla ilmoitan et vetäydyn "tarjouskilvasta", ei mulla niin kova tarve ole ja halukkaita tuntuu olevan muitakin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #155
    Ei se käy. Vertailin tuolla katteita ja ovat erilaiset http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  6. #156
    No hitsi, sitte pitää ensin ostaa pyörä johoon tuo käy...
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
  7. #157
    Lainaa Esa Lammas kirjoitti Katso viesti
    No hitsi, sitte pitää ensin ostaa pyörä johoon tuo käy...
    Se olis muuten magee toi -90 malli! Vielä astetta rujompi omaan mykiöön ainakin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #158
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Se olis muuten magee toi -90 malli! Vielä astetta rujompi omaan mykiöön ainakin.
    juu 91-92 on erilainen kuin 89-90
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #159
    Hyhyhyhyhyhyi helve**i noi coverit on kallita. Tilasin Ebaystä tohon 91-92 malliin sopivan, en ees viitti sanoo paljo makso mutta hyhyhyyhyhyyh
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  10. #160
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Hyhyhyhyhyhyi helve**i noi coverit on kallita. Tilasin Ebaystä tohon 91-92 malliin sopivan, en ees viitti sanoo paljo makso mutta hyhyhyyhyhyyh
    Näin muuten on! Itte olen kyttäilly MP-purkaamoja sillä silmällä... Josko sellaseen eksyy sopivaa vuosimallia oleva rouva varustettuna tuollaasella muoviläpyskällä? Toinen vaihtoehto olis ehkä tekasta itte?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #161
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Näin muuten on! Itte olen kyttäilly MP-purkaamoja sillä silmällä... Josko sellaseen eksyy sopivaa vuosimallia oleva rouva varustettuna tuollaasella muoviläpyskällä? Toinen vaihtoehto olis ehkä tekasta itte?
    Joo, ja kun näitä ei kovin usein edes vastaan kävele. Itsellä (tai pitääkö toi jo taipua ajatukseen että pojalla, kun sen sille lahjoitin) on noita 93-mallin läpsyjä kaksi, toinen tuli Saksasta, toinen löytyi orgin kautta. Molemmissa vikana että sen "selkänoja"-pehmikkeen vinyylit on liki pahki (kertooko toi suorituskyvystä?).
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  12. #162
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Molemmissa vikana että sen "selkänoja"-pehmikkeen vinyylit on liki pahki (kertooko toi suorituskyvystä?).
    No näin tämä lienee pakko tulkita!

    Olen jopa mietiskelly tuon takapenkin muokkaamista siten, että se olis tuon kuupan mallinen. Jostain kun vaan löytäis nappiinsa oikeen väristä nahkaa tms. millä sen sais muokkauksen jälkeen päällystettyä. Ei varmasti tuokaa paha vaihtoehto?

    Se olis nääs omiin käyttötarkotuksiin hieno ratkasu. Mopolla kun roudataan millon mitäkin silloin ku se on ajossa, ja ainoo kunnon roudauspaikka on tavaraverkolla tms. siihen penkille kuskin taakse. Tuollasen "feikkikuupallisen" penkin kanssa nämä kuormajuhta-ominaisuudet saisin edelleen pidettyä.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #163
    [QUOTE=

    Ylipäätään kävin miettimään, jotta miksi tuollanen säädettävä neula ei ole siellä esim. kierrevirityksellä kiinni? Sais portaattomasti säädettyä? Jollain tapaa tosi rimpula systeemi tuollaset pari hikistä muoviprikkaa ja sokka? Se on pirun hyvä tietysti "tietää" paremmin, varsinkin silloin kun ei oikeesti tiedä mistään mitään. [/QUOTE]

    Tuo muovirinkula ja sokka on keveytensä takia ainoa tapa saada luisti liikkumaan oikealla nopeudella ja painolla. Koko luistihässäkkä osineen on siis tarkkaan mietitty Hamamatsussa. Jos lisäät sinne rautakaupasta ostetun prikan säätömielessä niin se on liian painava. Alipainekalvot on kohta sen jälkeen aivan plöröt ja kannet melkein mahdotonta saada hyvin paikalleen. Ajatus portaattomasta säädöstä on hyvä, kierreviritys taas vaikea toteuttaa ja siitä tulisi helposti liian painava "liikuteltava" alipainekalvolle.
  14. #164
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Tuo muovirinkula ja sokka on keveytensä takia ainoa tapa saada luisti liikkumaan oikealla nopeudella ja painolla. Koko luistihässäkkä osineen on siis tarkkaan mietitty Hamamatsussa. Jos lisäät sinne rautakaupasta ostetun prikan säätömielessä niin se on liian painava. Alipainekalvot on kohta sen jälkeen aivan plöröt ja kannet melkein mahdotonta saada hyvin paikalleen. Ajatus portaattomasta säädöstä on hyvä, kierreviritys taas vaikea toteuttaa ja siitä tulisi helposti liian painava "liikuteltava" alipainekalvolle.
    Dääm, kuulostaa hyvälle selitykselle! Taas oppi aamukahaveen aikana jotain yllättävää...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #165
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Näppituntumalta en kyllä voi olla samaa mieltä… Luisteissa on liukukitkaakin jotain "abautrallaamiljoonakertaa" enemmän kuin prikan paino. Eivät tietty ole vertailukelpoisia suureita,mutta silti. Mikä on vaikka koko luistineulahässäkän massa verrattuna sen liikettä vastustavan jousen jousi-mikäsenyton-voimaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #166
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Näppituntumalta en kyllä voi olla samaa mieltä… Luisteissa on liukukitkaakin jotain "abautrallaamiljoonakertaa" enemmän kuin prikan paino. Eivät tietty ole vertailukelpoisia suureita,mutta silti. Mikä on vaikka koko luistineulahässäkän massa verrattuna sen liikettä vastustavan jousen jousi-mikäsenyton-voimaan.
    Hmm, aivan... Ja paskasissa kaasareissa sit taas sitäkin enemmän.

    Mietin tossa yks päivä, että sen neulan yläpää voisi olla kierteillä ja luistissa tietty alapäässä vastineet. Säätö pienellä kuusiokololla tms. vaikkapa suoraan kaasarin kannen läpi pienestä / tiiviisti suljettavasta säätöreijästä. Loppuisi se kansijumppa...
    Vielä tästä puuttuu idea siitä, kuinka varmistaa ettei säädöissä oleva neula pyöri siellä itsekseen eestaas > sitä kautta säädöt vituralleen?

    Toisaalta jos neula olisi luistin kanssa noinkin "jykevästi" samaa puuta, toisiko se jotain ongelmia tullessaan? Ton prikkavirityksen kanssahan se on suht "lenu" yhdistelmä > ei ehkä jumia niin herkästi?

    On tämäki pohdintaa, mut antaa ny mennä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  17. #167
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ihan mun arvaus, ja voin olla värässä, on että jenkasäätöinen neula vaatis niin hienon kierteen, että säätäminen olis vaan turhan hankalaa verrattuna selkeisiin uriin+sokkaan jolla hienosäädetään neulan asentoa. Hieno-hienosäätö prikalla.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  18. #168
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ihan mun arvaus, ja voin olla värässä, on että jenkasäätöinen neula vaatis niin hienon kierteen, että säätäminen olis vaan turhan hankalaa verrattuna selkeisiin uriin+sokkaan jolla hienosäädetään neulan asentoa. Hieno-hienosäätö prikalla.
    Juu, arvatenkin jotenki noin... Sitäpaitsi, olisiko ne kaasarit koskaan säädöissään jos säätövara olis portaaton. Aina tulis mieleen et jos pikkasen vielä sinne sun tänne? Voisin kuvitella omalle kohdalleni hyvin moisen probleeman...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  19. #169
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Näppituntumalta en kyllä voi olla samaa mieltä… Luisteissa on liukukitkaakin jotain "abautrallaamiljoonakertaa" enemmän kuin prikan paino. Eivät tietty ole vertailukelpoisia suureita,mutta silti. Mikä on vaikka koko luistineulahässäkän massa verrattuna sen liikettä vastustavan jousen jousi-mikäsenyton-voimaan.
    Alkuperäinen kaasunvastaavuus on luokkaa n.0,7s , siinä on tehdas asettanut "turvamarginaalin". Mutta tuota aikaa voidaan lyhentää useammalla konstilla. Yksi paljon käytetty on esim.Dynojett sarja. Eli luisteja ei kevennetä, vaan tilalle tulee löysemmät jouset. Suoranaisesti dynojeteissä jouset ei lisää tehoja, vaan kun luistit liikkuvat herkemmin, niin tulee fiilis virkeästä koneesta.
  20. #170
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäinen kaasunvastaavuus on luokkaa n.0,7s , siinä on tehdas asettanut "turvamarginaalin". Mutta tuota aikaa voidaan lyhentää useammalla konstilla. Yksi paljon käytetty on esim.Dynojett sarja. Eli luisteja ei kevennetä, vaan tilalle tulee löysemmät jouset. Suoranaisesti dynojeteissä jouset ei lisää tehoja, vaan kun luistit liikkuvat herkemmin, niin tulee fiilis virkeästä koneesta.
    Mistäs tollasia jousia saa?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  21. #171
    Saakohan muualta kuin suutinsarjoista..? Niissäkään ei aina ole jousia. Mullakin tuli jousien sijasta pora.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  22. #172
    Lainaa FJ1200N kirjoitti Katso viesti
    Saakohan muualta kuin suutinsarjoista..? Niissäkään ei aina ole jousia. Mullakin tuli jousien sijasta pora.
    Lyhennä jousia muutama kierros, omalla vastuulla...
  23. #173
    Lainaa FJ1200N kirjoitti Katso viesti
    Saakohan muualta kuin suutinsarjoista..? Niissäkään ei aina ole jousia. Mullakin tuli jousien sijasta pora.
    ja sillä porallahan porataan luistiin ylimääräinen reikä, jolloin kaasuun vastaavuus myös paranee
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  24. #174
    Jos oikeasti haluaa jotain muutosta kaasari/bensa puolella, niin silloin vaihtoehdoksi jää suoravetokaasarit.
    Esim. omassa lehmässäni ei ole mitään suutinsarjoja laiteltu, isommat suuttimet vaan penkityksen yhteydessä kun oikeita säätöjä haettiin. Ja en usko että pääsee enää paljon yli tämän hetkisen 156 rwhp jos en suoravetoja vaihda. Siis ilman ahtamista
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  25. #175
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Jos oikeasti haluaa jotain muutosta kaasari/bensa puolella, niin silloin vaihtoehdoksi jää suoravetokaasarit.
    Esim. omassa lehmässäni ei ole mitään suutinsarjoja laiteltu, isommat suuttimet vaan penkityksen yhteydessä kun oikeita säätöjä haettiin. Ja en usko että pääsee enää paljon yli tämän hetkisen 156 rwhp jos en suoravetoja vaihda. Siis ilman ahtamista
    Onko sulla muuten tehty kanteen jotain parannuksia?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  26. #176
    kansi on plaanattu ja kanavia vähän tasoiteltu, ei mitään isompaa. Venttiilitkin on mitä ilmeisimmin alkuperäiset vajaat 150tkm ajetut. Sieltä vois tietysti hakea vielä lisähevosia kun laittaisi tuon kannen ja vaihtaisi nokat.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  27. #177
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ihan mun arvaus, ja voin olla värässä, on että jenkasäätöinen neula vaatis niin hienon kierteen, että säätäminen olis vaan turhan hankalaa verrattuna selkeisiin uriin+sokkaan jolla hienosäädetään neulan asentoa. Hieno-hienosäätö prikalla.
    Kierrekin pitäisi lukita jotenkin. Ura ja prikka on yksinkertainen ja päästää neulan hiukan liikkumaan, jolloin se oletettavasti kuluu tasaisemmin. On myös helppo asettaa samaksi useamman kaasarin tapauksessa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  28. #178
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    ja sillä porallahan porataan luistiin ylimääräinen reikä, jolloin kaasuun vastaavuus myös paranee
    Oman gixxerin Dynojetissä niillä porilla suurennettiin olemassaolevia reikiä,ei tehty uusia.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  29. #179
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Oman gixxerin Dynojetissä niillä porilla suurennettiin olemassaolevia reikiä,ei tehty uusia.
    Juu oikeassa olet. eri merkeillä erilaisia toimenpiteitä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  30.  
  31. #180
    Perkeles tuli ongelma. Mistä löytyisi jalkatapit jotka olisivat vähän alempana kuin alkuperäiset. Näissä vakioissa on tuo polvikulma liian tiukka meikäläiselle. Ainahan voi rälläköidä ja hitsata mutta jos löytyisi kaupasta.
    Ja toinenkin kysymys tuohoon hammasrattaiden kokoon. Mitä ne on näin vakiona, oletteko muuttaneet ja miten? Jos saisi kommentteja. Itse ajattelin että voisin pienentää hampaan tai kaksi edestä ja muutama hammas isommaksi takaa. Kolme ehkä niin selviäisi kuitenki samalla ketjulla, kun on melko uusi.
    CBR900RR+VF750C, GSXR1100,
    XJ700MAXIM, CBR1100XX, FZR1000EXUP,
    FZR1000Fighter, ZX-10, CBR900RR,
    CBR1000F, VFR750R, PEGASUS650, ZXR750Fighter, MTX125,
    TUNTURI SUPERSPORT, PAPPATUNTURI
Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen